Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkquote:
Je laat me gewoon wachten op mijn verjaardag?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:31 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die komt nog. Maar leuik te horen dat je zit te wachten
Dat dus. Nu je PMquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Belsezar het volgende:
Ahh je maakt het goed met een naam topic![]()
Dat vind ik wel leuker ja , maarja het is jouw feestjequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Belsezar het volgende:
Omdat meeste van hier er graag heen willen gaan natuurlijkMaar jij dus niet, zullen we dan samen naar het theater gaan voor mijn verjaardag?
Zie ook het vorige topicquote:
In feite welquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Hoewel ik schijnbaar hier eigenlijk in deze reeks niet thuishoor
Omdat je een man bent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Ik wil het eigenlijk niet weten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is dan wel bij meer zo. Jij bent wel echt single.![]()
Dat is ook wat onzin hoor.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:25 schreef 907 het volgende:
Nee(omdat ik man ben
![]()
!)
Omdat het single zijn eigenlijk hier moet worden toegejuicht, echter zit ik (voorlopig) (nog) niet in die fase
Hoiquote:
Inderdaad. In de USA was het ook al feest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef KudFokker het volgende:
Verschrikkelijk, dat nieuws uit Duitsland
Stelletje zieke geesten op de ze wereld
Gisteravond ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ohhh. *knuffel*.
Vanaf wanneer zijn jullie uit elkaar?
Oeh, dat is wel heel vers...quote:
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?quote:
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Wie heeft het uitgemaakt?
Dat kan je dan hier wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Sterktequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:34 schreef 907 het volgende:
Heel vers en pijnlijk dus. Ik ben bezig met een afstudeeropdracht bij een bedrijf, wat de situatie het er niet makkelijker op maakt om je te uiten zeg maar ...
[..]
We zijn samen tot de conclusie gekomen dat het beter was als we ermee stopten.
We gaan nog proberen om als vrienden verder te gaan, when the time is right, maar heb geen idee of dat ook echt gaat werken.
Thanksquote:
Hmm ja ik hou denk ik het meeste waarschijnlijk voor me ...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Oo oke, zo ver was ik nog nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef 907 het volgende:
[..]
Zie ook het vorige topic
Het klonk echt enthousiast en dat lachjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Is dat ook ergens terug te luisteren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:46 schreef MNR het volgende:
Die kerel nog zo: ik heb zelden iemand zo enthousiast een plaat aan horen vragen![]()
Zo, en nu ga ik lunchen
Dat ging jij toch doen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nogmaals feli dan maar Belz
Komt er ook zo'n dame in zo'n taart vanavond?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ze probeerd het te verbloemen DHquote:
Dankjequote:Op woensdag 11 maart 2009 12:53 schreef DR34M3R het volgende:
Nogmaals feli dan maar Belz
Komt er ook zo'n dame in zo'n taart vanavond?
quote:
Tactisch gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan je dan hier wel.De meesten zijn wel medelevend.
Ahhquote:
Amigo!quote:
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat ook ergens terug te luisteren?
Dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoeken
Maarre B: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
Happy
Birthday
Ik heb respect voor mijn oudere brother in arms!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Broekie!
Vandaag wel gewoon werken? Ga je het helemaal niet vieren verder?
Hehe, logisch toch?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:
Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Dat is hier al zo sinds afgelopen zomer hehe. Zo goed als de hele vloer zijn vrouwen hier en die willen altijd weten van me hehe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Lijkt me leuk om te horen. En voor jezelf om het later terug te horen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ga ik nog uitzoeken
Maarre B: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!![]()
![]()
Happy
Birthday
Is dat zo interessant dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
Kut! Ik had een 3!quote:
quote:
Ik ook, haha. Al die saaie mutsen hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is hier al zo sinds afgelopen zomer hehe. Zo goed als de hele vloer zijn vrouwen hier en die willen altijd weten van me hehe.
Ik heb er altijd wel lol om![]()
Ik heb mijn DJ carriere op de radio nog gedeeltelijk op een bandje staan ergensquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om te horen. En voor jezelf om het later terug te horen.
Hihi.quote:
oh? wat zijn de laatste ontwikkelingen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:14 schreef Nouk84 het volgende:Het schijnt dat mijn "datingleven" erg smullen is voor mijn collega's
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt niets nieuws, jammer!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Het is even stil met de roddels hè!
intieme sexquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Waarvoor kies jij? Intimiteit of sex?
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh? wat zijn de laatste ontwikkelingen?
Succes.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kut! Ik had een 3!
Maar goed; er waren heeél veel klachten over en het klopte niet en![]()
![]()
Morgen heb ik weer 1
Intimiteit.quote:
pm ze maarquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggen
Wie weetquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn zát ontwikkelingen, waarover ik hier niets ga zeggen
Nee, eigenlijk niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt niets nieuws, jammer!
Nee hoor
Nee geen nieuwe roddels in het singlestopic.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi.
Het is even stil met de roddels hè!
Ik ben jarig, mag ik beide?quote:
Neequote:
Seks, al dat kleffe gedoe.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
Waarvoor kies jij? Intimiteit of sex seks?
.quote:
nee...met je bezwete lijf vastplakken aan haar bezwete lijf is niet klef iddquote:
jij dan?quote:
saaiquote:
Nee, volgens mij nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:56 schreef Adolecens het volgende:
Goeiemiddag
Lekker weer! Naar de kapper geweest en redelijk geslapen hier
Nog ontopic nieuws?
Ja, dan komen er roddels!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
saai
ik zou bijna zelf gaan daten dan maar
Crapquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
.
Alleen vandaag dan hè. Morgen niet meer.
Dankje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:42 schreef rhubarbje het volgende:
hier nog maar eens dan!
B'tje!!! gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een paar uurtjes vrij gemaakt voor andere dingenquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet
Ben je vrij vandaag?
En jij gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef Belsezar het volgende:
Je hebt geen honger? Anders even wat eten!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:55 schreef Cuegirllie het volgende:
ik voel me niet geheel lekker. Volgens mij kom ik wat suikers ofzo te kort. In iedergeval te weinig gegeten vandaag
Je ging toch al daten met Techno?quote:
Dus, hoe ga je dat oplossen?quote:
Net twee broodjes op en nog een banaan van iemand kunnen patsenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt geen honger? Anders even wat eten!
En sterkte
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef Den_Haag het volgende:
[..]Wie weet, betekent nog steeds geen "Ja"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ik hoop dat het zo beter gaat..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net twee broodjes op en nog een banaan van iemand kunnen patsenDus hopelijk gaat het zo wat beter, maar icm hoofdpijn en dergelijke.. we zullen zien
Sterkte.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net twee broodjes op en nog een banaan van iemand kunnen patsenDus hopelijk gaat het zo wat beter, maar icm hoofdpijn en dergelijke.. we zullen zien
Maar jij bent dan ook een schatjequote:
Dus dan moet je vandaag intieme seks hebben met iemand. Er is vast wel iemand die dat wilt.quote:
Nee heb ik niet, ach miss half uurtje eerder naar huis ofzo. Komt wel goed, alleen met een beetje minder concentratie hahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterkte.
Heb je al een asperintje genomen ofzo?
het viel te proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wie weet, betekent nog steeds geen "Ja"
Succes. Hoe lang moet je nog werken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, ach miss half uurtje eerder naar huis ofzo. Komt wel goed, alleen met een beetje minder concentratie haha
Tot half vijf..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes. Hoe lang moet je nog werken?
Het is echt te lekker! Ik krijg hier zoveel energie van, zin in allemaal leuke dingen doen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Damn, je zou maar moeten werken met zulk weer
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
M
[..]
Maar jij bent dan ook een schatje
Ik moet nog gaan werken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Dat duurt gelukkig niet zo lang meer.quote:
Het is gewoon warm in de zon. Ik krijg er ook energie van en zin om dingen te doen. Ik kan alleen die energie niet in het werken stekenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is echt te lekker! Ik krijg hier zoveel energie van, zin in allemaal leuke dingen doen..Jammer dat het nog steeds niet zo lang licht is
Dankjequote:
Maar dat is 's avonds, dan schijnt het zonnetje niet hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan werken.Tot half twaalf vanavond.
Net nog even wat gewandeld. En nu weer aan het werk. Zuchtquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Dan had je dus van het mooie weer kunnen genieten tót je moet werken..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan werken.Tot half twaalf vanavond.
Kan jij mij daarbij niet helpen?quote:
Haha, ik ook niet, maar mijn to-do lijstje is vrij lang en komt alleen maar meer bij..quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is gewoon warm in de zon. Ik krijg er ook energie van en zin om dingen te doen. Ik kan alleen die energie niet in het werken steken![]()
Maar binnenkort is het lekker weer tot laat licht
I go to great lenghts involving my birthday. Everything has to be perfect, even the weatherquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:19 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou niet weten hoe..quote:
Ik heb wel een aantal ideetjes ja. Wanneer heb je tijd?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe..
Kop 'm maar in hoor
Dat klopt. En het zonnetje is inderdaad lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar dat is 's avonds, dan schijnt het zonnetje niet hier
Ik ben net even buiten geweest en het was lekker.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan had je dus van het mooie weer kunnen genieten tót je moet werken..
Nog even geduld het is bijna tijd. Tot hoe laat moet je werken?quote:
Dat moet dus vanavondquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb wel een aantal ideetjes ja. Wanneer heb je tijd?
Zo, toch nog vrij netjes ingekopt
Ik ga ervanuit dat je nog bij je ouders woont?quote:
Tot 17:00 ... Ik had om 10u al het gevoel dat het vandaag niet meer zou gaanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog even geduld het is bijna tijd. Tot hoe laat moet je werken?
Nog iets baggers ... jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat je nog bij je ouders woont?
Pff succes dan maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef 907 het volgende:
[..]
Tot 17:00 ... Ik had om 10u al het gevoel dat het vandaag niet meer zou gaan
Welk nummer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Pink op de radio, en nog wel met een van haar goede nummers ook
Ik zie Pink liever ergens anders dan op de radio.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Belsezar het volgende:
Pink op de radio, en nog wel met een van haar goede nummers ook
pssst, daten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega, die ik al 4x vrij hard het (uit/toe)gelachen toen hij me mee uit vroeg, blijft maar bezig. Ik lach me suf met die gast, hij probeerde het net wéér!
Voor de grap een keer ja zeggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:Mijn collega, die ik al 4x vrij hard het (uit/toe)gelachen toen hij me mee uit vroeg, blijft maar bezig. Ik lach me suf met die gast, hij probeerde het net wéér!
knap dat je pink kan zien op de radioquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie Pink liever ergens anders dan op de radio.
Precies, alleen thuiskomen in het huis waar je samenwoont is in zo'n situatie 300x meer bagger. Ik spreek uit ervaringquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef 907 het volgende:
Nog iets baggers ... ja
Wat eigenlijk in een dergelijke situatie wel fijn is
Hoiquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef Duimelot het volgende:allemaal
klaar met werken jeeeeeeeeeej, dalijk ff een gesprekje en dan ga ik lekker even de stad in JOEPIEEEEEEEEEEE
Serieus, ik ga al 4 dagen met die gast op wintersport en kreeg net de opmerking dat mijn kamer wel een beetje dicht bij die van hem moest zijn en dat ik me "fysiek" moest voorbereiden. Nee bedanktquote:
ik zie er liever Floyd achter staanquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jeeejjj! Lekker weerquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef Duimelot het volgende:allemaal
klaar met werken jeeeeeeeeeej, dalijk ff een gesprekje en dan ga ik lekker even de stad in JOEPIEEEEEEEEEEE
de volhouder wint zeggen ze wel eensquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega, die ik al 4x vrij hard het (uit/toe)gelachen toen hij me mee uit vroeg, blijft maar bezig. Ik lach me suf met die gast, hij probeerde het net wéér!
ik hoor t dan ook niet op de radio maar LEES t hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
knap dat je pink kan zien op de radio
Ja, niet!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
curling?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen.. vraagje
In welke sport (die daadwerkelijk door mannen en vrouwen uitgevoerd wordt) zijn vrouwen beter dan mannen?
Ik krijg het idee dat dat gezegde zijn motto is. Maar als zelfs mijn directe collega hem al uitlachtquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de volhouder wint zeggen ze wel eens
Hahahaha. Gezellig! Ik PM je straks terug, ben even via de telefoon onlinequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, ik ga al 4 dagen met die gast op wintersport en kreeg net de opmerking dat mijn kamer wel een beetje dicht bij die van hem moest zijn en dat ik me "fysiek" moest voorbereiden. Nee bedankt
Ik merk het duim!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de volhouder wint zeggen ze wel eens
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Serieus, ik ga al 4 dagen met die gast op wintersport en kreeg net de opmerking dat mijn kamer wel een beetje dicht bij die van hem moest zijn en dat ik me "fysiek" moest voorbereiden. Nee bedankt
Een oudje, Just like a pillquote:
Je moet eens weten wat ik allemaal zie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
knap dat je pink kan zien op de radio
Oke. Dat is vervelend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie er liever Floyd achter staan
Tof! Ik heb 3 cd's, heerlijk om hard te luisterenquote:
Turnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen.. vraagje
In welke sport (die daadwerkelijk door mannen en vrouwen uitgevoerd wordt) zijn vrouwen beter dan mannen?
Ik heb het!quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen.. vraagje
Ik denk niet dat zo'n sport bestaatquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Mensen.. vraagje
Daar dachten wij ook aan, maar doen mannen dat uberhaupt wel?quote:
Dat is mijn mening dus ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zo'n sport bestaat
Noem eens een bekende vrouwelijke en mannelijke.. Ik kom alleen bij die anabolen van Gelder, of hoe heet HIJ? Bij vrouwen ben je al te oud voor turnen tegen de tijd dat je voor het eerst ongesteld wordt...quote:
Die verschilt dusdanig dat het verdedigbaar is dat het niet dezelfde sport is.quote:
Ja, die lui van de Lotto reclame ofzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar dachten wij ook aan, maar doen mannen dat uberhaupt wel?
Ik denk toch echt dat vrouwen beter zijn in turnen en schoonzwemmen dan mannen.quote:
Dat je dan nog eigenlijk weg zou willen gaan met die gastquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
Ik denk toch echt dat vrouwen beter zijn in turnen en schoonzwemmen dan mannen.
Dat dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef Litpho het volgende:
Die verschilt dusdanig dat het verdedigbaar is dat het niet dezelfde sport is.
Lord of the rings. Yoeri van Gelderquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Noem eens een bekende vrouwelijke en mannelijke.. Ik kom alleen bij die anabolen van Gelder, of hoe heet HIJ? Bij vrouwen ben je al te oud voor turnen tegen de tijd dat je voor het eerst ongesteld wordt...
Hoezo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die verschilt dusdanig dat het verdedigbaar is dat het niet dezelfde sport is.
Nou dat denk ik niet. Turnen is een fysieke sport en het is nog steeds zo dat de gemiddelde man op fysiek gebied beter presteert dan de gemiddelde vrouw...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat vrouwen beter zijn in turnen en schoonzwemmen dan mannen.
helemaal niet, turnen is er ook voor de mannen alleen ziet dat er heel anders uit, is meer de ongelijke brug, ringen, trampoline enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lord of the rings. Yoeri van Gelder
Turnster ken ik niet. Maar turnen is meer een vrouwensport dan mannensport.
Dat is waar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
Wat heet beter he, misschien in ritmisch dansen ofzo
zodra er kracht bij komt te kijken zullen er altijd mannen zijn die 'beter' zijn
daarom worden sporten dus ook onderverdeeld in de mannen en vrouwen groepen!
Mannen hebben juist de gelijke brugquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helemaal niet, turnen is er ook voor de mannen alleen ziet dat er heel anders uit, is meer de ongelijke brug, ringen, trampoline enzo
Vrouwen doen dan bv de balk er bij en met van die lintjes zwieren enzo gheghe
ook goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen hebben juist de gelijke brug
Bij turnen denk ik toch altijd aan de handstand, ratslag, split en splagaat enzo en niet toestellen. Bij de toestellen zullen de mannen beter zijn. Ritmische dingen vrouwen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
helemaal niet, turnen is er ook voor de mannen alleen ziet dat er heel anders uit, is meer de ongelijke brug, ringen, trampoline enzo
Vrouwen doen dan bv de balk er bij en met van die lintjes zwieren enzo gheghe
Ik ga met in totaal 17 collega's, ik ben niet zo bang.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:58 schreef 907 het volgende:
[..]
Dat je dan nog eigenlijk weg zou willen gaan met die gast![]()
Jij mag denken aan wat je wil. Vind je het erg als wij de officiële definitie aanhouden?quote:
handstand, radslag enzo is niet erg ritmisch hoorquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij turnen denk ik toch altijd aan de handstand, ratslag, split en splagaat enzo en niet toestellen. Bij de toestellen zullen de mannen beter zijn. Ritmische dingen vrouwen.
Inderdaad, kleine meisjes gedrag. Zodra het een volwassen sport wordt nemen de mannen de leiding. Wat Duim zegt, een beetje met sliertjes zwaaien op de muziek...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij turnen denk ik toch altijd aan de handstand, ratslag, split en splagaat enzo en niet toestellen. Bij de toestellen zullen de mannen beter zijn. Ritmische dingen vrouwen.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb heel vroeger ook eens een blauwe maandag geturnd![]()
Denk niet dat vrouwen daarmee winnen, die zijn al weg voordat ze zo'n beest uberhaupt gezien hebben. Dus of ze er ooit aan toe komen om zon beest te slaan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij mag denken aan wat je wil. Vind je het erg als wij de officiële definitie aanhouden?
Oke dat wist ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
handstand, radslag enzo is niet erg ritmisch hoor
en dat is 1 onderdeeltje van het turnen, de lange mat (iig bij mn dochtertje op turnen) alle toestellen vallen ook onder turnen!
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Denk niet dat vrouwen daarmee winnen, die zijn al weg voordat ze zo'n beest uberhaupt gezien hebben. Dus of ze er ooit aan toe komen om zon beest te slaan?
Jah ik weet het.. maar zo kwamen we op het onderwerp hier op kantoorquote:
Is goed schatjequote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha. Gezellig! Ik PM je straks terug, ben even via de telefoon online
Wat heb je gewonnen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Duimelot het volgende:ik heb een pakje gekregen, had meegedaan met een wedstrijd op fok! en gewonnen en heb t vandaag dus ontvangen joehoeeeeeeeeeeeeeeeee
En, wat voor prijs is het?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:02 schreef Duimelot het volgende:
ik heb een pakje gekregen, had meegedaan met een wedstrijd op fok! en gewonnen en heb t vandaag dus ontvangen joehoeeeeeeeeeeeeeeeee
[..]
Denk niet dat vrouwen daarmee winnen, die zijn al weg voordat ze zo'n beest uberhaupt gezien hebben. Dus of ze er ooit aan toe komen om zon beest te slaan?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
homo
ik ook ben zelfs eens 3e geworden van mijn groep in de clubkampioenschappen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 4 lessen had mijn moeder volgens mij ook in de gaten dat dit absoluut niets voor mij was
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Niet alle vrouwen he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ook hoiquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
Weer het onderwerp wie is beter, hoe interessant.
[..]
Alleen hier is de conclusie dat mannen beter zijn.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
Sommige, niet allemaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen hier is de conclusie dat mannen beter zijn.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is verschillend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoort altijd de conclusie te zijn...quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Duh. Wie denk je dat de regels van de meeste sporten bedacht hebben? Vrouwen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
niet alle mannen he, alleen de mannen die op top niveau de sport beoefenen, ik denk dat jij niet beter bent dan vele vrouwen op sport gebiedquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Techno het volgende:
Ik kan wel een sport bedenken waar vrouwen niet onder hoeven doen voor mannen: Martial Arts.
Dat was mijn gedachten ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ze ergens voor onder doen is het daar wel.
Ow ik dacht enkel die gast. Nee dan moet je idd niet bang zijn. Lekker negeren die hapquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga met in totaal 17 collega's, ik ben niet zo bang.
Hij vertelde me net dat ik "niet bang moest zijn voor het onbekende". Heb hem even duidelijk gemaakt dat dat wel het laatste is wat ik ben.
Ik ben toch de goedstequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:06 schreef Bengeltje het volgende:
Ohquote:
Sst. Ik kan helemaal niet sporten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niet alle mannen he, alleen de mannen die op top niveau de sport beoefenen, ik denk dat jij niet beter bent dan vele vrouwen op sport gebied
Mannen zijn fysiek sterker dan vrouwen dus dat zal tegen vallen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:11 schreef Techno het volgende:
Ik kan wel een sport bedenken waar vrouwen niet onder hoeven doen voor mannen: Martial Arts.
Right.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:Als ze ergens voor onder doen is het daar wel.
Heb les gekregen van Gilbert Yvel en die heeft me nooit verteld dat hij nooit tegen vrouwen vocht omdat ie dat gebitchslapped zou wordenquote:
Kijk je wel eens naar MMA?quote:
Oow ik kan wel met 'm lachen. Of is om 'm lachen een betere verwoording?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef 907 het volgende:
[..]
Ow ik dacht enkel die gast. Nee dan moet je idd niet bang zijn. Lekker negeren die hap
Bij de meeste oosterse vechtsporten draait het juist niet om pure fysieke kracht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
Mannen zijn fysiek sterker dan vrouwen dus dat zal tegen vallen.
dawg!quote:
Waar heb jij eigenlijk geen ervaring in?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heb les gekregen van Gilbert Yvel en die heeft me nooit verteld dat hij nooit tegen vrouwen vocht omdat ie dat gebitchslapped zou worden
Computers! Wel bij de les blijven Bengeltje!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk geen ervaring in?
Dat weet ik. Maar toch blijven de mannen meestal in het voordeel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij de meeste oosterse vechtsporten draait het juist niet om pure fysieke kracht.
Maar het helpt wel. Kijk naar MMA daar mag je elke martial art gebruiken. Denk je dat de vrouwen tegenover de mannen kunnen staan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij de meeste oosterse vechtsporten draait het juist niet om pure fysieke kracht.
Uitlachen dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ik kan wel met 'm lachen. Of is om 'm lachen een betere verwoording?
Oja.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Computers! Wel bij de les blijven Bengeltje!
Wel een leuke hoop ik voor jequote:
Inderdaad Dawg. Computers. En ja als het over sport gaat dan heb ik er veel gedaan. Voetbal, dansen, wedstrijdzwemmen, waterpolo, handbal, tafeltennis,tennis, mix fight (MMA), Lacrosse. En ik zal vast wat vergeten zijn. Wedstrijdzwemmen en tafeltennis op landelijk niveau.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk geen ervaring in?
Ja hoor, waarom niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:18 schreef JoeyT het volgende:
Maar het helpt wel. Kijk naar MMA daar mag je elke martial art gebruiken. Denk je dat de vrouwen tegenover de mannen kunnen staan?
Of lachen met hem over hemquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ik kan wel met 'm lachen. Of is om 'm lachen een betere verwoording?
Serieus waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
Gozer ik merk dat je er gewoon compleet geen verstand van hebt.
Daar durf ik rustig voor te gaan staan. maar niet in de ringquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Serieus waarom niet?
Gozer ik merk dat je er gewoon compleet geen verstand van hebt.
Wie zet je tegenover [ afbeelding ] ?
Die gast is veel te traag.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:26 schreef JoeyT het volgende:
Serieus waarom niet?
Wie zet je tegenover [ afbeelding ] ?
Goed argument ook, Joey zegt het, dus het is waar?quote:Gozer ik merk dat je er gewoon compleet geen verstand van hebt.
Hehe, was dat nou zo moeilijk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Techno het volgende:
Joey zegt het, dus het is waar?
Dat is nieuws.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Die gast is veel te traag.
[ afbeelding ]
[..]
Goed argument ook, Joey zegt het, dus het is waar?
Te traag, ja denk het ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Die gast is veel te traag.
[ afbeelding ]
[..]
Goed argument ook, Joey zegt het, dus het is waar?
En waarom zouden we ons moeten conformeren aan de regels van MMA? Alsof je dat in een echt straatgevecht doet? Zet hem op straat tegenover haar, en hij verliest.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
Te traag, ja denk het ook. En dan is dit nog de K1, bij MMA gaat het uiteindelijk vaak om grondgevechten. Ik zie een vrouw al worstelen tegen een gast van 150 kilo
.
Maar ik heb je de link van de topic gegeven dus vraag het dar eens als je mij niet gelooft
Ik wens hem veel succesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Te traag, ja denk het ook. En dan is dit nog de K1, bij MMA gaat het uiteindelijk vaak om grondgevechten. Ik zie een vrouw al worstelen tegen een gast van 150 kilo
.
Maar ik heb je de link van de topic gegeven dus vraag het dar eens als je mij niet gelooft
Ad hominem maken je argumenten niet beter, integendeel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef JoeyT het volgende:
Soms heb ik echt het gevoel dat ik hier met een stel josti's te maken hebt.
De beste man wint het van de beste vrouwquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:46 schreef Techno het volgende:
[..]
En waarom zouden we ons moeten conformeren aan de regels van MMA? Alsof je dat in een echt straatgevecht doet? Zet hem op straat tegenover haar, en hij verliest.
Vraag me af hoe ze zich in dat pakje gewrongen heeft.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wens hem veel succes
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:49 schreef Techno het volgende:
[..]
Ad hominem maken je argumenten niet beter, integendeel.
Leuk dat je over Krav Maga begint, bij Fight Quest schopte die chick al die gasten lens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef JoeyT het volgende:
De beste man wint het van de beste vrouw.
Zonder regels? Dan heb je meer aan krav maga.
Hier heb je het. Je verdraait de boel lekker. Want ja die aflevering heb ik ook gezien inderdaad. Die gasten die volgens jou door een chick in elkaar geslagen werden die doen ten eerste niet eens aan Krav Maga. Ten tweede was het niet 1 op 1.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Leuk dat je over Krav Maga begint, bij Fight Quest schopte die chick al die gasten lens.
vaseline of in haar geval waarschijnlijk gewoon spekvet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze zich in dat pakje gewrongen heeft.
Daarom zijn mannen uiterst geschikt om vuilnisbakken buiten te zetten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De beste man wint het van de beste vrouw.
Ik heb aardig wat jaartjes deze sport gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef JoeyT het volgende:
Ik vraag me af of je zelf ooit in een ring hebt gestaan?
Ik zal er straks ff over lezen moet nu gaan. Vind het jammer hoe je met de voorgaande leugen je gelijk probeerde te halen. Ben ik niet van je gewend `;0quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat jaartjes deze sport gedaan.
Ik denk dat ze die om haar heen hebben gemaakt ipv dat ze hem heeft aangetrokkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ze zich in dat pakje gewrongen heeft.
eerst liposuctie en dan weer terug spuiten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
vaseline of in haar geval waarschijnlijk gewoon spekvet.
He gadver Bengeltjequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
eerst liposuctie en dan weer terug spuiten?
nee joh insmeren met vet, pakje aantrekken, overtollige resten met de karcher weer wegspuiten uiteraard!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
eerst liposuctie en dan weer terug spuiten?
Verdraaien, welnee want ze deden wel andere vechtsporten. Kom op, niet zo huilie doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
Hier heb je het. Je verdraait de boel lekker. Want ja die aflevering heb ik ook gezien inderdaad. Die gasten die volgens jou door een chick in elkaar geslagen werden die doen ten eerste niet eens aan Krav Maga. Ten tweede was het niet 1 op 1.
Ik visualiseer een hoop. Niet op letten dus, is mijn eigen schuldquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat?? Ik probeer alleen maar mee te denken hoe ze het voor elkaar kan krijgen.
Welke leugen? Ik stelde dat vrouwen niet onder hoeven doen voor mannen in Martial Arts. Jij moet je nu in allerlei bochten wringen om je gelijk te halen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef JoeyT het volgende:
Ik zal er straks ff over lezen moet nu gaan. Vind het jammer hoe je met de voorgaande leugen je gelijk probeerde te halen. Ben ik niet van je gewend `;0
Fijne dag nog mensen.
Ik zie nu echt een pakje met vet voor me en iemand die het even insmeert.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nee joh insmeren met vet, pakje aantrekken, overtollige resten met de karcher weer wegspuiten uiteraard!
Ik ook, zag het echt wel voor me. Met een joekel van een spuit en naald.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik visualiseer een hoop. Niet op letten dus, is mijn eigen schuld
Pakje vet? Een grote oliepomp lijkt me doeltreffender.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zie nu echt een pakje met vet voor me en iemand die het even insmeert.
Een vat met smeerolie waar ze even in kan badderen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Pakje vet? Een grote oliepomp lijkt me doeltreffender.
Nee joh!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou blij zijn als het volgende week vrijdag is!![]()
Oh jawel! Geen tentamens meer, géén artikel meer schrijven, RUST!quote:
Gewoon weer de student uithangen dus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh jawel! Geen tentamens meer, géén artikel meer schrijven, RUST!
Luilakje, werken zal je.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
Oh jawel! Geen tentamens meer, géén artikel meer schrijven, RUST!
Dan moet ik je missen! Oneeee!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon weer de student uithangen dus?![]()
Gaat heel snel hoor, volgende week vrijdag. Ik hoop trouwens ook dat het snel volgende week vrijdag is, dan ga ik wintersporten!Maar de tijd tot dan is ook
Donderdagnacht ja...quote:
Dinsdagavond weer terug, stelt niks voorquote:
Dat lukt nog nét!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dinsdagavond weer terug, stelt niks voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |