abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:26:18 #26
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_66905286
10 miljoen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:11:47 #27
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_66907047
10 miljoen, dan heeft VVV drie keer z'n jaarbegroting rond ofzo. Netjes.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_66907596
Hahaha TT

ja die vraagprijs is absurd
Striving to be more than average.
pi_67110984
Vanavond komt ie bij Holland Sport trouwens.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:27:21 #30
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_67111462
20:30 toch? Dan kijk ik wel even.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_67111690
Vanavond dus bij Holland Sport, kijken of die wat moois te vertellen heeft.
  maandag 16 maart 2009 @ 21:21:51 #32
229690 Spougle
Always do whatever's next
pi_67115909
Hahaha Geweldig Honda bij Holland sport in zijn carnavals outfit en die piano
  maandag 16 maart 2009 @ 21:28:13 #33
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_67116177
Was bijna in slaap gedonderd voor zijn stuk ein-de-lijk begon.
Maar goed, was wel geinig, maar wel nutteloos.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_67116481
Wat een Held

Jammer dat ie volgend jaar weggaat, maar het is hem wel gegund
Tenzij ze natuurlijk aan die 10 miljoen blijven vast houden
pi_67116799
Een 10 miljoen euro dure Honda
Dat gaat zelfs Man City niet betalen.
pi_67117117
10 miljoen. !!
Honda
  maandag 16 maart 2009 @ 23:57:04 #38
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67122868
Belachelijke vraagprijs, maar het is wel een toppertje in spe!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_68995999
quote:
Van Dijk: "Ik denk dat Honda bij ons blijft"

Trainer Jan van Dijk van VVV-Venlo hoopt en denkt dat spelmaker Keisuke Honda volgend seizoen nog bij de promovendus speelt. Hij voorspelt hem een grote toekomst als de Japanner nog één seizoen in Limburg speelt.

"Hij wil zelf heel graag in de top-vijf van de Eredivisie spelen, daar kan hij absoluut in mee", zo vertelt Van Dijk in de jongste editie van Voetbal International. "Hij zal in de Eredivisie alleen maar meer ruimte krijgen en dat komt zijn spel ten goede. Natuurlijk moet hij zich bewijzen, omdat je in de eerste divisie al snel uitblinkt. Misschien weerhoudt dat clubs ervan hem nu al vast te leggen", denkt de oefenmeester.

Alle partijen zijn volgens Van Dijk gebaat bij een langer verblijf van Honda. "Een transfersom van tien miljoen is bovendien niet niks. Ik denk dat hij daarom bij ons blijft, dan krijgt hij dezelfde rol als dit seizoen en kan hij doen wat hij wil. Als Honda bij VVV-Venlo blijft, maakt hij straks iedereen gek", voorspelt de coach. "Ik denk zelfs dat hij te goed is voor Nederland."

Honda speelt sinds anderhalf jaar in Venlo. Door zijn goede spel trok hij de belangstelling van diverse clubs, waaronder van AZ en PSV.
pi_68996349
Yes, ik heb zn award.
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:21:20 #41
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68996586
quote:
Geniale 'gek' in Venlo

Na vrijwel iedere vraag zoekt Keisuke Honda naar de juiste Engelse woorden. Verlegen is hij niet. Zeker niet zelfs. Maar de taal blijft lastig. Al gaat een gesprek in het Engels hem stukken beter af dan pak ‘m beet anderhalf jaar terug, het moment waarop hij als onbekende speler in Venlo neerstreek. Die wekelijkse cursus, trouw gevolgd, heeft zijn uitwerking niet gemist.

Voorzitter Hai Berden van VVV had het vooraf nog aangekaart. Neem een tolk mee, dat praat makkelijker. Maar het liefste doet Honda het zonder. Hij zegt zichzelf te willen bedruipen, heeft geen hulp van anderen nodig om een interview te doen. Het tekent zijn instelling. Zijn wilskracht om ver van huis te slagen.

Nederlands leren doet de Japanner van VVV niet. ,,Moeilijk,’’ zegt hij erover, en trekt dan een vies gezicht. Engels leert hij dus wel. Het is de meest universele taal. En Honda is een man van de wereld. Over één vraag hoeft hij daarom niet lang na te denken. Of hij zijn geboorteland mist?

Honda schuift naar voren op zijn stoel in de verder verlaten businessruimte van stadion de Koel. ,,Nooit. Ik heb nooit heimwee gehad, ik zou echt overal kunnen aarden,’’ zegt hij. Ook dus in Venlo, waar hij samen met zijn vrouw een rustig leven leidt. ,,Ik ga niet vaak uit. Zeker niet voor een wedstrijd. Dan pak ik mijn rust.

,,Soms ga ik er in het weekeinde met mijn vrouw op uit. Of zij Japan mist? Ze zegt dat in elk geval nooit. Met haar ga ik geregeld naar Duitsland, naar Düsseldorf. Daar woont een grote Japanse gemeenschap. Er zijn Japanse winkeltjes, waar we Japanse ingrediënten kunnen kopen. Ik eet bijna altijd Japans. Ja, Nederlandse frikadellen ken ik. Soms is het lekker. Niet te vaak.’’

Af en toe komen daar in Duitsland mensen naar hem toe. Mensen die hem herkennen als de voetballer Honda. Maar het gebeurt niet vaak, zegt hij. ,,In Japan ben ik niet zo beroemd als jullie misschien denken. Honkbal is er de belangrijkste sport, daarna komt pas het voetbal. En ik voetbalde dit seizoen op het tweede niveau in Nederland. Dat wordt in Japan niet gevolgd en dus is men me daar vergeten.’’

Eigenlijk vindt Honda dat niet erg. Hij kent de verhalen van Shinji Ono, die als speler van Feyenoord de hele dag werd achtervolgd door een horde Japanse journalisten. ,,Daar moet ik niets van hebben. Ik praat alleen na de wedstrijd met Japanse media, verder niet. Ik wil me focussen op het voetbal, niet op randzaken. Sowieso houd ik niet van interviews. Liever ben ik thuis, aan het relaxen.’’

Toch noemt hij zichzelf een open persoonlijkheid. On-Japans, lijkt het wel. Meer Europees. ,,Ik hoor dat vaker. Maar niet iedere Japanner is gesloten. Ik was als kind al heel open. Wel ben ik een beetje ‘crazy’, in de goede zin van het woord. Dat komt ook door de omgeving waarin je werkt en leeft. Goede voetballers zijn allemaal een beetje ‘crazy’, denk ik. Bij VVV in ieder geval wel. Daarom hebben we ook zo veel succes gehad dit seizoen.’’

VVV werd kampioen, met Honda als grote initiator op het middenveld. Trainer Jan van Dijk maakte hem zelfs aanvoerder. ,,Dat betekende weer een nieuw hoofdstuk in mijn carrière. Nu kan ik niet meer alleen aan mezelf denken, maar moet ik er ook zijn voor andere spelers in het team. Dat is goed voor mijn ontwikkeling.’’

Het is de vraag hoe lang VVV nog kan beschikken over zijn beste speler. Wat zijn toekomst brengt, kan Honda niet zeggen. De vijf beste teams van Nederland hebben VVV inmiddels laten weten dat ze de blonde middenvelder intensief volgen. En ook de Duitse clubs FC Köln en Bayer Leverkusen hebben hun interesse in de Japanner kenbaar gemaakt.

,,Ooit wil ik in Spanje spelen, omdat er technisch voetbal gespeeld wordt. Dat is mijn droom. FC Barcelona speelt op dit moment het mooiste voetbal, maar Real Madrid is altijd mijn favoriete club geweest. Het liefst wil ik eerst een tijdje in Nederland blijven. Ik ga graag snel hogerop, ja.

,,Ik wil van mezelf weten hoe ik functioneer als ik nog betere spelers om me heen heb. Ik denk dat ik het niveau van bijvoorbeeld FC Twente aankan. Maar er moet wel concrete interesse zijn, voor geruchten koop ik niets. Op dit moment is de kans heel groot dat ik volgend seizoen gewoon in Venlo speel. Dat zou ik ook niet erg vinden.’’
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68996625
Leuk stuk!
pi_68997097
Hij hopelijk naar Ajax voor als Aissati geblesseerd is want naast Aissati heeft Ajax niet echt een creatieve middenvelder.
pi_68998490
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:33 schreef TTD het volgende:
Hij hopelijk naar Ajax voor als Aissati geblesseerd is want naast Aissati heeft Ajax niet echt een creatieve middenvelder.
Maar 10 miljoen is een beetje veel. Maximaal 2 miljoen. Hoeveel was Amrabat nou?
  woensdag 13 mei 2009 @ 23:24:40 #45
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68999309
Hehe die titel blijft geniaal
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_69009912
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 23:08 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar 10 miljoen is een beetje veel. Maximaal 2 miljoen. Hoeveel was Amrabat nou?
grapjas... Als Ajax Honda haalt hebben ze binnen een week een mega bedrag aan commerciële inkomsten verdient. Waarom denk je dat VVV de vraagprijs zo hoog legt. Bovendien is Honda beduindend beter als Amrabat. Zowel voetbaltechnisch als qua kop die erop zit. Amrabat is trouwens voor 2,5 miljoen naar Eindhoven gegaan en van de volgende transfer krijgt VVV 10%...
pi_69010277
Voor de helft van de vraagprijs is het nog overwegen waard vanwege de commercie eromheen maar 10 is echt te veel van het goede voor zo'n onbekende speler.

ik wil hem eerst maar eens een seizoen in eredivisie zien tegen betere spelers voordat er 10 gevraagd kan worden.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69010711
tja het is geen mercedes
Pokerkoning Kurt C. : Its okay to eat fish cause they dont have any feelings
  donderdag 14 mei 2009 @ 12:16:22 #49
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69011031
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:52 schreef TheClown1 het volgende:
Voor de helft van de vraagprijs is het nog overwegen waard vanwege de commercie eromheen maar 10 is echt te veel van het goede voor zo'n onbekende speler.

ik wil hem eerst maar eens een seizoen in eredivisie zien tegen betere spelers voordat er 10 gevraagd kan worden.
Precies. Laat hem maar naar FC Groningen komen voor 3 mln en wat doorverkoopclausules
pi_69011076
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Grulez het volgende:

[..]

Precies. Laat hem maar naar FC Groningen komen voor 3 mln en wat doorverkoopclausules
3 miljoen is echt een lachertje. Denk dat ze minimaal het dubbele zullen moeten bieden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')