Drie miljoen is natuurlijk nooit een lachertje voor een speler uit de Eerste Divisie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef JLSB het volgende:
[..]
3 miljoen is echt een lachertje. Denk dat ze minimaal het dubbele zullen moeten bieden...
Dan is Nederland al geen mogelijkheid meer, want ik zie Ajax hem niet halen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef JLSB het volgende:
[..]
3 miljoen is echt een lachertje. Denk dat ze minimaal het dubbele zullen moeten bieden...
Nu moet je niet gaan overdrijven, 3 mil is al erg veel voor een speler vd Jupiler league..quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:17 schreef JLSB het volgende:
[..]
Aissati was gehaald voor 3miljoen. Is hij 2x zo goed als Aissati? Want ik neem aan dat Ajax Honda haalt voor de 10 positie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:43 schreef JLSB het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar die betalen zeker weten meer dan 3 miljoen...
honda is velen malen beter op dit momentquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Aissati was gehaald voor 3miljoen. Is hij 2x zo goed als Aissati? Want ik neem aan dat Ajax Honda haalt voor de 10 positie?
Aissati is gewoon voor een belachelijk laag bedrag gegaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Aissati was gehaald voor 3miljoen. Is hij 2x zo goed als Aissati? Want ik neem aan dat Ajax Honda haalt voor de 10 positie?
Aissati zat op een dood spoor bij PSV en had een seizoen nauwelijks gespeeld, dat is niet te vergelijken met Honda. Verder vind ik Honda sowieso completer...quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
quote:
0nixquote:Op donderdag 14 mei 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Wat is het kengetal van Venlo eigenlijk?
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:19 schreef JLSB het volgende:
Officieel is het toch al een Eredivisie speler? Er zijn een aantal Duitse clubs die, die prijs wel willen betalen. En anders mag hij komend seizoen in de Koel laten zien dat hij dat bedrag waard is. Overigens betaalde Ajax ruim 10 jaar geleden zo'n 5 miljoen pond voor een speler wiens club naar de derde divisie was gedegradeerd.
Volgens mij geloof jij al helemaal in die sprookjesbedragen van Hai Berden. Alsof er iemand met een hoger bedrag zou komen dan zeven miljoen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 01:49 schreef TTD het volgende:
let op vraagprijs is 10miljoen hè, als Ajax 7miljoen biedt ofzo gaan ze bij VVV ook overnadenken hoor. En als er dan niemand met een hoger bod komt gaat hij alsnog naar Ajax
Fixedquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Volgens mij geloof jij al helemaal in die sprookjesbedragen van Hai Berden. Alsof er iemand met een hoger bedrag zou komen dan zeven miljoen.vijf miljoen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |