abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 maart 2009 @ 15:51:40 #1
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_66619864
Kan een mod de titel aanpassen? moet deel 74 zijn....
quote:
Op maandag 2 maart 2009 13:25 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

dat werkt ook niet.
7 jaar geleden ging het uit met een meisje.
heb bijna een jaar soldier of fortune gespeeld. zo extreem veel en intensief dat ik bij de top van europa hoorde.
en dan word je opeens "wakker" en merk je dat je een jaar verder bent en niks bent opgeschoten...

van weekend (zaterdagnacht) met mijn ex wezen smsen. dat ik der best wel mis em zij heeft die momenten ook...

had een foto op mijn msn geplempt waar ik dus op sta met een bloedmooie blondine

wel direct reactie, of ik behoorlijk aan het versieren was en dat het een mooi meisje was, normaal spreekt ze me niet zo snel aan via msn...

en nu binnenkort dus ff shoppen en relaxen met mijn ex...

probeer der een beetje jaloers te maken, kijken of dat werkt.
in feite doe ik vrij weinig nog met andere dames, ja heb er een paar gezoend maar ik denk de hele dag aan mijn ex, zelfs in mijn slaap.
en hoe mooi andere meiden ook zijn en hoe leuk, mijn ex heeft toch net dat beetje meer...

ben gelukkig weer wat zelfverzekerder, was echt een wrak...Misschien dat ze dat straks ook weer inziet en het wellicht goed komt....
Was je ex van 7 jaar geleden jaloers op die msn foto van je?

[ Bericht 64% gewijzigd door TeenWolf op 02-03-2009 15:59:55 ]
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  maandag 2 maart 2009 @ 15:52:56 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66619924
TVP
  maandag 2 maart 2009 @ 15:58:20 #3
202564 SexyDexie
The Dexorcist
pi_66620124
De kunst van loslaten is (voor mij) het makkelijkst gebleken als het in goeie verstande gaat. Geen ruzie, gewoon als twee volwassen mensen besluiten dat het niet meer gaat.

Heb nu nog steeds contact met m'n ex, niet fysiek, maar af en toe een belletje of sms'je. We zijn allebei beter af!
"There's something I've learned.. all we have, ever, is the need to give each other our love. If we forget that, we lose everything we've got. Let's remember that and get out of this place alive, okay?" - Stevie Ray Vaughan
  maandag 2 maart 2009 @ 16:55:54 #4
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_66622371
TVP
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_66622936
quote:
Op maandag 2 maart 2009 15:51 schreef TeenWolf het volgende:
Kan een mod de titel aanpassen? moet deel 74 zijn....
[..]

Was je ex van 7 jaar geleden jaloers op die msn foto van je?
nee recente ex van 2 maand geleden
pi_66635113
toch maar even bijhouden..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 2 maart 2009 @ 23:06:34 #7
51794 Rahl
pi_66636404
Vandaag het laatste gesprek met mijn ex gevoerd. Ze had nog 300 euro geleend van me vorige zomer die ze me zou terugbetalen, nou ik kan er naar fluiten zegt ze. "Voor al dat drinken en eten wat je hier hebt opgegeten en gedronken."

Wat een ongelofelijk klote kut vies tyfuswijf is het zeg. Way to ruin 1,5 years!
last.fm
pi_66636575
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Rahl het volgende:
Vandaag het laatste gesprek met mijn ex gevoerd. Ze had nog 300 euro geleend van me vorige zomer die ze me zou terugbetalen, nou ik kan er naar fluiten zegt ze. "Voor al dat drinken en eten wat je hier hebt opgegeten en gedronken."

Wat een ongelofelijk klote kut vies tyfuswijf is het zeg. Way to ruin 1,5 years!
hahaha, vrouwen

als ik eeen berekening maak dan heb ik zo ongeveer een kleine 2000 euro in een jaar tijd in der gepompt, maar goed, dat was mijn eigen keuze en voor het geld deed ze het niet
  maandag 2 maart 2009 @ 23:15:03 #9
51794 Rahl
pi_66636726
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:11 schreef Pwoekie het volgende:

[..]

hahaha, vrouwen

als ik eeen berekening maak dan heb ik zo ongeveer een kleine 2000 euro in een jaar tijd in der gepompt, maar goed, dat was mijn eigen keuze en voor het geld deed ze het niet
Ik hoop dat de luizen van 1000 kamelen haar hoofd aanvallen en dat ze 50 soa's tegelijk oploopt aan die nieuwe van haar
last.fm
pi_66636891
Ik heb het nu 1.5 week geleden uitgemaakt met mn vriendin. En ze sprak me laatst nog aan op msn, iets in de trent van ( dit moest ik je nog vertellen maar was ik vergeten toen je het uitmaakte; we hadden een babbel van een uur toeni k het uitmaakte ). Hier kan ik persoonlijk erg slecht tegen en ze zit ook nog steeds in mn hoofd. Ze moet d'r uit, ik begin d'r echt een beetje te haten terwijl ik dat niet wil. En het idee dat ik haar nog elke dag op de universiteit zal zien word ik niet GOED van. Zij doet zo emotioneel en daar kan ik absoluut niet tegen. Zeg maar mij het idee geven dat ik me kut moet voelen.

Ik wil d'r vergeten, heb het verdorie zelf uitgemaakt omdat ik eigenlijk wel iemand anders op het oogje heb en dat het nooit gaat lukken tussen ons. Ze is 100% the opposite van me.

BAH!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_66642437
quote:
Op maandag 2 maart 2009 23:06 schreef Rahl het volgende:

Tja vrouwen kosten nou eenmaal veel geld.. (en naar wat ik hoor sommige mannen ook, maar geen ervaring mee )je bent niet de enige man die z'n vrouwtje het allerbeste wil geven (ik deed dat dus ook), heb ook de 650 euro van de al geboekte vakantie niet terug gekregen, en gaf per maand ook (enkele) honderd(en) euro uit omdat ik dat wou.
Ja ik vermoed dat ik dat geld ook niet heb terug gekregen heb voor 'opgegeten kosten' ofzo, maarja 't is toch niet 'n kosthuis geweest hè

Het kan heel flauw lopen na zo'n lange tijd samen (in mijn geval 4 jaar, nu 9 maanden terug)

Nu voelt het shit, maak je maar lekker boos en vervloek je eigen keuzes en die van haar.. in de toekomst zal je verstandiger zijn en de dingen beter delen tussen jou en je (nieuwe)partner al kost dat allemaal tijd.
Van onze fouten leren we, spijt van wat je allemaal WEL voor haar gedaan heb moet je niet hebben, wees er trots op jezelf dat jij als man dit voor haar over had!!!!!

Heb hier dus ook geen spijt van.. ook al is het zuur en is het een enorme teleurstelling, gegeven is gegeven dat mag je niet terug nemen.

Als je ex dan besluit iets wat je aan hem/haar heb uitgeleend niet terug wil geven, wat niet van emotionele, maar slechts van niet al te kostbase materialistische waarden is, is het (naar mijn idee) niet de moeite om je er verderd nog druk om te maken, want dit leverd alleen maar emotionele pijn op waar je niet op zit te wachten, het is al moeilijk genoeg.

Sterkte
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:06:40 #12
51794 Rahl
pi_66645740
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:05 schreef Chev het volgende:

[..]

Tja vrouwen kosten nou eenmaal veel geld.. (en naar wat ik hoor sommige mannen ook, maar geen ervaring mee )je bent niet de enige man die z'n vrouwtje het allerbeste wil geven (ik deed dat dus ook), heb ook de 650 euro van de al geboekte vakantie niet terug gekregen, en gaf per maand ook (enkele) honderd(en) euro uit omdat ik dat wou.
Ja ik vermoed dat ik dat geld ook niet heb terug gekregen heb voor 'opgegeten kosten' ofzo, maarja 't is toch niet 'n kosthuis geweest hè

Het kan heel flauw lopen na zo'n lange tijd samen (in mijn geval 4 jaar, nu 9 maanden terug)

Nu voelt het shit, maak je maar lekker boos en vervloek je eigen keuzes en die van haar.. in de toekomst zal je verstandiger zijn en de dingen beter delen tussen jou en je (nieuwe)partner al kost dat allemaal tijd.
Van onze fouten leren we, spijt van wat je allemaal WEL voor haar gedaan heb moet je niet hebben, wees er trots op jezelf dat jij als man dit voor haar over had!!!!!

Heb hier dus ook geen spijt van.. ook al is het zuur en is het een enorme teleurstelling, gegeven is gegeven dat mag je niet terug nemen.

Als je ex dan besluit iets wat je aan hem/haar heb uitgeleend niet terug wil geven, wat niet van emotionele, maar slechts van niet al te kostbase materialistische waarden is, is het (naar mijn idee) niet de moeite om je er verderd nog druk om te maken, want dit leverd alleen maar emotionele pijn op waar je niet op zit te wachten, het is al moeilijk genoeg.

Sterkte
Bedankt voor je woorden.
Je hebt ook gelijk, het is alleen dat ik zelf nogal diep in de financiele shit zit en dat weet zij ook heel goed, en ze heeft altijd gezegd dat ze het no matter what zou terugbetalen, dus daarom vond ik het een beetje laag. Inmiddels heeft ze haar excuses aangeboden, ze had spijt van wat ze zei etc etc. Heb gezegd dat ze die 300 euro maar als mijn laatste cadeau moet beschouwen, jammer maar helaas. Wil gewoon van haar af zijn en verder gaan met mijn leven.
last.fm
  dinsdag 3 maart 2009 @ 11:28:52 #13
243037 Lamba
Just lamba
pi_66646451
Inmiddels ook hier 2 maanden uit met een meisje waar ik anderhalf jaar iets mee heb gehad.
En het duurt me te lang, krijg dr maar niet uit me kop en denk er nog dagelijks regelmatig aan.
We passen gewoon goed bij elkaar, maar het werkte niet. Ben nu bezig er over heen te komen maar het valt toch tegen. Vooral omdat dit mijn eerste echte liefde is/was. Moeilijk hoor
pi_66646714
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 11:28 schreef Lamba het volgende:
Inmiddels ook hier 2 maanden uit met een meisje waar ik anderhalf jaar iets mee heb gehad.
En het duurt me te lang, krijg dr maar niet uit me kop en denk er nog dagelijks regelmatig aan.
We passen gewoon goed bij elkaar, maar het werkte niet. Ben nu bezig er over heen te komen maar het valt toch tegen. Vooral omdat dit mijn eerste echte liefde is/was. Moeilijk hoor
Soms werkt het inderdaad niet, er zijn geen duidelijke redenen voor.
Even door die zure appel heen bijten joh.. aan blijven modderen in iets wat toch geen toekomst heeft is erger dan dit op langere termijn.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66648284
trouwens ik heb een manier ontdekt die een beetje werkt om te verwerken...

gewoon een soort verhaal schrijven over je leven waarin je je relatie verwerkt en dan laat je je fantasie de toekomst maken.
ben er nu mee bezig en het werkt wel deels. het word ook wel een happy end in some way maar het lucht op deels...
pi_66650123
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:32 schreef Pwoekie het volgende:
trouwens ik heb een manier ontdekt die een beetje werkt om te verwerken...

gewoon een soort verhaal schrijven over je leven waarin je je relatie verwerkt en dan laat je je fantasie de toekomst maken.
ben er nu mee bezig en het werkt wel deels. het word ook wel een happy end in some way maar het lucht op deels...
Mja, dat deed ik vroeger zelf ook wel. Gewoon opschrijven. Maar mn ex-vriendin zit gewoon erg stuk in mn gedachtes. En ik moet haar dus nog zien elke week op de universiteit
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:44:36 #17
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_66650641
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, dat deed ik vroeger zelf ook wel. Gewoon opschrijven. Maar mn ex-vriendin zit gewoon erg stuk in mn gedachtes. En ik moet haar dus nog zien elke week op de universiteit
Mijn ex is er vermoedelijk vandoor gegaan met een ander al wil ie dat niet toegeven.
Ik zie hem bijna elke dag, zelfde onderwijsinstelling, vriendengroep et cetera.
Er komt vast iemand leukers voor ons langs.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_66650818
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:44 schreef B1nulnul het volgende:

[..]

Mijn ex is er vermoedelijk vandoor gegaan met een ander al wil ie dat niet toegeven.
Ik zie hem bijna elke dag, zelfde onderwijsinstelling, vriendengroep et cetera.
Er komt vast iemand leukers voor ons langs.
mijn ex heeft iig een bepaalde stoornis en ik ben druk bezig om dat uit te zoeken.
het heeft iig te maken met dat ze vluchtgedrag vertoond, bepaalde vormen van intimiteit slecht trekt en gebeurtenissen op een verkeerde manier verwerkt.

met haar vorige vriend heeft ze het ook uitgemaakt toen het te close werd, en in mijn geval ook.
saillant detail is dat ik ws de oorsprong ben van haar probleem.

mijn probleem is dat ik teveel over dingen nadenk en een antwoord wil hebben

voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
pi_66650825
tvp
pi_66653892
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:50 schreef Pwoekie het volgende:

[knip]

voor mijn gevoel is het niet echt uit tussen "ons", dat is wel heel naar.
Denk dat de meeste dat hebben die hier op het forum komen
En je zal er gewoon mee moeten leven kerel..

Het maakt nu niet meer uit welke keuzes je ex heeft gemaakt of nog gaat maken, hoe pijnlijk, onbegrijpelijk of ondoordacht die ook zijn, je kan je ex-partner niet meer beschermen of helpen.

Allles was is opgebouwd is, is nu gebroken, als een bot, hij kan nog helen, en kan zelfs zo sterk worden dat het nooit meer breekt op dezelfde plek, maar wel voor altijd voelbaar.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66665474
Mensen ik krijg nog steeds me ex niet uit me kop. Het is nu 2 maanden uit en ze heeft al een dikke maand een ander. Ze vond hem eerst zogenaamd homo (goed voor je eigenwaarde trouwens) en met na carnaval, waar ik niet bij was, hoorde ik dat ze hand in hand liepen en waarschijnlijk wel meer deden. Ik kan haar echt niet loslaten gewoon! Ik was altijd zo goed voor haar! Waar heb ik dit aan verdiend?
Ze is trouwens 21 en die gast 28 Ik ben ook 21.
Help.....
pi_66665807
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef larry_flynt het volgende:
Mensen ik krijg nog steeds me ex niet uit me kop. Het is nu 2 maanden uit en ze heeft al een dikke maand een ander. Ze vond hem eerst zogenaamd homo (goed voor je eigenwaarde trouwens) en met na carnaval, waar ik niet bij was, hoorde ik dat ze hand in hand liepen en waarschijnlijk wel meer deden. Ik kan haar echt niet loslaten gewoon! Ik was altijd zo goed voor haar! Waar heb ik dit aan verdiend?
Help.....
niks over dat leeftijdverschil he

dat had ik ook

en ik was de oudere
pi_66665927
Nou ja het blijft kut.
Ik krijg het gevoel dat onze relatie van dik 3,5 jaar nisk voor haar heeft betekend als ze zo snel al weer een andere gast heeft. Ik zou echt niet zo snel over haar heen kunnen zijn. Moet nog steeds 24u per dag aan haar denken!
pi_66667111
hey larry,

waarom is het uitgegaan dan en hoe zit het met die homo....

kende ze die al langer....

altijd naar dat bepaalde mannen achter vrouwen aan gaan.
had het met mijn ex ook. die ging wel eens met jongens uit (had veel mannelijke vrienden) en sommige ervan wist ik gewoon 100% zeker dat ze achter haar aan zaten. wat vrouwen dus nooit door hebben
pi_66667459
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 20:18 schreef larry_flynt het volgende:
Help.....
Succes met het verwerken, bij mij is het nu 1.5 week uit en moet er niet aan denken om nog 6.5 week langer over haar na te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')