Je kan alvast met de theorie beginnen (te leren dan) en het examen doen als je wat lessen gehad hebt. Met die inzichtsvragen die je nu krijgt is het wel handig dat je wat rijervaring hebt opgedaan. Maar je moet niet een instructeur heben die de hele tijd vraagt of je het nu al gehaald hebt omdat je anders niet beter kan worden met rijdenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:31 schreef Sjibble het volgende:
@ Kahlen, Namaah
Kijk dat bedoel ik dus. 2 verschillende perspectieven.
Ervaring?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:38 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Je kan alvast met de theorie beginnen (te leren dan) en het examen doen als je wat lessen gehad hebt. Met die inzichtsvragen die je nu krijgt is het wel handig dat je wat rijervaring hebt opgedaan. Maar je moet niet een instructeur heben die de hele tijd vraagt of je het nu al gehaald hebt omdat je anders niet beter kan worden met rijden
Ik blijf eerst wel bij deze vent rijden, maar ik hoop dat hij wat relaxter gaat doen. Ik ga wel gewoon mijn mond houden de volgende keer en nergens meer tegenin. Althans dat is het voornemen. En als hij ook zijn best doet komt het wel goed. Alleen weet ik niet wat hij er nu van gaat vinden dat ik geklaagd heb over zijn boosheid. Ik ken mensen die daar niet mee overweg kunnen, maar deze man is al meer dan 20 jaar instructeur en ik neem toch aan dat ik niet zijn meest lastige klant ben? Althans dat hoop ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:49 schreef Sjibble het volgende:
Ervaring?Met zo'n vent naast je zoals jij hebt wordt je sowieso niet beter van. Maar weet je zeker dat je in dezelfde auto af zal rijden als waar je nu in rijdt? Anders kan je net zo goed een andere instructeur nemen
.
Hij had gewoon direct moeten zeggen dat hem de argumenten niet aanstonden. Dus het is gewoon zijn probleemquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:58 schreef Kahlen het volgende:
[..]
Ik blijf eerst wel bij deze vent rijden, maar ik hoop dat hij wat relaxter gaat doen. Ik ga wel gewoon mijn mond houden de volgende keer en nergens meer tegenin. Althans dat is het voornemen. En als hij ook zijn best doet komt het wel goed. Alleen weet ik niet wat hij er nu van gaat vinden dat ik geklaagd heb over zijn boosheid. Ik ken mensen die daar niet mee overweg kunnen, maar deze man is al meer dan 20 jaar instructeur en ik neem toch aan dat ik niet zijn meest lastige klant ben? Althans dat hoop ik
dus ook weer zonde van je geld. Ik snap niet waarom jullie hier allemaal met die TTT akkoord gaan. Allemaal examenvrees ofzo? Het is GELDKLOPPERIJ!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:27 schreef Frankii het volgende:
Vandaag TTT gehad, hier en daar bietje beter kijken en het komt helemaal goed. Speciale verrichtingen gehaald
over 3 weekjes examen.
Mwah, ik weet et niet hoor.. Ik kan het eventueel zelf proberen en mocht ik er niet uitkomen altijd zo'n theoriedag erbij nemen toch? Op mijn theorie zakken zal 40 euro kosten? Zo'n big deal is dat weer niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 11:38 schreef LadyC9 het volgende:
Sjibble, ik had de boeken van Smit. Een theorieboek en een vragenboek met 10 examens (500 vragen). Maar ik heb ook een theorieweekend gevolgd. Daar werd alles duidelijk uitgelegd en hierdoor heb ik alles toch wel makkelijk onthouden. Voor het theorieweekend had ik het hele boek doorgenomen en daarna oefentoetsen gemaakt.
Ja, dat wel, maar als de afspraak half 4 is, dan verwacht ik ook dat je om half 4 komt, en niet later.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:01 schreef Nouwk het volgende:
@ Hondenfluitje, nou, das dan lekker zo'n instructeur, ga je dan ook langer door? Anders betaal je continu voor niets en dan zou ik gewoon de knip dichthouden.
Waarom niet? Veel makkelijker lessen = makkelijker examen halen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:01 schreef Pizzabodem het volgende:
Wilde alleen geen rijles in een Alto of Aygo ofzo.
Zo moet je het niet zien vind ik, het gaat er uiteindelijk om dat je het voor jezelf en anderen zo veilig mogelijk maakt op de weg, zoiets leer je beter in een wat grotere auto.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Waarom niet? Veel makkelijker lessen = makkelijker examen halen!
Blij dat ik niet de enige ben die zo'n geflipte gast naast zich heeft zitten. Ik ga het nog 1 keer proberen met die van mij, ik hoor maandag de uitkomsten van een gesprek dat hij gehad heeft na mijn klachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 12:17 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik heb vrijstelling gekregen, maar omdat ik af en toe wat te hard aan kwam rijden op kruispunten keek ik niet altijd even goed, hierover begon ze na afloop helemaal te flippen![]()
![]()
Ik heb me zo rustig mogelijk gehouden, maar zij ging maar door en begon weer allemaal ouwe koeien uit de sloot te halen. Toen tijdens de terugrit naar huis dus maar voor mezelf besloten dat ik na thuiskomst gelijk de rijschool ging bellen voor een andere instructeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |