abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 6 juli 2009 @ 11:09:03 #251
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70693392
quote:
Op maandag 6 juli 2009 09:56 schreef tessie het volgende:
Oh dat lijkt mij echt niet leuk als je beeb niet je eigen meegebrachte kleertjes aan mag Maar het is idd wel handig om kleertjes uit te zoeken die makkelijk aan te trekken zijn en lekker zitten. Je kan zelf toch ook zo´n rompertje kopen die je met die knoopjes dicht kan maken die niet over het hoofd hoeft...
MissSly, je kan natuurlijk altijd nog ff gaan shoppen voor een leuk 2e en 3e setje
Daar had ik nou helemaal geen problemen mee... Isa heeft de eerste week lekker in ziekenhuiskleertjes gelegen, die waren super praktisch. En met het naar huis gaan heeft ze haar eerste 'echte' setje kleren aangekregen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 juli 2009 @ 11:38:33 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70694414
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:09 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar had ik nou helemaal geen problemen mee... Isa heeft de eerste week lekker in ziekenhuiskleertjes gelegen, die waren super praktisch. En met het naar huis gaan heeft ze haar eerste 'echte' setje kleren aangekregen
En dat bedoel ik met krampachtig. Je kunt overal tot in de puntjes over nadenken en dan natuurlijk teluergesteld zijn als het anders gaat dan je bedacht had (want dat zou ik zo jammer vinden), ofgewoon een beetje 'go with the flow' en ervan genietn zoals het komt. Zoals jij hierboven beschrijft. Dat je er dan dus net zo goed van geniet ...
  Moderator maandag 6 juli 2009 @ 11:50:23 #253
5428 crew  miss_sly
pi_70694785
Guuzje, ik snap wel wat je bedoelt, hoor, maar ik denk toch dat je me in dit geval niet helemaal goed hebt gelezen

Ik bedoel het niet krampachtig, integendeel. Ik vroeg het me gewoon ineens af. Tot nu toe was er geen sprake van in het ziekenhuis moeten blijven, maar ineens werd dat dus anders. En toen vroeg ik me zomaar gewoon af hoe anderen dat dan zagen of ervaren hebben. Misschien ligt ze de eerste dagen wel in ziekenhuiskleertjes of alleen een rompertje of wat dan ook. Maakt me ook echt niet uit, hoor. Ik hoop dat alles goed is met haar en ik zal dolgelukkig zijn als ze er is. Het was gewoon zoiets waar ik vannacht tijdens het wakker liggen ineens aan dacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 6 juli 2009 @ 12:06:43 #254
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_70695417
Hier in het ziekenhuis kon er zelfs nog geen armbandje met de naam vanaf . Ze hebben haar het pakje aangetrokken wat ik mee had genomen terwijl de striemen in haar buik stonden omdat het te krap was. Gelukkig had ik later op de dag van mijn moeder nog een ander pakje gekregen zodat ik haar zelf om kon kleden. Mijn tip is dus meerdere spullen meenemen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Licht Ontvlambaar maandag 6 juli 2009 @ 12:17:33 #255
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70695809
Het komt helemaal goed miis_sly Is toch ook wel leuk om mee bezig te zijn, die kleertjes Ik was er helemaal niet mee bezig nog, omdat ze gewoon te vroeg kwam En het azM mutsje stond haar eigenlijk ook wel übercute!

Jee k_i_m, da's dan wel weer waardeloos zeg. Hier hebben we zelfs drie bandjes met haar naam. De eerste handgeschreven en daarna digitaal. En de kleertjes waren in alle maten op voorraad. Voor het personeel daar ook gemakkelijk, dat ze gewoon schoon uit de kast konden trekken indien nodig. Het mutsje hebben we zelfs meegekregen als herinnering
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 6 juli 2009 @ 16:10:28 #256
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70704406
quote:
Op maandag 6 juli 2009 11:50 schreef miss_sly het volgende:
Guuzje, ik snap wel wat je bedoelt, hoor, maar ik denk toch dat je me in dit geval niet helemaal goed hebt gelezen

Ik bedoel het niet krampachtig, integendeel. Ik vroeg het me gewoon ineens af. Tot nu toe was er geen sprake van in het ziekenhuis moeten blijven, maar ineens werd dat dus anders. En toen vroeg ik me zomaar gewoon af hoe anderen dat dan zagen of ervaren hebben. Misschien ligt ze de eerste dagen wel in ziekenhuiskleertjes of alleen een rompertje of wat dan ook. Maakt me ook echt niet uit, hoor. Ik hoop dat alles goed is met haar en ik zal dolgelukkig zijn als ze er is. Het was gewoon zoiets waar ik vannacht tijdens het wakker liggen ineens aan dacht
Oké, gelukkig .
  dinsdag 7 juli 2009 @ 10:44:27 #257
62233 Jelief
ikke lief!
pi_70731600
Ik had twee setjes mee, omdat hetwel waarschijnlijk was dat we niet meteen naar huis mochten, gelukkig heeft Ruben zijnkleren nietvies gemaakt en haddenwegenoegaan die twee pakjes.

En deepfreeze, ik had speciaal gekozen voor overslagrompers. Eigenlijk wilde ik ook een soort vestje maar dat kon ik niet vinden. Het is fijn als die eerste kleding niet over het hoofd van je baby hoeft, dat heeft al genoeg te verduren gehad tijdens de bevalling.

Ennuh je kan natuurlijk altijd zelf je baby aankleden, gewoon bij jou op bed.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_70841779
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef Poppedein het volgende:
Oef! Ik heb goodmoodkid maar es gemaild nu wanneer ze weer aanvulling verwachten, maar dat zal pas september/oktober worden!
En ik wil zo graag een lila mutsje en lila sokjes om 't eerste outfitje compleet te maken. Ben uitgerekend begin oktober, dus dat zal em dan wel niet worden...

Maar op zoek naar een ander mutsje dan... (en ondertussen op goodmoodkid wel in de gaten houden )
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:10:57 #259
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70841916
Sorbootje misschien biedt iemand die spullen op marktplaats aan? Of wil je dat niet?
pi_70842603
Daar heb ik inderdaad al gekeken en dat blijf ik in de gaten houden. Bedankt voor 't meedenken!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:31:09 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70842619
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

En ik wil zo graag een lila mutsje en lila sokjes om 't eerste outfitje compleet te maken. Ben uitgerekend begin oktober, dus dat zal em dan wel niet worden...

Maar op zoek naar een ander mutsje dan... (en ondertussen op goodmoodkid wel in de gaten houden )
en rainbowbabies? heeft die geen lila???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:34:16 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_70842723
Ruben heeft onze kleertjes aangekregen en ik had voor de zekerheid meerdere setjes meegenomen. Dat was maar goed ook, want de verpleegster had de luier niet helemaal goed om en hij had dus al vrij snel over zijn rompertje heengeplast. Hij kreeg als eerste mutsje wel een mutsje van het ziekenhuis, maar dat hebben we daar mooi achtergelaten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 10 juli 2009 @ 11:34:49 #263
35189 Troel
scherp en bot
pi_70842739
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Nee, alleen pimpelpaars
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70842822
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:31 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Nee. En ik wil exact dezelfde kleur of gewoon heel anders. Ik heb namelijk een frambooskleurige jumpsuit bestel met een lila romper voor eronder. Het liefst wil ik daar dus een lila mutjes en sokjes bij. Maar ik lig er niet wakker van hoor. Gewoon een lief wit mutsje ofzo voldoet uiteindelijk natuurlijk ook prima. Maar mócht het lukken voor oktober... nou ja dat zou leuk zijn!

En haar naam op het jumpsuitje (dat heb ik al thuis) dat vind ik zo om te zwijmelen... 't Is ook zo'n mooie naam (ik dwaal af, sorry)
pi_70844301
Sorbo!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:22:25 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70844429
en zelf stof uitzoeken en zelf maken Sorbo?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70845099
zelf maken? IK?

't Arme kind
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:47:55 #268
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70845273
oefening baart kunst
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70845542
Ik heb niet eens een naaimachine.
Maar goed, misschien dat ik tijdens mijn verlof nog eens iets nuttigs kan leren!
  woensdag 22 juli 2009 @ 12:55:49 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71211420
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 22:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat doe je!

Must... have...
Als 2e pakje dan maar. Zo lief!
Ik ben gek op streepjes!
Deze kwam hier net binnen met de post! Hij is zo tof!
Gaat ook mee naar het ziekenhuis, je weet maar nooit ten slotte.

En verder heb ik toch nog een mt50 broekje gehaald voor bij een mt50 shirtje dat Sasha nooit gepast heeft, stel nou dat ik echt een mini-baby baar, dan kan het wurm ook nog iets passends aan. Ik hoor vriendinnetjes over maatjes 44 maar daar geloof ik niet in hoor, dat ik zo'n heel kleintje zal maken.
pi_71211566
wat is eht toch een schagttig pakje BE!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71211612
Ik zou d'r voor dat pakje gewoon een piemeltje aan plakken bij mini-sorbo. Zo schattig! Goede keus BE. En maatje 44? Nah...denk ik ook niet.
  woensdag 22 juli 2009 @ 13:08:55 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71211823
En dan met Spuugjes aarbeitje erbovenop op zijn koppie! *zucht*
Was het alvast maar zo ver.
pi_71211832
Ik heb 'm ook, BE! Gister binnengekomen. Is eigenlijk een jongenspakje, maar met een roze rompertje en roze sokjes kan het best!
pi_71211836
geduld BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')