quote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik durf het bijna niet te laten zien maar ik vind dit wel zo poppig! En die sokjes erbij![]()
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:59 schreef tessie het volgende:Jaaa GoodMoodKid jumpsuit is binnen! Dat wordt het eerste pakje! (er zit alleen een vlekje in, moet dus ff kijken of ik het terug moet sturen ofzo)
effe plaatjes editten gaatquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh ik kende de naam wel eigenlijk. In Engeland/Amerika en ik dacht ook Zuid Afrika is ie vrij normaal. Kan me wel voorstellen dat hij het vaak zal moeten spellen haha maar ach, ik heb mn achternaam ook mn hele leven moeten spellen en dat heb ik nooit vervelend gevonden verder.
Ik wilde nog zeggen dat ik de kleur van het pakje zo mooi vind Tessie, is het echt van dat beetje zeegroene?
zo'n jumpsuitje kan natuurlijk altijd, met een rompertje lange mouw eronder en een maillotje of romper korte mouw en sokjesquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:21 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Leuk pakje Tessie! mooie kleur ook!
Ik vind het zo moeilijk om iets leuks te vinden als eerste kleertjes en ook om in te schatten wat voor een weer het is. In juli kan het 30 graden zijn maar het kan ook een stuk kouder zijn met regen enzo.
Waar kan een mens zich druk om maken
oranje op blauw of andersom staat juist bekend als epilepsiekleurquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:43 schreef Ynske het volgende:
oranje met donkerblauw kan ook, niet van dat lichte dat kunnen ogen heel moeilijk verwerken
dat gaat om de lichte blauwe kleur die richting cyaan kleurt, donkerblauw heeft die werking nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
oranje op blauw of andersom staat juist bekend als epilepsiekleur
kijk maar naar die goodmoodkleurquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat gaat om de lichte blauwe kleur die richting cyaan kleurt, donkerblauw heeft die werking niet
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:46 schreef Dakota het volgende:
[..]
oranje op blauw of andersom staat juist bekend als epilepsiekleur
zeegroen is wel wat anders hequote:Op donderdag 12 maart 2009 20:12 schreef tessie het volgende:
[..]
grinnn, ik heb de goede kleuren uitgekozen zie ik al
![]()
BE, ik vind die oranje ook wel erg tof hoor, lekker fel!
Met veel moeite is het een leuke muts jaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
pas je dat nog?![]()
ik moet ook een goodmoodjumpsuit nuhaha *kopenkopenkopen!!
elin heeft nog best lang in een 50/56 gepast (ong 8 pond bij de geboorte) maar t valt wel klein hoor..de 62/68 is ook veel kleiner. rompertje en maillotjes 50/56 past ze nu nog!quote:Op dinsdag 21 april 2009 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Dat van die rompertjes is een goed idee, BE! Ga ik ook doen
Ik vind de maat alleen zo moelijk. 50 of 56 of 62?
50/56 past m wel hoorquote:Op dinsdag 21 april 2009 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, het valt klein dus? Hmmmzzz, nou ja, ik zal het eens bezien als het binnen komt. Desnoods bestel ik alsnog een 62 voor het geval dat.Ik vind het alleen stiekem best heel duur. Met die opdrukken erop enzo is het stiekem best een duur grapje. Bijpassend mutsje erbij enzo...
elin had een hoofdje van 37 cmquote:Op dinsdag 21 april 2009 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, dat is wel jammer dan Estrys, van dat mutsje.
Ik weet niet meer hoe groot Sasha zijn bol was, maar niet echt klein volgens mij.Ik wilde graag een mutsje in dezelfde kleur, dus vandaar ook daar besteld, maar ik kan wel kijken of ik een kleinere kan vinden om achter de hand te houden.
Of ik neem de aardbei van Spuug mee als eerste mutsje.
Had Elin zoooo'n groot hoofd?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:45 schreef Dakota het volgende:
[..]
elin had een hoofdje van 37 cmen zelfs voor haar was de muts te groot..had gelukkig nog een ander mutsje
miss luchtballon 2009quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Had Elin zoooo'n groot hoofd?![]()
Ik heb hem ook een ander mutsje opgedaan maar na anderhalve dag had hij al geen mutsje meer op omdat hij goed op temperatuur bleef. Dat goodmoodmutsje paste hij met 10 weken in Oostenrijk![]()
wat schattigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef huuphuup het volgende:
*schop*
wij hebben zonet het eerste pakje gekocht voor ons zomermeisje![]()
[ afbeelding ]
lief heeft em uitgezocht
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat schattig
ik zou er een donkerbruin rompertje onder doen
en als je m niet kan vinden dan heb ik er nog wel 1 voor je
Een romper is ondergoed. Ik zou ik het gewoon aantrekken, tenzij jij vaak en naar volle tevredenheid zonder ondergoed rondloopt en verwacht dat je kindje dat ook doetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
ja dat is ook wel zo, aantrekken kan altijd nog. Maar ik ben natuurlijk voor half augustus uitgerekend dus ik twijfelde een beetje over wat nou wel en niet erbij aan "moet"
mutsje neem ik ook sowieso mee trouwens ja, ik heb er toch twaalf
ik twijfel echt vooral over een romper eronder. en een maillotje had ik nog helemaal niet aan gedacht
rompertje idd altijd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo lief
![]()
ja bruin rompertje zat ik ook net aan te denken, die blommen zijn lichtbruin en die streepjes iets donkerder.
Nolihihi een ding is zeker, je mag in ieder geval eerder dan ik
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat voor setje jij uit gaat zoekenrockstar-spul misschien?
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Leuk pakje Rocka
Ik wil een bepaald wit vestje van H&M en iedere keer als ik er ben, kijk ik of ze het hebben. Iedere keer is de kleinste maat 62
Dat wat perfect bij het mutsje past dat je had gestuurd. In ieder geval snoezigquote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
toevallig t vestje dat ik in t roze heb?
(driekwart, snoezig)
ik denk dat t wel de mijne isquote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wat perfect bij het mutsje past dat je had gestuurd. In ieder geval snoezig
Ze hadden het wel in het roze, maar het moet over een roze pakje en dat wordt een beetje te roze naar mijn idee.
Ik heb het witte, en nu wil ik daar het matching vestje bij. Maar dat vestje hadden ze dus in 50/56 alleen in roze, niet in wit. Dus ik ga er maar even regelmatig heen om te kijken of het er dan een keer is.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik denk dat t wel de mijne is
ik heb t mutsje ook nog in t wit.. als je dat mooier vindt (of in t lichtroze..ik weet niet meer welke jij hebt)
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het witte, en nu wil ik daar het matching vestje bij. Maar dat vestje hadden ze dus in 50/56 alleen in roze, niet in wit. Dus ik ga er maar even regelmatig heen om te kijken of het er dan een keer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die?http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
En het geheel voor de enige echte apple-lover
[ afbeelding ]
Bedoel je niet dat luiertruitje? Die omgekeerd net een vestje isquote:Op zondag 17 mei 2009 22:22 schreef miss_sly het volgende:
Nee koot, toch niet die. Het is wel opengewerkt, maar dan het hele vestje, niet alleen van boven.
Was ik ook van plan, BE, maar het is er altijd zo druk. En dan heb ik al meteen geen zin meer
Maar zal ik inderdaad toch maar doen de volgende keer, anders heb ik het dadelijk niet, en dat zou jammer zijn.
dat is van de hema..ze bedoelde toch H&M ?quote:Op maandag 18 mei 2009 17:52 schreef huuphuup het volgende:
Schattig MeNicole!
Kan me voorstellen dat je van gedachte verandert bent ivm de naam enzo. Wel leuk om zo de naam te vertellen
[..]
Bedoel je niet dat luiertruitje? Die omgekeerd net een vestje isMet twee dunne touwtjes aan de bovenzijde. Deze zeg maar?
Die is ook online te bestellen in die maat. En anders wil ik ook best es voor je neuzen hier hoor
Ooooh Gnorf ik let niet opquote:Op maandag 18 mei 2009 17:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
dat is van de hema..ze bedoelde toch H&M ?
dat luiertruitje dat elin heeft is idd van de hema
Volgens mij heb ik dezelfde maar dan met paddestoeltjesquote:Op zondag 17 mei 2009 21:13 schreef RockabeIIa het volgende:
En het geheel voor de enige echte apple-lover
[ afbeelding ]
Paddestoelen?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dezelfde maar dan met paddestoeltjes, en een mutsje erbij.
Ik zal het straks op de foto zetten. Ik heb het in de winter al gekocht, nog voordat ik überhaupt besloten had er weer voor te gaanquote:Op zondag 24 mei 2009 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Twinkly nice, maar bestellen daar is wel heel moeilijk! (foutmelding na foutmelding)
Het appelpakje kom idd van H&M maar wel uit DLD. Hier in NL heb ik het niet eerder gezien.
quote:Op zondag 24 mei 2009 19:44 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ik zal het straks op de foto zetten. Ik heb het in de winter al gekocht, nog voordat ik überhaupt besloten had er weer voor te gaan. Ik denk dus niet dat ze het nog hebben Poppejans
.
Oh er staat dat de shop dicht is voor de feestdagen...quote:Op zondag 24 mei 2009 19:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Twinkly nice, maar bestellen daar is wel heel moeilijk! (foutmelding na foutmelding)
Het appelpakje kom idd van H&M maar wel uit DLD. Hier in NL heb ik het niet eerder gezien.
Ooh, zoiets wil ik ook, Stiemie!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Stiemie het volgende:
Rocka en Guus wat een geweldige pakjes![]()
Ik twijfel heel erg of ik mijn broertje zal vragen of ie deze van Gap naar me wil opsturen. Vind 'm zo lief en mooi basic![]()
[ afbeelding ]
WOAH!! Echt welquote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Lekker doen, Stiemie!
Hou zelf meer van effen, maar deze zijn wel erg leuk!
ik had een koopverbod wat doe jequote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Lekker doen, Stiemie!
Hou zelf meer van effen, maar deze zijn wel erg leuk!
Oh poppejans, die is echt heel erg tof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Bij de mijne ook![]()
Deze, het is wel een 56, maar dan misschien maar met wat omslaan moet het vast passen
[ afbeelding ]
die is leuheuukkkquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Bij de mijne ook![]()
Deze, het is wel een 56, maar dan misschien maar met wat omslaan moet het vast passen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef Poppejans het volgende:
Jij de pakjes al binnen Troel? Zijn ze net zo leuk als op de plaatjes? Die met de visjes vond ik ook erg leuk
Kreeg mail van die vrouw dat ze het tweede pakketje openmaakte (die eerste was dus ws naar jou) en tot haar schrik zag dat er een romper en mutsje inzat ipv het pakje, nu krijg ik post rechtstreeks uit Zweden, daar lag er gelukkig nog net 1 in de winkel!
Verder schijnen ze overal uitverkocht te zijn
is een shirt met een luiaard niet wat voor jouw meiske?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Lois het volgende:
Oeke wat geweldig mooi! Heel erg origineel, leuk!
nee natuurlijk niet, maar de ouders moeten er de hele dag tegenaan kijken, dus dan kan ie dr maar beter knap bijliggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef P.F het volgende:
Die baby heeft toch helemaal niet door wat hij aanheeft?!
Echt niet! Ikquote:
Ja nou geweldig zou dat zijn. Oeke gaat eerst even fijn bevallen en begint dan een winkeltjequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is een shirt met een luiaard niet wat voor jouw meiske?![]()
Oeke je moet een handeltje opzetten johik vind ze echt geweldig
Ik lees dit nu pas, leuk dat ze mooi zijn, mijn lieveheersbeestpakje kwam eergisteren aan. Echt helemaal geweldig, de kleuren zijn superquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij is superIk hoop dat jij het inmiddels ook binnen hebt.
Ik vind ze echt allemaal zo leuk
Hoe snel baby's ook groeien, ze doen toch een stuk langer met die kleertjes dan jij met die ene maaltijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:36 schreef P.F het volgende:
Hm.. Het is denk ik dat ik geen kinderen heb, maar gewoon wat pakjes van de zeeman is toch veel goedkoper. Kun je van dat geld weer lekker uit etenIk snap het wel hoor, leuke kleren zijn altijd leuk, maar baby's groeien toch zo snel dat je wel iedere maand nieuwe kleding kan kopen?
Ik vind het wel een leuk topic hoor
och, dat kan toch wel tussen de weeen door?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 16:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja nou geweldig zou dat zijn. Oeke gaat eerst even fijn bevallen en begint dan een winkeltje
haha nou het had voor mij ook een erg hoog "geinig bij iemand anders maar no way op mijn kind" gehalte hoor dat vers geperstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 17:15 schreef oeke het volgende:Vers geperst! Ik moet ook lachen, maar ik zou het echt never nooit kopen!
Ik ben echt fan van de Hema, maar hier is natuurlijk nog niets echt vaak gewassen. En bij de Zeeman loop ik ook heel vaak binnen maar meestal koop ik niks![]()
Ik heb nu ook best veel tweedehands gekocht. En gekregenLeuke t-shirtjes van de Hema die ik zelf nog gedragen heb.
![]()
Mijn lief vind ook dat ik een winkeltje moet beginnen, maar ik vind dat er al zoveel zijn, en ik weet ook niet of ik dat zo leuk zou vinden en moet je er dan van kunnen leven of is het voor erbij....![]()
Mijn schoonzusje maakt bv echt de mooiste mobiles, toen ging ze naar een hippe kinderwinkel en daar zeiden ze: leuk doe maar 100
Zo peins ik lekker door.
Haha, ik ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:14 schreef huuphuup het volgende:ik moet er alweer om gniffelen
ik heb weinig nodig
![]()
Ik zou eigenlijk niet weten waar ie vandaan is. Of ga je hem via marktplaats bestellen?
Volgens mij hoef je nog maar 75 dagen hoor. Da's hartstikke gauw alquote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
En nu nog heeeeeeeeeeeel lang wachten tot hij het eindelijk aan zal krijgen.![]()
sorry even plaatjes gefixed want ik was nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:24 schreef Poppedein het volgende:
Dit is wat ik zo tegenkwam...geen idee of t je smaak is, maar wie weetWel allemaal 20+ euro! (behalve de laatste)
Daar had ik nou helemaal geen problemen mee... Isa heeft de eerste week lekker in ziekenhuiskleertjes gelegen, die waren super praktisch. En met het naar huis gaan heeft ze haar eerste 'echte' setje kleren aangekregenquote:Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef tessie het volgende:
Oh dat lijkt mij echt niet leuk als je beeb niet je eigen meegebrachte kleertjes aan magMaar het is idd wel handig om kleertjes uit te zoeken die makkelijk aan te trekken zijn en lekker zitten. Je kan zelf toch ook zo´n rompertje kopen die je met die knoopjes dicht kan maken die niet over het hoofd hoeft...
MissSly, je kan natuurlijk altijd nog ff gaan shoppen voor een leuk 2e en 3e setje
En dat bedoel ik met krampachtig. Je kunt overal tot in de puntjes over nadenken en dan natuurlijk teluergesteld zijn als het anders gaat dan je bedacht had (want dat zou ik zo jammer vinden), ofgewoon een beetje 'go with the flow' en ervan genietn zoals het komt. Zoals jij hierboven beschrijft. Dat je er dan dus net zo goed van genietquote:Op maandag 6 juli 2009 11:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar had ik nou helemaal geen problemen mee... Isa heeft de eerste week lekker in ziekenhuiskleertjes gelegen, die waren super praktisch. En met het naar huis gaan heeft ze haar eerste 'echte' setje kleren aangekregen
Oké, gelukkigquote:Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Guuzje, ik snap wel wat je bedoelt, hoor, maar ik denk toch dat je me in dit geval niet helemaal goed hebt gelezen
Ik bedoel het niet krampachtig, integendeel. Ik vroeg het me gewoon ineens af. Tot nu toe was er geen sprake van in het ziekenhuis moeten blijven, maar ineens werd dat dus anders. En toen vroeg ik me zomaar gewoon af hoe anderen dat dan zagen of ervaren hebben. Misschien ligt ze de eerste dagen wel in ziekenhuiskleertjes of alleen een rompertje of wat dan ook. Maakt me ook echt niet uit, hoor. Ik hoop dat alles goed is met haar en ik zal dolgelukkig zijn als ze er is. Het was gewoon zoiets waar ik vannacht tijdens het wakker liggen ineens aan dacht
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Poppedein het volgende:
Oef! Ik heb goodmoodkid maar es gemaild nu wanneer ze weer aanvulling verwachten, maar dat zal pas september/oktober worden!![]()
en rainbowbabies? heeft die geen lila???quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een lila mutsje en lila sokjes om 't eerste outfitje compleet te maken. Ben uitgerekend begin oktober, dus dat zal em dan wel niet worden...
Maar op zoek naar een ander mutsje dan... (en ondertussen op goodmoodkid wel in de gaten houden)
Nee, alleen pimpelpaarsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en rainbowbabies? heeft die geen lila???
Nee. En ik wil exact dezelfde kleur of gewoon heel anders. Ik heb namelijk een frambooskleurige jumpsuit bestel met een lila romper voor eronder. Het liefst wil ik daar dus een lila mutjes en sokjes bij. Maar ik lig er niet wakker van hoor. Gewoon een lief wit mutsje ofzo voldoet uiteindelijk natuurlijk ook prima. Maar mócht het lukken voor oktober... nou ja dat zou leuk zijn!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en rainbowbabies? heeft die geen lila???
Deze kwam hier net binnen met de post!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat doe je!
Must... have...
Als 2e pakje dan maar.![]()
Zo lief!
Ik ben gek op streepjes!
quote:
Die heb ik ook gekocht naar aanleiding van dit topicquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deze kwam hier net binnen met de post!Hij is zo tof!
Gaat ook mee naar het ziekenhuis, je weet maar nooit ten slotte.
Dan krijg je een klein boefje... juist leuk toch?!quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:06 schreef innepin het volgende:
[..]
Die heb ik ook gekocht naar aanleiding van dit topic![]()
![]()
En die zit ook in de ziekenhuistas. Ondanks dat vriendlief het consequent een bajesoutfit noemt
Da's ook wel heel schattig en zacht, zegquote:Op donderdag 24 september 2009 19:01 schreef Vlindur het volgende:
We hebben 'het' eerste pakje ook gevonden.
Bij de Hema!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is ook nog een bijpassend shirtje, maar die kan ik niet op de site vinden![]()
We hebben ook een pakje in maar 56. Maar dit is net even wat kleiner nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |