Kijk! Daar houd ik van. Een beetje passie godverdomme!quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb vandaag professioneel met de vuist op tafel geslagen. Non-valeurs op de werkvloer verdienen geen genade.
Klinkt je dat niet vreemd in de oren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:01 schreef Lienekien het volgende:
Wij met ons beiden.
Ambtelijk boos?quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:15 schreef zodiakk het volgende:
Ik heb vandaag professioneel met de vuist op tafel geslagen. Non-valeurs op de werkvloer verdienen geen genade.
Vertel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Gellius het volgende:
Ik heb dan eindelijk maar eens de nieuwe colonization geinstalleerd. Ik ben ehm... een tikletje teleurgesteld.
Sure, en daarvan kwam ik dus compleet gesloopt thuis. Als ik nu een middelbare school binnenwandel dan denk ik elke keer weer: Hoe houden die leraren dat toch vol? En: Hoe ben ik die tijd in vredesnaam doorgekomen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:37 schreef mane het volgende:
[..]
Nouja, dat bedoel ik dus eigenlijk ook. Het komt ook een beetje door ons vak. Lesgeven werkt echt niet als je bloedje chagrijnig gaat doen, dus beter zet je die knop om en maak je er het beste van. En dan is het heerlijk om even helemaal niet stil te staan bij de reden van je ellende, dan kun je het tijdelijk even helemaal vergeten. Eén van de pluspunten van het lesgeven vind ik dat, dat je totaal kunt opgaan in het moment. Daar krijg ik dus ook energie van.
Dat blijft ook maar twee jaar leuk hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:17 schreef ShadyLane het volgende:
Maar ik heb weer een vacature gezien voor een rustig redacteursbaantje achter een bureautje. Dat is WEL fulltime te doen
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Mijn kinderen zijn stipt, ze worden op de uitgerekende dag geboren. Alles is goed gegaan. Het is een wolk van een zoon.
Goed nieuws! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Mijn kinderen zijn stipt, ze worden op de uitgerekende dag geboren. Alles is goed gegaan. Het is een wolk van een zoon.
Gefeliciteerd Z!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Dan ga ik daarna wel weer het onderwijs in. In 2014 krijgen eerstegraders meer betaald. Kan ik rondkomen van minder uren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:23 schreef Frollo het volgende:
Dat blijft ook maar twee jaar leuk hoor.
Ik doe het nu zeven jaar.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:44 schreef Z het volgende:
Leuk! Hoe kwamen jullie daarbij? Is het een familienaam?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:15 schreef Z het volgende:
Hij heet Eijse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |