wat schattigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:25 schreef huuphuup het volgende:
*schop*
wij hebben zonet het eerste pakje gekocht voor ons zomermeisje![]()
[ afbeelding ]
lief heeft em uitgezocht
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
wat schattig
ik zou er een donkerbruin rompertje onder doen
en als je m niet kan vinden dan heb ik er nog wel 1 voor je
Een romper is ondergoed. Ik zou ik het gewoon aantrekken, tenzij jij vaak en naar volle tevredenheid zonder ondergoed rondloopt en verwacht dat je kindje dat ook doetquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:58 schreef huuphuup het volgende:
ja dat is ook wel zo, aantrekken kan altijd nog. Maar ik ben natuurlijk voor half augustus uitgerekend dus ik twijfelde een beetje over wat nou wel en niet erbij aan "moet"
mutsje neem ik ook sowieso mee trouwens ja, ik heb er toch twaalf
ik twijfel echt vooral over een romper eronder. en een maillotje had ik nog helemaal niet aan gedacht
rompertje idd altijd!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef huuphuup het volgende:
[..]zo lief
![]()
ja bruin rompertje zat ik ook net aan te denken, die blommen zijn lichtbruin en die streepjes iets donkerder.
Nolihihi een ding is zeker, je mag in ieder geval eerder dan ik
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 19:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat voor setje jij uit gaat zoekenrockstar-spul misschien?
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:59 schreef miss_sly het volgende:
Leuk pakje Rocka
Ik wil een bepaald wit vestje van H&M en iedere keer als ik er ben, kijk ik of ze het hebben. Iedere keer is de kleinste maat 62
Dat wat perfect bij het mutsje past dat je had gestuurd. In ieder geval snoezigquote:Op zondag 17 mei 2009 22:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
toevallig t vestje dat ik in t roze heb?
(driekwart, snoezig)
ik denk dat t wel de mijne isquote:Op zondag 17 mei 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat wat perfect bij het mutsje past dat je had gestuurd. In ieder geval snoezig
Ze hadden het wel in het roze, maar het moet over een roze pakje en dat wordt een beetje te roze naar mijn idee.
Ik heb het witte, en nu wil ik daar het matching vestje bij. Maar dat vestje hadden ze dus in 50/56 alleen in roze, niet in wit. Dus ik ga er maar even regelmatig heen om te kijken of het er dan een keer is.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik denk dat t wel de mijne is
ik heb t mutsje ook nog in t wit.. als je dat mooier vindt (of in t lichtroze..ik weet niet meer welke jij hebt)
quote:Op zondag 17 mei 2009 22:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb het witte, en nu wil ik daar het matching vestje bij. Maar dat vestje hadden ze dus in 50/56 alleen in roze, niet in wit. Dus ik ga er maar even regelmatig heen om te kijken of het er dan een keer is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die?http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |