Poep jij ook in het zwembad?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:22 schreef Hetiszover het volgende:
Hallo ik ben een negerin
Dat wordt een ban. Tevens een post om ninja-edits tegen te houden.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Een neger is toch al een grote drol die in het water rond drijft?
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Sapstengel het volgende:
Weet je zeker dat het een neger was die poepte en niet een zwangere negerin die aan het bevallen was?
Weet je zeker dat het een neger was die poepte en niet een zwangere negerin die aan het bevallen was?
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:20 schreef LXIV het volgende:
Vannochtend ben ik met het gezin naar het zwembad gegaan. Lekker badderen op de zondagochtend.
Al bij binnenkomst viel me een groep negerinnen op die onderuitgezakt met hun kleren nog aan op de tuinstoeltjes bij de bar zaten. Overal in het zwembad renden en klommen kleine negertjes rond die ongetwijfeld bij dat groepje hoorden. Zoals gebruikelijk was er weer geen man te bekennen die eventueel de vader kon zijn van een of meer van het kroost.
Die negerinnen waren zonder uitzondering wanstaltig dik. Wat dat betreft was het maar goed dat ze niet in het water gingen, anders was het bad ongetwijfeld overgestroomd. Wat ze wel deden was permanent chips in hun vette mondjes proppen om die dan weer weg te spoelen met cola en sinas. Onophoudelijk. De dikste negerin was zo vet dat het haar nauwelijks lukte om haar arm tot aan haar mond te brengen. Die arm lag op haar vette lichaam en enkel door haar onderarm op en neer te bewegen tussen chipszak en mond wist ze menig zak te legen. De stoeltjes kraakten vervaarlijk onder het gewicht van al dat zwarte vlees.
Een negertje dat luid kwetterend langs de rand van het zwembad liep bleef opeens staan en deed zijn broek naar beneden. In het gootje dat langs het bad liep draaide hij vervolgens in recordtijd een keuteltje, trok zijn broek weer op en ging verder met zijn apenkunsten. De negerinnen op de stoeltjes hadden dit ongetwijfeld gezien, maar geen van de vette lichamen kwam in beweging om het op te ruimen.
Na een minuut of tien kwam tenslotte een roomblanke badjuffrouw met een emmer en dweil om alles weer schoon te maken. Ik denk dan, als zij dat werk had willen doen had ze wel een baan bij Artis gezocht.
Klacht: negertjes die in het gootje van het zwembad poepen en moeders die het wel best vinden als de badjuffrouw dat opruimt.
Ga lekker anders stoer doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat wordt een ban. Tevens een post om ninja-edits tegen te houden.
Wat ben jij voor graf huiliequote:Op zondag 15 maart 2009 15:25 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Dat wordt een ban. Tevens een post om ninja-edits tegen te houden.
Ik heb niks tegen negers in het zwembad. Ik ben geen racist! Maar als zo'n negertje dan in het gootje poept dan ruim je het toch op als ouder! Nu staat de badjuffrouw die kleverige apenkak van de tegeltjes te schrobben.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ja idd terechte klacht. Maar je kan zo moeilijk op huidskleur gaan selecteren bij de entree van het zwembad.
vroegah deden we dat toch ook?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:41 schreef Lord_Cardigan het volgende:
ja idd terechte klacht. Maar je kan zo moeilijk op huidskleur gaan selecteren bij de entree van het zwembad.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers in het zwembad. Ik ben geen racist! Maar als zo'n negertje dan in het gootje poept dan ruim je het toch op als ouder! Nu staat de badjuffrouw die kleverige apenkak van de tegeltjes te schrobben.
Vroeger bij mijn vader op de boerderij ging men 1 keer per week in bad. In dezelfde tobbe. Dan mocht eerst mijn opa, dan zijn vrouw, dan de kinderen in volgorde van leeftijd, dan de meid, dan de hoofdknecht en dan de andere knechten. Die laatsten kwamen er vaak nog viezer uit dan dat ze erin gestapt waren!
Een dergelijk systeem moet heden ten dage toch ook te bedenken zijn. Dat van 09:00 tot 11:00 de blanken mogen, dan de chinezen, etc etc en dan 's avonds de negers.
In wat voor krot en samenleving heb jij wel niet gewoond?quote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen negers in het zwembad. Ik ben geen racist! Maar als zo'n negertje dan in het gootje poept dan ruim je het toch op als ouder! Nu staat de badjuffrouw die kleverige apenkak van de tegeltjes te schrobben.
Vroeger bij mijn vader op de boerderij ging men 1 keer per week in bad. In dezelfde tobbe. Dan mocht eerst mijn opa, dan zijn vrouw, dan de kinderen in volgorde van leeftijd, dan de meid, dan de hoofdknecht en dan de andere knechten. Die laatsten kwamen er vaak nog viezer uit dan dat ze erin gestapt waren!
Een dergelijk systeem moet heden ten dage toch ook te bedenken zijn. Dat van 09:00 tot 11:00 de blanken mogen, dan de chinezen, etc etc en dan 's avonds de negers.
Wanneer wil je de Turken dan doen? Die zijn vaak nog veel ranziger!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |