Ik wil langzamerhand wat doen, zit nu rond de 2000% cash...quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb Fugro gister verkocht op bijna-dayhigh. Zit er over na te denken om 'm terug te kopen; alleen ik blijf liever minimaal 60% cash.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik wil langzamerhand wat doen, zit nu rond de 2000% cash...
quote:Unhappy Bank rang me up asking for money. Forex got it all.
Lol. National Oz bank rang me up 2 minutes ago. Why is your visa 19000 in debt? We need a repayment now. I lost it on gambling on Gold. Ha? What sorry?
lol
Depression, Visacard, Forex gold not good combination.
Please send donations to paypal nevhead@yahoo.com.
Lol.\
Im such a goose.
Please folks be careful with your money. If i can help 1 person in my silly post. I know its a post that has little depth none.
But be carful folks.
slecht, olie down + aex down. Wat was verwachting?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:38 schreef RvLaak het volgende:
Olievoorraden zijn gestegen... Is dat goed of slecht nieuws, vraag ik me dan af...
verwachting 0,1 actueel 0,7.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
slecht, olie down + aex down. Wat was verwachting?
Eind vorig jaar was ie nog onder de 8.80.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef UncleSam het volgende:
Jeetje wat staat alles laag, er waren toch mensen geinteresseerd in SBM onder een tientje, staat nu op 9,929.
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef foetre het volgende:
Ik heb wat advies nodig voor het openingsformulier zelf beleggen van www.alex.nl nodig.
Ik wil geen xtra kosten want ik wil alleen ishares van de AEX inkopen.
Wil ik een effectenkrediet?
wil ik een spaarrekening?
wil ik handelen in opties zonder margin,opties met margin,futures met margin of opties en futures met margin?
Thnx dan ga ik hem even invullenquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
Ja, kan handig zijn als je ff geld wil parkeren.
Nee.
Vuile klootzak!quote:
Miljoen vaten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke eenheid de M staat.
Kweet niet of het veel is, maar 600K vaten "over" in de voorraad lijkt me niet echt een goede indicatie van je economie. Als je Amerika heet tenminste.quote:
Niet te vroeg juichen, komende weken kunnen we nog naar de 165-190 punten; maar vanuit daar zeker een enorme rally. Maar we kunnen de voorlopige bodem ook al gezien hebben op 195 punten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:05 schreef Falco het volgende:
Die bearmarktrally van je is begonnen, pberends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |