Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkquote:
Je laat me gewoon wachten op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die komt nog. Maar leuik te horen dat je zit te wachten
Dat dus. Nu je PMquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Belsezar het volgende:
Ahh je maakt het goed met een naam topic![]()
Dat vind ik wel leuker ja , maarja het is jouw feestjequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkMaar jij dus niet, zullen we dan samen naar het theater gaan voor mijn verjaardag?
Zie ook het vorige topicquote:
In feite welquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Hoewel ik schijnbaar hier eigenlijk in deze reeks niet thuishoor
Omdat je een man bent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Ik wil het eigenlijk niet weten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.![]()
Dat is ook wat onzin hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef 907 het volgende:
Nee(omdat ik man ben
![]()
!)
Omdat het single zijn eigenlijk hier moet worden toegejuicht, echter zit ik (voorlopig) (nog) niet in die fase
Hoiquote:
Inderdaad. In de USA was het ook al feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
Verschrikkelijk, dat nieuws uit Duitsland
Stelletje zieke geesten op de ze wereld
Gisteravond ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhh. *knuffel*.
Vanaf wanneer zijn jullie uit elkaar?
Oeh, dat is wel heel vers...quote:
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?quote:
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?
Dat kan je dan hier wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Sterktequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Thanksquote:
Hmm ja ik hou denk ik het meeste waarschijnlijk voor me ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Oo oke, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Het klonk echt enthousiast en dat lachjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Is dat ook ergens terug te luisteren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Dat ging jij toch doen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nogmaals feli dan maar Belz
Komt er ook zo'n dame in zo'n taart vanavond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ze probeerd het te verbloemen DHquote:
Dankjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nogmaals feli dan maar Belz
Komt er ook zo'n dame in zo'n taart vanavond?
quote:
Tactisch gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Ahhquote:
Amigo!quote:
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat ook ergens terug te luisteren?
Dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoeken
Maarre B: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
Happy
Birthday
Ik heb respect voor mijn oudere brother in arms!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Broekie!
Vandaag wel gewoon werken? Ga je het helemaal niet vieren verder?
Hehe, logisch toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Dat is hier al zo sinds afgelopen zomer hehe. Zo goed als de hele vloer zijn vrouwen hier en die willen altijd weten van me hehe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Lijkt me leuk om te horen. En voor jezelf om het later terug te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoeken
Maarre B: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
Happy
Birthday
Is dat zo interessant dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Kut! Ik had een 3!quote:
quote:
Ik ook, haha. Al die saaie mutsen hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hier al zo sinds afgelopen zomer hehe. Zo goed als de hele vloer zijn vrouwen hier en die willen altijd weten van me hehe.
Ik heb er altijd wel lol om![]()
Ik heb mijn DJ carriere op de radio nog gedeeltelijk op een bandje staan ergensquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te horen. En voor jezelf om het later terug te horen.
Hihi.quote:
oh? wat zijn de laatste ontwikkelingen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt niets nieuws, jammer!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Het is even stil met de roddels hè!
intieme sexquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Waarvoor kies jij? Intimiteit of sex?
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh? wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Succes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kut! Ik had een 3!
Maar goed; er waren heeél veel klachten over en het klopte niet en![]()
![]()
Morgen heb ik weer 1
Intimiteit.quote:
pm ze maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggen
Wie weetquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggen
Nee, eigenlijk niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt niets nieuws, jammer!
Nee hoor
Nee geen nieuwe roddels in het singlestopic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Het is even stil met de roddels hè!
Ik ben jarig, mag ik beide?quote:
Neequote:
Seks, al dat kleffe gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Waarvoor kies jij? Intimiteit of sex seks?
.quote:
nee...met je bezwete lijf vastplakken aan haar bezwete lijf is niet klef iddquote:
jij dan?quote:
saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |