Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkquote:
Je laat me gewoon wachten op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die komt nog. Maar leuik te horen dat je zit te wachten
Dat dus. Nu je PMquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Belsezar het volgende:
Ahh je maakt het goed met een naam topic![]()
Dat vind ik wel leuker ja , maarja het is jouw feestjequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkMaar jij dus niet, zullen we dan samen naar het theater gaan voor mijn verjaardag?
Zie ook het vorige topicquote:
In feite welquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Hoewel ik schijnbaar hier eigenlijk in deze reeks niet thuishoor
Omdat je een man bent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Ik wil het eigenlijk niet weten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.![]()
Dat is ook wat onzin hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef 907 het volgende:
Nee(omdat ik man ben
![]()
!)
Omdat het single zijn eigenlijk hier moet worden toegejuicht, echter zit ik (voorlopig) (nog) niet in die fase
Hoiquote:
Inderdaad. In de USA was het ook al feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
Verschrikkelijk, dat nieuws uit Duitsland
Stelletje zieke geesten op de ze wereld
Gisteravond ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhh. *knuffel*.
Vanaf wanneer zijn jullie uit elkaar?
Oeh, dat is wel heel vers...quote:
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?quote:
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?
Dat kan je dan hier wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Sterktequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Thanksquote:
Hmm ja ik hou denk ik het meeste waarschijnlijk voor me ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Oo oke, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Het klonk echt enthousiast en dat lachjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Is dat ook ergens terug te luisteren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Dat ging jij toch doen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nogmaals feli dan maar Belz
Komt er ook zo'n dame in zo'n taart vanavond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ze probeerd het te verbloemen DHquote:
Dankjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nogmaals feli dan maar Belz
Komt er ook zo'n dame in zo'n taart vanavond?
quote:
Tactisch gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Ahhquote:
Amigo!quote:
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat ook ergens terug te luisteren?
Dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoeken
Maarre B: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
Happy
Birthday
Ik heb respect voor mijn oudere brother in arms!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Broekie!
Vandaag wel gewoon werken? Ga je het helemaal niet vieren verder?
Hehe, logisch toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Dat is hier al zo sinds afgelopen zomer hehe. Zo goed als de hele vloer zijn vrouwen hier en die willen altijd weten van me hehe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Lijkt me leuk om te horen. En voor jezelf om het later terug te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoeken
Maarre B: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
Happy
Birthday
Is dat zo interessant dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Kut! Ik had een 3!quote:
quote:
Ik ook, haha. Al die saaie mutsen hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hier al zo sinds afgelopen zomer hehe. Zo goed als de hele vloer zijn vrouwen hier en die willen altijd weten van me hehe.
Ik heb er altijd wel lol om![]()
Ik heb mijn DJ carriere op de radio nog gedeeltelijk op een bandje staan ergensquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te horen. En voor jezelf om het later terug te horen.
Hihi.quote:
oh? wat zijn de laatste ontwikkelingen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt niets nieuws, jammer!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Het is even stil met de roddels hè!
intieme sexquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Waarvoor kies jij? Intimiteit of sex?
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh? wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Succes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kut! Ik had een 3!
Maar goed; er waren heeél veel klachten over en het klopte niet en![]()
![]()
Morgen heb ik weer 1
Intimiteit.quote:
pm ze maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggen
Wie weetquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggen
Nee, eigenlijk niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt niets nieuws, jammer!
Nee hoor
Nee geen nieuwe roddels in het singlestopic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Het is even stil met de roddels hè!
Ik ben jarig, mag ik beide?quote:
Neequote:
Seks, al dat kleffe gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Waarvoor kies jij? Intimiteit of sex seks?
.quote:
nee...met je bezwete lijf vastplakken aan haar bezwete lijf is niet klef iddquote:
jij dan?quote:
saaiquote:
Nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag
Lekker weer! Naar de kapper geweest en redelijk geslapen hier
Nog ontopic nieuws?
Ja, dan komen er roddels!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
saai
ik zou bijna zelf gaan daten dan maar
Crapquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
.
Alleen vandaag dan hè. Morgen niet meer.
Dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
hier nog maar eens dan!
B'tje!!! gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een paar uurtjes vrij gemaakt voor andere dingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ben je vrij vandaag?
En jij gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt geen honger? Anders even wat eten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
ik voel me niet geheel lekker. Volgens mij kom ik wat suikers ofzo te kort. In iedergeval te weinig gegeten vandaag
Je ging toch al daten met Techno?quote:
Dus, hoe ga je dat oplossen?quote:
Net twee broodjes op en nog een banaan van iemand kunnen patsenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt geen honger? Anders even wat eten!
En sterkte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Wie weet, betekent nog steeds geen "Ja"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik hoop dat het zo beter gaat..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net twee broodjes op en nog een banaan van iemand kunnen patsenDus hopelijk gaat het zo wat beter, maar icm hoofdpijn en dergelijke.. we zullen zien
Sterkte.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net twee broodjes op en nog een banaan van iemand kunnen patsenDus hopelijk gaat het zo wat beter, maar icm hoofdpijn en dergelijke.. we zullen zien
Maar jij bent dan ook een schatjequote:
Dus dan moet je vandaag intieme seks hebben met iemand. Er is vast wel iemand die dat wilt.quote:
Nee heb ik niet, ach miss half uurtje eerder naar huis ofzo. Komt wel goed, alleen met een beetje minder concentratie hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb je al een asperintje genomen ofzo?
het viel te proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie weet, betekent nog steeds geen "Ja"
Succes. Hoe lang moet je nog werken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, ach miss half uurtje eerder naar huis ofzo. Komt wel goed, alleen met een beetje minder concentratie haha
Tot half vijf..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes. Hoe lang moet je nog werken?
Het is echt te lekker! Ik krijg hier zoveel energie van, zin in allemaal leuke dingen doen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Damn, je zou maar moeten werken met zulk weer
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
M
[..]
Maar jij bent dan ook een schatje
Ik moet nog gaan werken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Dat duurt gelukkig niet zo lang meer.quote:
Het is gewoon warm in de zon. Ik krijg er ook energie van en zin om dingen te doen. Ik kan alleen die energie niet in het werken stekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is echt te lekker! Ik krijg hier zoveel energie van, zin in allemaal leuke dingen doen..Jammer dat het nog steeds niet zo lang licht is
Dankjequote:
Maar dat is 's avonds, dan schijnt het zonnetje niet hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan werken.Tot half twaalf vanavond.
Net nog even wat gewandeld. En nu weer aan het werk. Zuchtquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Dan had je dus van het mooie weer kunnen genieten tót je moet werken..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan werken.Tot half twaalf vanavond.
Kan jij mij daarbij niet helpen?quote:
Haha, ik ook niet, maar mijn to-do lijstje is vrij lang en komt alleen maar meer bij..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is gewoon warm in de zon. Ik krijg er ook energie van en zin om dingen te doen. Ik kan alleen die energie niet in het werken steken![]()
Maar binnenkort is het lekker weer tot laat licht
I go to great lenghts involving my birthday. Everything has to be perfect, even the weatherquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou niet weten hoe..quote:
Ik heb wel een aantal ideetjes ja. Wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe..
Kop 'm maar in hoor
Dat klopt. En het zonnetje is inderdaad lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar dat is 's avonds, dan schijnt het zonnetje niet hier
Ik ben net even buiten geweest en het was lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan had je dus van het mooie weer kunnen genieten tót je moet werken..
Nog even geduld het is bijna tijd. Tot hoe laat moet je werken?quote:
Dat moet dus vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal ideetjes ja. Wanneer heb je tijd?
Zo, toch nog vrij netjes ingekopt
Ik ga ervanuit dat je nog bij je ouders woont?quote:
Tot 17:00 ... Ik had om 10u al het gevoel dat het vandaag niet meer zou gaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog even geduld het is bijna tijd. Tot hoe laat moet je werken?
Nog iets baggers ... jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je nog bij je ouders woont?
Pff succes dan maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef 907 het volgende:
[..]
Tot 17:00 ... Ik had om 10u al het gevoel dat het vandaag niet meer zou gaan
Welk nummer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Pink op de radio, en nog wel met een van haar goede nummers ook
Ik zie Pink liever ergens anders dan op de radio.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Pink op de radio, en nog wel met een van haar goede nummers ook
pssst, daten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega, die ik al 4x vrij hard het (uit/toe)gelachen toen hij me mee uit vroeg, blijft maar bezig. Ik lach me suf met die gast, hij probeerde het net wéér!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |