Ik haal m'n rijbewijs liever snel (sneller = goedkoper) dan dat ik meer lessen nodig heb omdat ik zonodig in een grote auto moet kunnen rijden. Dat leer ik dan nadat ik m'n rijbewijs heb gehaald wel met m'n vader naast me ofzo, kost me iig geen geld meer..quote:Op zondag 15 maart 2009 10:31 schreef Hondenfluitje het volgende:
[..]
Zo moet je het niet zien vind ik, het gaat er uiteindelijk om dat je het voor jezelf en anderen zo veilig mogelijk maakt op de weg, zoiets leer je beter in een wat grotere auto.
Het is niet de bedoeling dat als je 1x in een wat grotere auto rijdt, je een fietser platrijdt, dan maar wat meer lessen.
Ga nu eerst maar eens lessen nemen ipv steeds te verkondigen dat je zo goedkoop uit bent. Je doet net alsof je het zo kan, maar filerijden of inparkeren is het moeilijke niet, verkeersinzicht gaat het om en dat leer je niet van je vader die naast je zit.quote:[b]Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef Bhuddy het volgende:[b/]
Ik haal m'n rijbewijs liever snel (sneller = goedkoper) dan dat ik meer lessen nodig heb omdat ik zonodig in een grote auto moet kunnen rijden. Dat leer ik dan nadat ik m'n rijbewijs heb gehaald wel met m'n vader naast me ofzo, kost me iig geen geld meer..
Indeed, auto rijden heb je al binnen een paar lessen onder de knie.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ga nu eerst maar eens lessen nemen ipv steeds te verkondigen dat je zo goedkoop uit bent. Je doet net alsof je het zo kan, maar filerijden of inparkeren is het moeilijke niet, verkeersinzicht gaat het om en dat leer je niet van je vader die naast je zit.
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bespaar gewoon lessen op die basistechnieken, en op het feit dat het makkelijker is om in een kleine auto te lessen dan een grote. Ik snap echt wel dat in verkeersinzicht de meeste tijd zit hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ga nu eerst maar eens lessen nemen ipv steeds te verkondigen dat je zo goedkoop uit bent. Je doet net alsof je het zo kan, maar filerijden of inparkeren is het moeilijke niet,
Dat m'n pa nu al loopt te roepen waar ik op moet letten tijdens het rijden zal toch zeker wel helpen? Onbewust kijk ik nu al mee met m'n vader in spiegels, wat de gevolgen zijn van wat m'n pa doet met de auto. Ik denk dat ik daar zeker wat aan heb tijdens de lessen.quote:verkeersinzicht gaat het om en dat leer je niet van je vader die naast je zit.
Nou, de basistechnieken heb ik in 3 kwartier geleerdquote:Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik bespaar gewoon lessen op die basistechnieken, en op het feit dat het makkelijker is om in een kleine auto te lessen dan een grote. Ik snap echt wel dat in verkeersinzicht de meeste tijd zit hoor![]()
Verkeersinzicht is in een grote auto niet veel anders dan een kleine auto, alleen de omgang met zo'n forse machine moet je leren. Daarom leg ik mijn examen liever af in een kleine auto.
[..]
Dat m'n pa nu al loopt te roepen waar ik op moet letten tijdens het rijden zal toch zeker wel helpen? Onbewust kijk ik nu al mee met m'n vader in spiegels, wat de gevolgen zijn van wat m'n pa doet met de auto. Ik denk dat ik daar zeker wat aan heb tijdens de lessen.
Maar goed, tegen de tijd dat ik m'n lessen heb zal ik de vorderingen hier wel plaatsen![]()
Jaquote:Op zondag 15 maart 2009 17:45 schreef msnk het volgende:
Ik zeg al ruim een jaar tegen mezelf dat ik eens moet beginnen aan lessen, en dat ik dat ook binnenkort ga doen... Maar ben iedere keer toch te zenuwachtig om überhaupt die eerste stap te zetten
Mensen die zich hier in herken(ne)(de)n?
Hoe heb je geleerd? Hoe gaan de oefen theorie examens ?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:10 schreef Rensjebree het volgende:
donderdag theoriewaarom geven ze dit nou niet gewoon gratis weg
Ik heb een tijdje theorie les gehad, (was gratis)quote:Op maandag 16 maart 2009 12:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe heb je geleerd? Hoe gaan de oefen theorie examens ?
ja, meestal 3/5 foutquote:Op maandag 16 maart 2009 12:27 schreef xminator het volgende:
Heb je al toetsen gemaakt? Zoja hoeveel fouten?
Je moet zorgen dat je 2 tot 3 vragen fout hebt, dan haal je zeker het theorie examen. 5 fouten is riskant, je kent het nog niet goed genoeg en met wat pech mag je opnieuw.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 12:56 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je 2 tot 3 vragen fout hebt, dan haal je zeker het theorie examen. 5 fouten is riskant, je kent het nog niet goed genoeg en met wat pech mag je opnieuw.
Je kan natuurlijk ook de gok nemenquote:Op maandag 16 maart 2009 13:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
mm oke, zal er nog even aan werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |