Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkquote:
Je laat me gewoon wachten op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die komt nog. Maar leuik te horen dat je zit te wachten
Dat dus. Nu je PMquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Belsezar het volgende:
Ahh je maakt het goed met een naam topic![]()
Dat vind ik wel leuker ja , maarja het is jouw feestjequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkMaar jij dus niet, zullen we dan samen naar het theater gaan voor mijn verjaardag?
Zie ook het vorige topicquote:
In feite welquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Hoewel ik schijnbaar hier eigenlijk in deze reeks niet thuishoor
Omdat je een man bent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Ik wil het eigenlijk niet weten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.![]()
Dat is ook wat onzin hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef 907 het volgende:
Nee(omdat ik man ben
![]()
!)
Omdat het single zijn eigenlijk hier moet worden toegejuicht, echter zit ik (voorlopig) (nog) niet in die fase
Hoiquote:
Inderdaad. In de USA was het ook al feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
Verschrikkelijk, dat nieuws uit Duitsland
Stelletje zieke geesten op de ze wereld
Gisteravond ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhh. *knuffel*.
Vanaf wanneer zijn jullie uit elkaar?
Oeh, dat is wel heel vers...quote:
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?quote:
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?
Dat kan je dan hier wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Sterktequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Thanksquote:
Hmm ja ik hou denk ik het meeste waarschijnlijk voor me ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Oo oke, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Het klonk echt enthousiast en dat lachjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |