Je gelooft mij dus niet?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef Mirel het volgende:
Hurley gaat met de cakefactory trouwen hoorde ik uit betrouwbare bron. Nieuwe dingen kwamen aan het licht.
I can tell.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:59 schreef JohnLocke het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook geen Desmond fan.
écht..quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:20 schreef Mirel het volgende:
Zucht, ik klik iedere keer op het fototje en dan open new tab, maar die klote plugin laat dat niet toe.
Leuke video enzo,
Eens, The Constant ga ik binnenkort ook weer een keer kijken, met de kennis die we nu hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ben zo bezig oude seizoenen aan het terugkijken, en wat is het vet om al die kleine dingen tegen te komen waar je de eerste keer niet goed bij na hebt gedacht maar die allemaal zo goed blijken te kloppen. It all makes so much sense![]()
En The Constant is met stip mn favoriete aflevering![]()
[spoiler] Remlof is het met me eens, dit moet ik tegen Devvie en Kurk_Droog vertellenquote:Op donderdag 26 maart 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens, The Constant ga ik binnenkort ook weer een keer kijken, met de kennis die we nu hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 05:44 schreef Ionesco het volgende:
Het einde is erg schokkend!
Grote spoiler voor deze aflevering, alleen lezen als je t echt wilt weten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck is llana?quote:Op donderdag 26 maart 2009 09:54 schreef Symer het volgende:
OMG, dat einde had ik echt niet verwacht
Die move op Jin was ook wel tof![]()
Ilana stijgt trouwens ook in mijn achting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |