abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67063955
Volgende week dinsdag 2e keer afrijden. We zien het wel weer.
pi_67070271
Foutje
pi_67070327
quote:
Op zondag 15 maart 2009 10:31 schreef Hondenfluitje het volgende:

[..]

Zo moet je het niet zien vind ik, het gaat er uiteindelijk om dat je het voor jezelf en anderen zo veilig mogelijk maakt op de weg, zoiets leer je beter in een wat grotere auto.
Het is niet de bedoeling dat als je 1x in een wat grotere auto rijdt, je een fietser platrijdt, dan maar wat meer lessen.
Ik haal m'n rijbewijs liever snel (sneller = goedkoper) dan dat ik meer lessen nodig heb omdat ik zonodig in een grote auto moet kunnen rijden. Dat leer ik dan nadat ik m'n rijbewijs heb gehaald wel met m'n vader naast me ofzo, kost me iig geen geld meer..

Gisteren met m'n vader naast me op een industrieterrein gereden (Corolla). Alles ging perfect, file parkeren (tussen denkbeeldige obstakels), niet afgeslagen - wat een boutkoppeling heeft die Corolla - en voor de rest geprobeerd 'file te rijden', dus langzaam opkomen tot lage snelheid en weer afremmen/gas los , telkens weer. Dat is toch wel 't moeilijkst qua koppelingbeheersing, dus erg blij dat ik 't nu al leer. Scheelt me weer wat lessen

Corolla heeft een ontzettend hoog en vaag aangrijpingspunt (itt Opel Corsa waar ik ook in heb gereden), en de snelheid vertraagd echt heeeeel langzaam wanneer je het gas loslaat. Vereist nogal veel anticiperen, vroeg gas los laten anders moet je constant remmen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Bhuddy op 15-03-2009 14:59:48 ]
pi_67072142
Ik moet 1 april voor de 2e keer afrijden. Ik heb sinds 15 februari al niet meer geleden. Ik ga morgen bellen om een afspraak te maken voor een rijles. Ik moest van m'n instructeur namelijk in half maart bellen voor lessen.
Alleen nu weet ik niet hoeveel lessen ik moet nemen. En ik heb al een tijdje niet meer gereden, dus ik weet niet of ik het weer snel op kan pakken. Heeft iemand advies voor mij?
pi_67072284
Ik zou een stuk of 2/3 lessen nemen om alles weer even op te frissen
pi_67072312
quote:
[b]Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef Bhuddy het volgende:[b/]
Ik haal m'n rijbewijs liever snel (sneller = goedkoper) dan dat ik meer lessen nodig heb omdat ik zonodig in een grote auto moet kunnen rijden. Dat leer ik dan nadat ik m'n rijbewijs heb gehaald wel met m'n vader naast me ofzo, kost me iig geen geld meer..
Ga nu eerst maar eens lessen nemen ipv steeds te verkondigen dat je zo goedkoop uit bent. Je doet net alsof je het zo kan, maar filerijden of inparkeren is het moeilijke niet, verkeersinzicht gaat het om en dat leer je niet van je vader die naast je zit.
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67072445
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ga nu eerst maar eens lessen nemen ipv steeds te verkondigen dat je zo goedkoop uit bent. Je doet net alsof je het zo kan, maar filerijden of inparkeren is het moeilijke niet, verkeersinzicht gaat het om en dat leer je niet van je vader die naast je zit.
Indeed, auto rijden heb je al binnen een paar lessen onder de knie.
Het toepassen van de regels e.d. neemt tijd in beslag.
pi_67072449
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Ga nu eerst maar eens lessen nemen ipv steeds te verkondigen dat je zo goedkoop uit bent. Je doet net alsof je het zo kan, maar filerijden of inparkeren is het moeilijke niet,
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bespaar gewoon lessen op die basistechnieken, en op het feit dat het makkelijker is om in een kleine auto te lessen dan een grote. Ik snap echt wel dat in verkeersinzicht de meeste tijd zit hoor

Verkeersinzicht is in een grote auto niet veel anders dan een kleine auto, alleen de omgang met zo'n forse machine moet je leren. Daarom leg ik mijn examen liever af in een kleine auto.
quote:
verkeersinzicht gaat het om en dat leer je niet van je vader die naast je zit.
Dat m'n pa nu al loopt te roepen waar ik op moet letten tijdens het rijden zal toch zeker wel helpen? Onbewust kijk ik nu al mee met m'n vader in spiegels, wat de gevolgen zijn van wat m'n pa doet met de auto. Ik denk dat ik daar zeker wat aan heb tijdens de lessen.

Maar goed, tegen de tijd dat ik m'n lessen heb zal ik de vorderingen hier wel plaatsen

[ Bericht 8% gewijzigd door Bhuddy op 15-03-2009 16:09:08 ]
  zondag 15 maart 2009 @ 17:45:22 #59
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67076001
Ik zeg al ruim een jaar tegen mezelf dat ik eens moet beginnen aan lessen, en dat ik dat ook binnenkort ga doen... Maar ben iedere keer toch te zenuwachtig om überhaupt die eerste stap te zetten

Mensen die zich hier in herken(ne)(de)n?
AFC AJAX
pi_67076089
Nee, je bent gewoon een pussy
  zondag 15 maart 2009 @ 17:52:13 #61
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67076187
Oh...

Nou bedankt, gelukkig weet ik dat nu
AFC AJAX
pi_67076214
Oftewel gewoon doen.

Je bent toch geen wijf dat je op je 20e gaat beginnen met lessen
  zondag 15 maart 2009 @ 17:57:43 #63
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67076372
Ken mensen die het nog na hun 30ste hebben gehaald
AFC AJAX
pi_67077901
Mijn rijinstructeur heeft ook een vrouw van 64 hoor die rijlest
pi_67091244
quote:
Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Ik bespaar gewoon lessen op die basistechnieken, en op het feit dat het makkelijker is om in een kleine auto te lessen dan een grote. Ik snap echt wel dat in verkeersinzicht de meeste tijd zit hoor

Verkeersinzicht is in een grote auto niet veel anders dan een kleine auto, alleen de omgang met zo'n forse machine moet je leren. Daarom leg ik mijn examen liever af in een kleine auto.
[..]

Dat m'n pa nu al loopt te roepen waar ik op moet letten tijdens het rijden zal toch zeker wel helpen? Onbewust kijk ik nu al mee met m'n vader in spiegels, wat de gevolgen zijn van wat m'n pa doet met de auto. Ik denk dat ik daar zeker wat aan heb tijdens de lessen.

Maar goed, tegen de tijd dat ik m'n lessen heb zal ik de vorderingen hier wel plaatsen

Nou, de basistechnieken heb ik in 3 kwartier geleerd
Meekijken was ook handig bij mijn oom. Bleek na een lesje dat al mijn fouten ook zijn fouten waren
En ik kon het ook zo goed op een parkeerplaats, tot je in het verkeer overal op moet letten. Dan valt je basis ook even flink tegen. En wat je pa zal roepen, zal je instructeur ook roepen. Spiegelkijken kan ook iedereen wel. Maar combineer dat eens met de andere handelingen die je moet verrichten
Ik weet niet of je al les hebt gehad. Maar het valt soms vies tegen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67091256
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:45 schreef msnk het volgende:
Ik zeg al ruim een jaar tegen mezelf dat ik eens moet beginnen aan lessen, en dat ik dat ook binnenkort ga doen... Maar ben iedere keer toch te zenuwachtig om überhaupt die eerste stap te zetten

Mensen die zich hier in herken(ne)(de)n?
Ja

Ik zei een jaar lang tegen mezelf dat ik mijn rijbewijs wel op mijn 20ste of 21ste haal als ik een redelijke baan heb.
Ik ben net 18 en na een proefles heb ik besloten dat ding voor de zomer te halen
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_67097746
donderdag theorie waarom geven ze dit nou niet gewoon gratis weg
JA!
pi_67097997
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef Rensjebree het volgende:
donderdag theorie waarom geven ze dit nou niet gewoon gratis weg
Hoe heb je geleerd? Hoe gaan de oefen theorie examens ?
pi_67098155
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:21 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoe heb je geleerd? Hoe gaan de oefen theorie examens ?
Ik heb een tijdje theorie les gehad, (was gratis)
Ik ga het wel halen
JA!
pi_67098184
Heb je al toetsen gemaakt? Zoja hoeveel fouten?
pi_67098318
Ik heb net het praktijkboek van Verjo doorgenomen, echt een aanrader als je liever van papier leert dan van een instructeur naast je. Vooral de speciale verrichtingen staan erg goed uitgelegd. Werkt voor mij goed, die instructeur legt het ook wel uit, maar ik vergeet steeds wat hij zegt omdat ik niet kan rijden en tegeiljk kan luisteren (althans dat vermoed ik). Dat moet ook eens beter gaan, straks kan ik niet rijden met anderen in de auto omdat ik dan afgeleid ben
I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
pi_67098386
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef xminator het volgende:
Heb je al toetsen gemaakt? Zoja hoeveel fouten?
ja, meestal 3/5 fout
JA!
pi_67098851
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:37 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

ja, meestal 3/5 fout
Je moet zorgen dat je 2 tot 3 vragen fout hebt, dan haal je zeker het theorie examen. 5 fouten is riskant, je kent het nog niet goed genoeg en met wat pech mag je opnieuw.
pi_67099201
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:56 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Je moet zorgen dat je 2 tot 3 vragen fout hebt, dan haal je zeker het theorie examen. 5 fouten is riskant, je kent het nog niet goed genoeg en met wat pech mag je opnieuw.

mm oke, zal er nog even aan werken
JA!
pi_67100543
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef Rensjebree het volgende:

[..]

mm oke, zal er nog even aan werken
Je kan natuurlijk ook de gok nemen
Maarja, het is wel 30 euro die je weggooit als je niet slaagt en dat is toch zonde.
pi_67102871
Afgelopen vrijdag mijn eerste proefles gehad, en vond het gelijk leuk; ging ook wel aardig. Volgens mijn instructeur heb ik voldoende aan 30 lessen, maar we zien het wel. Kost me 1295 inclusief examen; volgens mij wel een nette prijs.

Rijdt overigens in een citroën C4, een prima auto (al heb ik natuurlijk totaal geen referentie )
pi_67103716
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:56 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk ook de gok nemen
Maarja, het is wel 30 euro die je weggooit als je niet slaagt en dat is toch zonde.
\

Ik neem ook wel gedeeltelijk de gok, omdat het bij mijn theorie les super goed gaat.
maar ik ga nog even hard leren!
JA!
pi_67129314
Een maat van me heeft zijn theorie gehaald. Stelde niet veel voor zei hij Dus echt veel moeilijker zal het wel niet wezen..
[/quote]
pi_67130941
Zo , vandaag weer rijles gehad. Eerst alles even besproken wat er vorige week was voorgevallen, daarna 2 uur gereden en het ging echt heel goed. Ben helemaal tevreden. 3 Speciale verrichtingen gedaan, verkeersinzicht was veel beter en mijn kijktechniek ook. Een echt goede stijgende lijn dus.

Als het zo doorgaat ben ik vast snel klaar om af te rijden. Volgende keer ga ik maar eens vragen hoeveel lessen ik nog nodig heb.

Ik ga volgende keer nog achteruitrijdend een bocht nemen, dat moet lastig zijn begreep ik.

Verder ben ik wat aan het sparen gegaan voor een auto, met wat geluk (geen kapotte wasmachine of dat soort ongein kan ik voglend jaar een auto'tje kopen van rond de zes tot zevenduizend euro
pi_67137907
Gehaald: 7 juli 2008
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:43:32 #81
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_67138812
Achteruitrijdend een bocht in stelt niet zoveel voor vind ik, iig als ik het moet doen is het met de omkeeropdracht en dat gaat een stuk makkelijker dan steken vind ik, alleen een U-turn maken is natuurlijk het meest makkelijke.
Als je gewoon goed in de spiegels blijft kijken heb je al meer dan de helft goed gedaan
pi_67140228
Vrijdag nog 2 lessen en dan volgende week heb ik mijn examen. Vorige week had ik mijn tussentijdse toets wat vrij goed ging, heb vrijstelling gekregen voor bijzondere verrichtingen. Ik mocht op mijn TTT zelf bepalen hoe ik wou parkeren en hoe ik zou keren. Uiteraard heb ik hem gewoon vooruit geparkeerd en draaien heb ik gedaan door middel van een bocht achteruit.
pi_67142839
Zet hem op! Vandaag gevraagd wanneer ik mag afrijden, nu 17 of 18 uur gehad en vrijdag nog 1,5 uur. Daarna donderdag les en de maandag erop, een van die twee dagen gaan we een planning maken voor het examen en aanvragen en dan hopelijk voor 20 april afrijden Ging vandaag wel lekker, beetje gebabbeld over zijn vakantie en rondjes gereden, bijzondere manoevres gehad, verkeersplein etc en allemaal erg netjes, twee keer een auto die ergens voorschoot en wegreed zonder kijken/richting aangeven en netjes ingegrepen door mij, voordat hij dat hoefde te doen dus hij was helemaal tevreden, en ik gelukkig ook ^^
pi_67149390
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:19 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik mocht op mijn TTT zelf bepalen hoe ik wou parkeren en hoe ik zou keren. Uiteraard heb ik hem gewoon vooruit geparkeerd en draaien heb ik gedaan door middel van een bocht achteruit.
Dat is altijd zo (ook bij examen als je geen TTT doet).

Je krijgt gewoon opdracht: keren, je kan dan kiezen of je wilt steken, een halve bocht wil maken of dat je met achteruitrijden via een zijstraat het doet. Volgens mijn instructeur is de bocht achteruit het moeilijkste van de 3!

Ik ga volgens mij volgende week ook een parkeergarage doen, hebben jullie dat ook in de les? Lijkt me best lastig, al die smalle gangen daar en ook steile hellingen....
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:04:05 #85
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_67149943
quote:
Ik ga volgens mij volgende week ook een parkeergarage doen, hebben jullie dat ook in de les? Lijkt me best lastig, al die smalle gangen daar en ook steile hellingen....
Hellingproef!
pi_67150526
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:04 schreef Plasterk het volgende:
Hellingproef!
Verstandige plek om het te oefenen, een drukke parkeergarage

Mijn stagiaire doet het oefenen van een hellingproef op een drempel, maar dat vind ik wat vreemd. Vandaag had ik een groep scholieren voor mijn auto die voorrang hadden en ik stond stil met mijn voorwielen op een drempel (komt door mijn goede verkeersinzicht ) en kreeg geen uitleg, zelf maar gedaan en het lukte prima. Maar hellingproef is volgens mij ook met de handrem.

Die instructeur van mij zoekt ook nooit rustige straatjes op, gewoon achteruit inparkeren op een 50 km weg die druk is en dat soort gein. Zo vind hij dat je het sneller leert, maar ik zie iedereen achter mij denken: zucht, weer een lesauto.
pi_67151011
Wij oefenen het gewoon op een grote bult hier in de buurt, maar het komt zo vaak voor, op elke straathoek haast wel dat je het eigenlijk altijd wel oefent. Ik vind een 'gewone' bocht achteruit anders niet zo moeilijker, beter te zien dan keren via een (hoge) uitrit met stoepranden etc die ik niet altijd kan zien (gelukkig onthoud ik het altijd ongeveer qua afstand en dan komt het wel goed, maar dat maakt het niet altijd makkelijker). Bijzondere manoevres zijn het makkelijkste, dat scheelt weer op het examen dat dat iig wel goed zal gaan. Verkeersplein vond ik de eerste keren wat lastig, vooral met al die drukte en niemand die weet waar hij heen moet en maar switchen blijft. Gelukkig gaat dat soepel nu, dat zit er toch altijd weer in bij een examen hier. Ver vooruitkijken is ook zoiets wat ik echt merk dat ik train, maar toch denk ik nog wel eens van HUH?! wtf hoe loopt dit, maar ik ken mijn examenplaats dan ook niet, helaas, dat maakt het soms toch nog wat lastig. Zo ben ik drie keer op zoek geweest naar het belastingkantoor, wist echt niet waar dat ding stond :/
pi_67156120
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:34 schreef Nouwk het volgende:
Wij oefenen het gewoon op een grote bult hier in de buurt, maar het komt zo vaak voor, op elke straathoek haast wel dat je het eigenlijk altijd wel oefent. Ik vind een 'gewone' bocht achteruit anders niet zo moeilijker, beter te zien dan keren via een (hoge) uitrit met stoepranden etc die ik niet altijd kan zien (gelukkig onthoud ik het altijd ongeveer qua afstand en dan komt het wel goed, maar dat maakt het niet altijd makkelijker). Bijzondere manoevres zijn het makkelijkste, dat scheelt weer op het examen dat dat iig wel goed zal gaan. Verkeersplein vond ik de eerste keren wat lastig, vooral met al die drukte en niemand die weet waar hij heen moet en maar switchen blijft. Gelukkig gaat dat soepel nu, dat zit er toch altijd weer in bij een examen hier. Ver vooruitkijken is ook zoiets wat ik echt merk dat ik train, maar toch denk ik nog wel eens van HUH?! wtf hoe loopt dit, maar ik ken mijn examenplaats dan ook niet, helaas, dat maakt het soms toch nog wat lastig. Zo ben ik drie keer op zoek geweest naar het belastingkantoor, wist echt niet waar dat ding stond :/
Ze moeten je gewoon precies op de kaart kunnen laten zien waar dat ligt.
Want als jij bijv naar een onbekende buurt moet zoek je toch ook van te voren op waar dat ligt?
[/quote]
pi_67160581
Dat vind ik dus ook, mijn rijschool gebruikt geen tomtom dus je moet ongeveer onthouden waar het zit in de buurt en dan rijd je een eind weg links rechts links rechts etc en dan moet je maar ongeveer terug kunnen komen :/ Super onhandig, ik zei al, ik neem gewoon een kaart mee hoor oid, maar dat was dan niet de bedoeling. 't was ook trouwens neit per se de bedoeling dat je het vond, ook zo'n onzin
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:28:15 #90
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_67162362
Ik kreeg gisteren een telefoontje van mijn rijschool. De instructeur die ik heb is ziek en komt ook niet meer terug. De rijschool kan alle mensen van woensdag en donderdag (de dagen waarop mijn instructeur lesgaf) geen les meer geven. Ik word nu naar een andere rijschool in de buurt overgeplaatst die mijn eigenlijke rijschool al vaker heeft geholpen. En hij zou met de nieuwe rijschool afspreken dat ik voor dezelfde prijs kan blijven rijden als dat ik nu doe. Ik ben eens benieuwd.
The Police 08-06-2008
pi_67162455
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 10:28 schreef YPrue het volgende:
Ik kreeg gisteren een telefoontje van mijn rijschool. De instructeur die ik heb is ziek en komt ook niet meer terug. De rijschool kan alle mensen van woensdag en donderdag (de dagen waarop mijn instructeur lesgaf) geen les meer geven. Ik word nu naar een andere rijschool in de buurt overgeplaatst die mijn eigenlijke rijschool al vaker heeft geholpen. En hij zou met de nieuwe rijschool afspreken dat ik voor dezelfde prijs kan blijven rijden als dat ik nu doe. Ik ben eens benieuwd.
Oei, dat is een tegenvaller!

dan is hij wel heel ernstig ziek?
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:43:30 #92
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_67162806
Het schijnt dat hij totaal gestresst is, burn out of iets dergelijks. Natuurlijk ook niet echt gezellig als hij dan door zou gaan met lesgeven en ik moet daar dan naast gaan zitten in de auto. Hij werkte voor verschillende rijscholen in de buurt en daarnaast was hij ook nog bezig met een opleiding voor vlieginstructeur.
The Police 08-06-2008
pi_67165157
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:21 schreef Nouwk het volgende:
Dat vind ik dus ook, mijn rijschool gebruikt geen tomtom dus je moet ongeveer onthouden waar het zit in de buurt en dan rijd je een eind weg links rechts links rechts etc en dan moet je maar ongeveer terug kunnen komen :/ Super onhandig, ik zei al, ik neem gewoon een kaart mee hoor oid, maar dat was dan niet de bedoeling. 't was ook trouwens neit per se de bedoeling dat je het vond, ook zo'n onzin
Mogen de examinatoren ook echt flink uit je buurt gaan?
Want ik ben namelijk pizzacourier in mijn buurt, en wij hebben een gigantisch bezorggebied dus ik ken letterlijk elke straat die ik maar zie en ken dus elke bocht en drempel . Dat moet ik maar geheim houden dan?

Gewoon bij het stoplicht je raampje opendraaien en vragen waar het zwembad ongeveer ligt .
Maar het zal er wel mee te maken hebben het zelf te kunnen vinden. Als je dan ook weet waar het ongeveer ligt en je hebt een beetje instinct dan kost het alleen tijd het te vinden.

Waar les je?
[/quote]
  woensdag 18 maart 2009 @ 18:28:38 #94
246179 Hondenfluitje
Bodof, kom onder de paraplof
pi_67177636
Vandaag m'n eerste rijles met m'n nieuwe instructeur, en gelukkig precies dezelfde auto

Hij legt alles echt veel beter en duidelijker uit en blijft ook rustig, ik kwam voornamelijk te hard aanrijden bij kruispunten, maar nu heeft hij me precies uitgelegd wat je moet doen en het gaat gelijk een stuk beter
Ik heb alweer zin in volgende week woensdag, ik hoop dat ik snel mag afrijden
pi_67184373
Op mijn TTT kreeg ik een nieuwe opdracht. Op een gegeven moment reden we over een heuveltje en daardoor zag je in de verte een flat uit de bomen steken. Toen zei hij, ''probeer daar maar te komen''. Lijkt me toch veel chiller dan clusteropdracht.
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_67185678
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:51 schreef Sjibble het volgende:

[..]

Mogen de examinatoren ook echt flink uit je buurt gaan?
Want ik ben namelijk pizzacourier in mijn buurt, en wij hebben een gigantisch bezorggebied dus ik ken letterlijk elke straat die ik maar zie en ken dus elke bocht en drempel . Dat moet ik maar geheim houden dan?

Gewoon bij het stoplicht je raampje opendraaien en vragen waar het zwembad ongeveer ligt .
Maar het zal er wel mee te maken hebben het zelf te kunnen vinden. Als je dan ook weet waar het ongeveer ligt en je hebt een beetje instinct dan kost het alleen tijd het te vinden.

Waar les je?
Ik les in Zwolle! Ken er wel wat, maar niet zo heel veel. Maar bepaalde richtingen gaan ze nooit op, blijven wel in de stad. Richting Meppel bijvoorbeeld snelweg wel, want daar kun je snel af, maar richting Kampen moet je erg ver rijden, dus dat doen ze nooit etc! Maargoed, ik ga gewoon een zondag rondjes rijden in Zwolle en dan komt het wel goed Maar je hoeft er niet te komen, je moet gewoon laten zien dat je beslissingen kan nemen op tijd (dus niet shit.. links of rechts links rechts kut etc) en zelfstandig rijden beetje. Maar toch is niet echt fijn idee als je het niet kan vinden, voelt toch beetje mislukt! Je hebt maar geluk met je bijbaan
pi_67185905
net weer een zooi theorie toetsen gedaan !
en die haalde ik makkelijk !

Dus het moet morgen wel lukken !
JA!
pi_67198012
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 21:06 schreef Frankii het volgende:
Op mijn TTT kreeg ik een nieuwe opdracht. Op een gegeven moment reden we over een heuveltje en daardoor zag je in de verte een flat uit de bomen steken. Toen zei hij, ''probeer daar maar te komen''. Lijkt me toch veel chiller dan clusteropdracht.
Inderdaad, ik hoop ook op zoiets. Ik vind het maar moeilijk om 2 dingen tegelijk te doen (dus autorijden en een route onthouden). Als je straks zelf gaat rijden ga je ook niet een route uit je hoofd leren, maar ga je ook gewoon zelf kijken of je er kan komen lijkt mij (of je gebruikt een tom tom of kaart als je er niet uitkomt).
pi_67198515
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:58 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Inderdaad, ik hoop ook op zoiets. Ik vind het maar moeilijk om 2 dingen tegelijk te doen (dus autorijden en een route onthouden). Als je straks zelf gaat rijden ga je ook niet een route uit je hoofd leren, maar ga je ook gewoon zelf kijken of je er kan komen lijkt mij (of je gebruikt een tom tom of kaart als je er niet uitkomt).
Kwestie van bepalen tot waar je de borden kan volgen en waar je zelf de route moet volgen.
Dat is juist het minste waar ik me zorgen om maak. Want als je mij van te voren een kaart geeft en laat zien waar we moeten wezen rij ik er blind naartoe.. Als ik naar Oostenrijk op wintersport ga hoef ik maar 50 van de 1000km te onthouden Maar als je al moeite hebt met het route onthouden en rijden zou ik toch vragen of je instructeur je er mee wilt helpen.
[/quote]
pi_67198768
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:58 schreef Kahlen het volgende:

[..]

Dat mag dus niet op je examen he, dan rijd je alsnog een 'voorbepaalde' route. Tis gewoon de bedoeling dat je of ergens heen rijdt, er volgens een heel eind vanaf rijdt en vervolgens maar terug moet rijden, of dat ze zeggen 'zie je in de verte..' of tot slot 'weet je waar..'. Geen hulpmiddelen gebruiken, dat zijn weer andere onderdelen. Ik vind het maar beetje stom, ik zou gewoon stoppen en even vragen, als een echte vrouw zijnde. Mannen zijn daar te koppig voor dus die hebben dit vast bedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')