Als je echt een lange horizon hebt (>10 jaar, maar liefst nog langer), dan maakt het vrij weinig uit of je instapt bij 190 of bij 210....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Oizno het volgende:
Ik ga denk mn geld zetten op SBM Offshore, Shell, Fugro, Air France KLM en AMG. 2000 per aandeel en dan een tijd vasthouden. Goede keus toch? (hoop ik).
Zit alleen te twijfelen of ik nu in zal stappen of nog wachten tot de koers weer wat terugloopt naar 190 (?).
Wel of je instapt bij 115 of 210.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je echt een lange horizon hebt (>10 jaar, maar liefst nog langer), dan maakt het vrij weinig uit of je instapt bij 190 of bij 210....
Niet vasthouden idioot, eind april weer verkopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Oizno het volgende:
Ik ga denk mn geld zetten op SBM Offshore, Shell, Fugro, Air France KLM en AMG. 2000 per aandeel en dan een tijd vasthouden. Goede keus toch? (hoop ik).
Zit alleen te twijfelen of ik nu in zal stappen of nog wachten tot de koers weer wat terugloopt naar 190 (?).
Tussentijds winstnemen lijkt me verstandig jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet vasthouden idioot, eind april weer verkopen.
Kun je mij uitleggen of ergens een bron van geven waarin uitgelegd wordt dat eind april/begin mei alles weer terug zakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet vasthouden idioot, eind april weer verkopen.
kwartaalcijfers misschien? Al denk ik zelf dat die begin april zouden komen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef Oizno het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen of ergens een bron van geven waarin uitgelegd wordt dat eind april/begin mei alles weer terug zakt?
Dan zakt alles alleen in als ze slechter zijn dan verwacht; de verwachting zit tegen die tijd wil ingeprijsd...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kwartaalcijfers misschien? Al denk ik zelf dat die begin april zouden komen...
sinds de 1e bedrijven met hun 4e kwartaalcijfers kwamen, ging de beurs alleen nog maar down....quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zakt alles alleen in als ze slechter zijn dan verwacht; de verwachting zit tegen die tijd wil ingeprijsd...
Omdat ze slechter waren dan verwacht/ de vooruitzichten slechter waren dan gedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
sinds de 1e bedrijven met hun 4e kwartaalcijfers kwamen, ging de beurs alleen nog maar down....
verwachting is laatste tijd 90% te positief. Ik heb iig geen vertrouwen in het rondje 1e KW cijfers.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat ze slechter waren dan verwacht/ de vooruitzichten slechter waren dan gedacht.
De verwachting zit ingeprijsd.
Marc Faber misschien? Ben je niet lid van zijn nieuwsbrief?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef Oizno het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen of ergens een bron van geven waarin uitgelegd wordt dat eind april/begin mei alles weer terug zakt?
Dividend zit allang in de koers verwerkt hoor. Daarom dalen aandelen vaak na de dividenduitkering. Het heeft geen enkele nut om hierop in te spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zou Shell, Fugro en SBM in ieder geval t/m respectievelijk 5, 10 en 17 mei vasthouden, vanwege dividend.
Klote-SBM al 80 euri verlies opquote:
whaha, ik ga nu inkopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Klote-SBM al 80 euri verlies op.
Komt wel goed overigens de komende maanden. Minimale koersdoel is 13 euro.
Maar het zou stom zijn om ze een paar dagen daarvoor juist te verkopen, waardoor je het dividend misloopt. Ook nog niet meteen na uitkering verkopen dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dividend zit allang in de koers verwerkt hoor. Daarom dalen aandelen vaak na de dividenduitkering. Het heeft geen enkele nut om hierop in te spelen.
Ik heb Fugro gister verkocht op bijna-dayhigh. Zit er over na te denken om 'm terug te kopen; alleen ik blijf liever minimaal 60% cash.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar het zou stom zijn om ze een paar dagen daarvoor juist te verkopen, waardoor je het dividend misloopt. Ook nog niet meteen na uitkering verkopen dus.
En bovendien: SBM is nog net zo goedkoop als een week geleden. Met Fugro ben je wellicht wat te laat.
Ik wil langzamerhand wat doen, zit nu rond de 2000% cash...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb Fugro gister verkocht op bijna-dayhigh. Zit er over na te denken om 'm terug te kopen; alleen ik blijf liever minimaal 60% cash.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik wil langzamerhand wat doen, zit nu rond de 2000% cash...
quote:Unhappy Bank rang me up asking for money. Forex got it all.
Lol. National Oz bank rang me up 2 minutes ago. Why is your visa 19000 in debt? We need a repayment now. I lost it on gambling on Gold. Ha? What sorry?
lol
Depression, Visacard, Forex gold not good combination.
Please send donations to paypal nevhead@yahoo.com.
Lol.\
Im such a goose.
Please folks be careful with your money. If i can help 1 person in my silly post. I know its a post that has little depth none.
But be carful folks.
slecht, olie down + aex down. Wat was verwachting?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Olievoorraden zijn gestegen... Is dat goed of slecht nieuws, vraag ik me dan af...
verwachting 0,1 actueel 0,7.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
slecht, olie down + aex down. Wat was verwachting?
Eind vorig jaar was ie nog onder de 8.80.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef UncleSam het volgende:
Jeetje wat staat alles laag, er waren toch mensen geinteresseerd in SBM onder een tientje, staat nu op 9,929.
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef foetre het volgende:
Ik heb wat advies nodig voor het openingsformulier zelf beleggen van www.alex.nl nodig.
Ik wil geen xtra kosten want ik wil alleen ishares van de AEX inkopen.
Wil ik een effectenkrediet?
wil ik een spaarrekening?
wil ik handelen in opties zonder margin,opties met margin,futures met margin of opties en futures met margin?
Thnx dan ga ik hem even invullenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
Ja, kan handig zijn als je ff geld wil parkeren.
Nee.
Vuile klootzak!quote:
Miljoen vaten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke eenheid de M staat.
Kweet niet of het veel is, maar 600K vaten "over" in de voorraad lijkt me niet echt een goede indicatie van je economie. Als je Amerika heet tenminste.quote:
Niet te vroeg juichen, komende weken kunnen we nog naar de 165-190 punten; maar vanuit daar zeker een enorme rally. Maar we kunnen de voorlopige bodem ook al gezien hebben op 195 punten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Falco het volgende:
Die bearmarktrally van je is begonnen, pberends
Het gaat om een vergroting van de voorraad met 600k vaten voor de periode van 1 week.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kweet niet of het veel is, maar 600K vaten "over" in de voorraad lijkt me niet echt een goede indicatie van je economie. Als je Amerika heet tenminste.
Tja, wat hebben we daar nu weer aan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, komende weken kunnen we nog naar de 165-190 punten; maar vanuit daar zeker een enorme rally. Maar we kunnen de voorlopige bodem ook al gezien hebben op 195 punten.
Hier nog 1 .Je kan toch ook in fases inkopen.Dat ben ik van plan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, wat hebben we daar nu weer aan...
Ik wil best met zo'n 50% van m'n geplande budget instappen op 180 of lager, maar niet op 210!
Ik ben geen profeet helaasquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:44 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tja, wat hebben we daar nu weer aan...
Ik wil best met zo'n 50% van m'n geplande budget instappen op 180 of lager, maar niet op 210!
Betaal je iedere keer bij Alex weer minimaal een 10jte kosten...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier nog 1 .Je kan toch ook in fases inkopen.Dat ben ik van plan.
Zo doen de meeste pro's dat; die kopen laag in, gaat het nog lager kopen ze goedkoper bij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef foetre het volgende:
[..]
Hier nog 1 .Je kan toch ook in fases inkopen.Dat ben ik van plan.
Dat ben ik ook van plan als de kosten niet buitensporig zijnquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo doen de meeste pro's dat; die kopen laag in, gaat het nog lager kopen ze goedkoper bij.
Heb ik met ING ook gedaan...sta nu op een gemiddelde koers van 5.10...quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo doen de meeste pro's dat; die kopen laag in, gaat het nog lager kopen ze goedkoper bij.
Das waar.Maar stel koop bij 175 in en hij daalt naar 125 dan gooi ik er echt nog wel wat meer geld tegen aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Betaal je iedere keer bij Alex weer minimaal een 10jte kosten...
Vandaar de quotes rond "over". De VS is, als ik het mij goed herinner, het land dat de meeste olie consumeert. Als zij al olie over houden, kan dat geen goed teken zijn. Helemaal niet na de productieverlagingen van de OPEC.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het gaat om een vergroting van de voorraad met 600k vaten voor de periode van 1 week.
dan is het aandeel wellicht 0,00 waardquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef foetre het volgende:
[..]
Das waar.Maar stel koop bij 175 in en hij daalt naar 125 dan gooi ik er echt nog wel wat meer geld tegen aan.
Je moet ook nooit in banken beleggen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Heb ik met ING ook gedaan...sta nu op een gemiddelde koers van 5.10...
quote:Beste belegger,
Mogelijk heeft u de afgelopen dagen hinder ondervonden van een vertraagde website. Hiervoor bied ik u namens BinckBank en alle medewerkers mijn welgemeende excuses aan. Voor een actieve belegger is deze situatie eenvoudigweg niet acceptabel.
De stabiliteit, bereikbaarheid en snelheid van onze website hebben voor ons de hoogste prioriteit. De afgelopen dagen is de performance van onze website echter niet van het niveau geweest dat u van BinckBank mag verwachten.
De oorzaak van de vertragingen ligt in de recente installatie van een aantal nieuwe databases. Hoewel deze apparatuur van te voren uitermate goed is getest, kwamen na het in gebruik nemen enkele complexe problemen aan het licht. De afgelopen maanden hebben wij dagelijks zaken aan onze systemen gewijzigd zonder vertragingen of andere storingen als gevolg. Het is echter niet mogelijk om élk potentieel issue te voorkomen door van te voren goed te testen.
Na het ontstaan van de vertragingen hebben wij direct maatregelen genomen waar u de komende dagen het effect van merkt.
Degenen onder u die al langer bij ons beleggen, hebben in het verleden wellicht eerder een trage website of storing meegemaakt. Ik kan me goed voorstellen dat u benieuwd bent hoe wij dergelijke storingen structureel verhelpen. Ook dit licht ik graag toe:
Na de overname van onze collega broker Alex eind 2007, hebben wij voorbereidingen getroffen om de IT-systemen van Alex en BinckBank te integreren. U moet zich voorstellen dat deze integratie een fors project is. De voorbereidingen zijn afgerond en recent zijn wij begonnen met de daadwerkelijke integratie. We integreren overigens niet alleen systemen. We vernieuwen ook een deel van de systemen en we verbeteren procedures. Deze werkzaamheden en wijzigingen leiden tot een structureel stabieler platform, zonder vertragingen. Halverwege dit jaar zijn de eerste onderdelen van de integratie gereed en eind dit jaar verwachten wij de volledige integratie af te ronden.
Ik geef deze uitleg om u enig inzicht te geven in de zaken waar wij achter de schermen mee bezig zijn. Ik ben me er echter van bewust dat niet iedereen hier op korte termijn mee geholpen is. Daarom vergoeden wij graag aantoonbare schade die u ondervindt als gevolg van de recente storingen. U kunt hiervoor contact opnemen met mij of met mijn collega’s van de Klantenservice & Orderdesk via 020 606 2666 of een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl.
Met vriendelijke groet,
Nick Bortot,
Bestuur
Dat worden leuke schadevergoedingen.quote:Daarom vergoeden wij graag aantoonbare schade die u ondervindt als gevolg van de recente storingen.
Aantoonbare schade... Succes daar meequote:Op woensdag 11 maart 2009 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat worden leuke schadevergoedingen.
"Ik heb m'n sprintertjes niet op tijd verkocht... shadevergoeding einz!"quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aantoonbare schade... Succes daar mee
"Is de Kedietcrisis voorbij?"quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:11 schreef pberends het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)s_hans.avi_plain.xml
"We gaan verder praten met Hans de Geus" ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Idd dat wordt helemaal niks, als je ze btw gelijk belt voeren hun gelijk de order uit voor internet tarief.quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:14 schreef pberends het volgende:
[..]
"Ik heb m'n sprintertjes niet op tijd verkocht... shadevergoeding einz!"
Kredietcrisis misschien wel. Economische crisis zeker niet...quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:18 schreef capricia het volgende:
[..]
"Is de Kedietcrisis voorbij?"
Ik zou daar mijn hand niet voor in het vuur steken...Jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |