quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:59 schreef Poppejans het volgende:
Jij de pakjes al binnen Troel? Zijn ze net zo leuk als op de plaatjes? Die met de visjes vond ik ook erg leuk
Kreeg mail van die vrouw dat ze het tweede pakketje openmaakte (die eerste was dus ws naar jou) en tot haar schrik zag dat er een romper en mutsje inzat ipv het pakje, nu krijg ik post rechtstreeks uit Zweden, daar lag er gelukkig nog net 1 in de winkel!
Verder schijnen ze overal uitverkocht te zijn
is een shirt met een luiaard niet wat voor jouw meiske?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:42 schreef Lois het volgende:
Oeke wat geweldig mooi! Heel erg origineel, leuk!
nee natuurlijk niet, maar de ouders moeten er de hele dag tegenaan kijken, dus dan kan ie dr maar beter knap bijliggenquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef P.F het volgende:
Die baby heeft toch helemaal niet door wat hij aanheeft?!
Echt niet! Ikquote:
Ja nou geweldig zou dat zijn. Oeke gaat eerst even fijn bevallen en begint dan een winkeltjequote:Op donderdag 4 juni 2009 14:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
is een shirt met een luiaard niet wat voor jouw meiske?![]()
Oeke je moet een handeltje opzetten johik vind ze echt geweldig
Ik lees dit nu pas, leuk dat ze mooi zijn, mijn lieveheersbeestpakje kwam eergisteren aan. Echt helemaal geweldig, de kleuren zijn superquote:Op donderdag 4 juni 2009 13:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Hij is superIk hoop dat jij het inmiddels ook binnen hebt.
Ik vind ze echt allemaal zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |