Voor zover ik daar uitspraken over kan doen viel het redelijk mee, het was heftig maar allemaal binnen 2 uur 'gepiept'.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Een dochter en een zoon. Modelgezin!
Ik hoop dat moeder de vrouw het niet al te zwaar heeft gehad.![]()
Waarom? Wellicht te hoge verwachtingen of vertroebelende nostalgie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:57 schreef Gellius het volgende:
Ik heb dan eindelijk maar eens de nieuwe colonization geinstalleerd. Ik ben ehm... een tikletje teleurgesteld.
Laat Claudia_x het niet horen, want wat uitgerekt was en werd moet nog inkrimpen en weetikwat, ongetwijfeld weer iets waar de man schuld aan heeft omdat de man het niet hoeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Z het volgende:
[..]
Voor zover ik daar uitspraken over kan doen viel het redelijk mee, het was heftig maar allemaal binnen 2 uur 'gepiept'.
Inknippen is het toverwoord bij bevallingen geloof ik. Er is ook niet veel verbeeldingskracht voor nodig om je daarvan mentaal een appetijtelijke grafische voorstelling te maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat Claudia_x het niet horen, want wat uitgerekt was en werd moet nog inkrimpen en weetikwat, ongetwijfeld weer iets waar de man schuld aan heeft omdat de man het niet hoeft.
En het zijn altijd mannen die dat doenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef Marble het volgende:
[..]
Inknippen is het toverwoord bij bevallingen geloof ik. Er is ook niet veel verbeeldingskracht voor nodig om je daarvan mentaal een appetijtelijke grafische voorstelling te maken..
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:09 schreef Seborik het volgende:
Gefeliciteerd, Z.
En een kus voor Lienekien, omdat ze lief is.
Een glasie voejeux.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:47 schreef ShadyLane het volgende:
Een wat?
Zo, dat is snel!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:35 schreef Z het volgende:
[..]
Voor zover ik daar uitspraken over kan doen viel het redelijk mee, het was heftig maar allemaal binnen 2 uur 'gepiept'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |