Hier sluit ik me bij aan, normaal gesproken kan ik best begrijpen dat het voor televisie series niet altijd mogelijk is om top kwaliteit special effects te leveren.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:41 schreef Xurk het volgende:
Vette shit van de landingsbaan, maar ik vond wel heel die crash-sequence er visueel erg slecht uitzien... en ik ben niet zo snel kritisch over de special effects in deze serie, volgens mij heb ik me er tot nu toe bijna nooit aan gestoord![]()
Dat heb ik ook, die man weet waarschijnlijk bijna alles over het eiland, en ipv dat men er alles aan doet om hem de informatie te laten geven, loopt hij al 4 seizoenen vragen te ontwijken. Dat wordt vervelend.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:40 schreef Mirel het volgende:
Ik vind hoe Ben geschreven wordt nou best dom worden. Iedere keer zo'n half antwoord en niemand in de show die er zat van wordt.
'How should I know?' Nou omdat jij het meest schijnt te weten. Vind dat te irritant worden
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef pfaf het volgende:
En Clarie!![]()
Ze was toch alleen te zien nadat de deur open sloeg?
Dat had ik eerlijk gezegd ook met het tijdreizen. Ze reageerden bijna alsof er een boterham met pindakaas op de grond gevallen was in plaats van dat iemand ze vertelt dat ze zojuist door de tijd gereisd zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, die man weet waarschijnlijk bijna alles over het eiland, en ipv dat men er alles aan doet om hem de informatie te laten geven, loopt hij al 4 seizoenen vragen te ontwijken. Dat wordt vervelend.
Verder wel een leuk karakter en een geweldig acteur, maar doe er iets meer mee.
Ik moet dat moment nog eens terugkijken, maar nu je het zegt, de Oceanic 6 wisten niet van tijdreizen. Ze zouden inderdaad wat verbaasder moeten zijn. Of misschien heeft Locke uitgelegd dat het kon.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd ook met het tijdreizen. Ze reageerden bijna alsof er een boterham met pindakaas op de grond gevallen was in plaats van dat iemand ze vertelt dat ze zojuist door de tijd gereisd zijn.
Dat snap ik, daarom speelt de scène waar ik naartoe linkte zich binnen de atmosfeer af.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:39 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik moet zeggen dat de noodlanding er voor een tv-serie er nog behoorlijk goed uitzag.
Dat het in BSG het er beter uitziet verbaasd me ook niks, want het grootste deel van de tijd vliegen ze in de ruimte, vaak met een donkere achtergrond, de materialen van de vliegtuigen zijn donker en al deze vliegtuigen hebben allemaal vormen die je in ons dagelijks leven niet zult zien.
Hier hebben we een vliegtuig met lichte kleuren (reflecteert in verhouding veel meer licht), een blauwe bovenlucht en veel meer herkenbare herkenningspunten en vormen waarbij je jezelf kunt afvragen of dit niet beter kon.
Als Christian Sun die foto laat zien, zie je iets achter haar bewegenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:13 schreef Mr.West het volgende:
Zeker weer een leuke ep. Ik kan alleen nergens Claire zien, waar zou ik haar moeten zien?
Waar is Faraday dan? en waarom is Sun niet meegeflashd?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 20:07 schreef pfaf het volgende:
Leuk! Geen verrassingen, geen vragen, geen antwoorden, maar wel gewoon vermakelijk.
Of Sun is dus die baby van chinese dharma video guy, waarvan iedereen denkt dat het Miles isquote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef Merkie het volgende:
Sun had misschien had haar kind mee moeten nemen.
Idd, alleen Hurley: "Oh.....wat?"quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat had ik eerlijk gezegd ook met het tijdreizen. Ze reageerden bijna alsof er een boterham met pindakaas op de grond gevallen was in plaats van dat iemand ze vertelt dat ze zojuist door de tijd gereisd zijn.
Screenquote:Op zaterdag 21 maart 2009 10:20 schreef Pek het volgende:
[..]
Als Christian Sun die foto laat zien, zie je iets achter haar bewegen
Hoe weten we dat dat twee verschillende mensen zijn? Want ze lijken inderdaad wel verdomd veel op elkaarquote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:18 schreef Beschouw het volgende:
Ik weet wel dat het twee verschillende mensen zijn, maar de gelijkenis tussen Radzinsky en Leonard is toch wel treffend.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, toen er een klein jochie binnenkwam met dat broodje dacht/wist ik al dat het Ben zou zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:23 schreef JohnLocke het volgende:
Jonge Ben was voor mij helaas geen schok omdat ik op IMDb al had gezien dat de acteur die hem speelde in een eerdere aflevering weer terug zou komen.
Dus moet ik maar even op jullie reactie afgaan, waren jullie verbaasd?
Kijk alleen al maar 's naar de neus, die is heel anders.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Hoe weten we dat dat twee verschillende mensen zijn? Want ze lijken inderdaad wel verdomd veel op elkaar
Dat laatste uiteraard. Anders is er toch geen zak aan? zou me niets verbazen als er 1tje iets te veel zegt en dan moet gaan uitleggen en dat de rest dan langzaam volgt oid.quote:Op zondag 22 maart 2009 00:27 schreef EvilMarc het volgende:
Wat ik me nu afvraag is of de losties het cool blijven spelen of dat ze hun kennis in macht om gaan zetten.
ik hoop het wel maar wanneer word ben een van the others aangezien hij nu nog bij dharma village woont.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:25 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat laatste uiteraard. Anders is er toch geen zak aan? zou me niets verbazen als er 1tje iets te veel zegt en dan moet gaan uitleggen en dat de rest dan langzaam volgt oid.
kijk 't zelf ff na, op die screen zag ik 't ook niet maar in de epi. wel =)quote:Op zondag 22 maart 2009 10:24 schreef Mirel het volgende:
Persoon op de achtergrond lijkt echt niet op claire. Haar is totaal anders. Ik blijf erbij dat het een crewmember is hoor. Het gedrag is ook zo onnozel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 22 maart 2009 02:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik hoop het wel maar wanneer word ben een van the others aangezien hij nu nog bij dharma village woont.
ps je ava (everybody knows that the word is bird)
quote:...
btw leonard en Radzinsky zijn de zelfde persoon ja, gek want de regie had bekend gemaakt datZe lijken idd veel op elkaar maar volgens lostpedia zijn het toch echt twee verschillende acteurs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk kost het filmen op een tropisch eiland en het betalen van zo'n grote cast en crew zoveel geld, dat het budget voor CGI wat klein is.quote:Op zondag 22 maart 2009 15:18 schreef 7eVeNL het volgende:
De CGI is in lost altijd al matig geweest, dus de crash en de noodlanding nam ik maar voor lief... maar het doet helaas wel af aan de spanning, ook de manier waarop zij dat hele toestel aan de grond hebben weten te krijgen, maar goed! verder erg puike aflevering.
Er zit ook 25 jaar tussenquote:Op zondag 22 maart 2009 12:36 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Ze lijken idd veel op elkaar maar volgens lostpedia zijn het toch echt twee verschillende acteurs.
Nee. Sterker nog, The Swan moet nog gebouwd worden.quote:Op zondag 22 maart 2009 21:28 schreef Kinga het volgende:
Vraagje, want kan de tijdslijnen niet meer uit elkaar houden.
1977, is Desmond al op het eiland? Bezig met het drukken op de button?
Op lokatie filmen is duur ja.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:42 schreef CySt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kost het filmen op een tropisch eiland en het betalen van zo'n grote cast en crew zoveel geld, dat het budget voor CGI wat klein is..
quote:Op maandag 23 maart 2009 14:10 schreef MevrouwLili het volgende:
Wat zou er gebeuren als Ben 2009/2008 de Ben uit 1977 ontmoet... Of zitten Sun en Ben in een andere tijdzone, op hetzelfde eiland...? Snappetniemeer...
ja jezus dat snap ik wel natuurlijk...quote:Op maandag 23 maart 2009 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]...
Wat snapte je er niet aan toen er '30 years earlier' in beeld stond?
What happened, happened.. Denk dat dat niet kán. Aldus Faraday.quote:Op maandag 23 maart 2009 14:29 schreef MevrouwLili het volgende:
[..]
ja jezus dat snap ik wel natuurlijk...
Wat ik niet snap is hoe dat kon gebeuren, maargoed, dat weten de Losties zelf misschien ook niet.
En ik snap niet dat niemand die kleine Ben stiekem om zeep helpt, aangezien hij dat later met hun zal gaan doen, en 1 Ben op een eiland is wel weer genoeg.
Ja, maar zei hij ook niet zoiets van "It doesn't matter now" nadat ze waren gestopt met tijdreizen?quote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
What happened, happened.. Denk dat dat niet kán. Aldus Faraday.
Voor mijn gevoel is jonge Ben niet om te leggen, net zoals Michael bijvoorbeeld geen zelfmoord kon plegen. Beiden hebben/hadden nog een rol te vervullen in hun toekomst. Of je dat nou destiny of what happened happened noemt, da's eigenlijk hetzelfde.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar dat zou kunnen omdat hij weet dat wat ze ook doen, hetgeen was wat ze gedaan hebben. Iets anders laat het Eiland niet gebeuren.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:56 schreef Green_eye het volgende:
[..]
Ja, maar zei hij ook niet zoiets van "It doesn't matter now" nadat ze waren gestopt met tijdreizen?
Laat ons eens meegenieten danquote:Op maandag 23 maart 2009 18:45 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kreeg een orgasme toen ik de titel van de season finale dubbel aflevering zag
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailer voor de volgende aflevering ziet er tof uit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om vervolgens naar Desmond te gaan om de geschiedenis te veranderen en na de dood van Charlotte op zichzelf inpraat om haar niet te gaan te gaan waarschuwen.quote:Op maandag 23 maart 2009 15:42 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:16 schreef tralalala het volgende:Link [evt. in spoiler]? DarkUFO heeft keiveel categorieën en ik zie het in ieder geval niet bij de algemene homepage staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Oe, dat kan maar 1 ding zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailer voor de volgende aflevering ziet er tof uit
quote:Op maandag 23 maart 2009 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]Kon je ook gelijk een link van gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailer voor de volgende aflevering ziet er tof uit
When all else fails, you always have delusion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gelooft mij dus niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Mirel het volgende:
Hurley gaat met de cakefactory trouwen hoorde ik uit betrouwbare bron. Nieuwe dingen kwamen aan het licht.
I can tell.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef JohnLocke het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook geen Desmond fan.
écht..quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Mirel het volgende:
Zucht, ik klik iedere keer op het fototje en dan open new tab, maar die klote plugin laat dat niet toe.
Leuke video enzo,
Eens, The Constant ga ik binnenkort ook weer een keer kijken, met de kennis die we nu hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben zo bezig oude seizoenen aan het terugkijken, en wat is het vet om al die kleine dingen tegen te komen waar je de eerste keer niet goed bij na hebt gedacht maar die allemaal zo goed blijken te kloppen. It all makes so much sense![]()
En The Constant is met stip mn favoriete aflevering![]()
[spoiler] Remlof is het met me eens, dit moet ik tegen Devvie en Kurk_Droog vertellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens, The Constant ga ik binnenkort ook weer een keer kijken, met de kennis die we nu hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 05:44 schreef Ionesco het volgende:
Het einde is erg schokkend!
Grote spoiler voor deze aflevering, alleen lezen als je t echt wilt weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck is llana?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef Symer het volgende:
OMG, dat einde had ik echt niet verwacht
Die move op Jin was ook wel tof![]()
Ilana stijgt trouwens ook in mijn achting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |