quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Noem je mijn moeder nou een magische bank?
Hey, dat is grappig. Wij hebben een magische wasmand!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Biancavia het volgende:
Hij denkt dat we hier thuis een magische bank hebben, want als 'ie z'n vuile truien erop gooit dan verschijnen ze een paar dagen later altijd weer schoon in de kast!
Ik moet zelfs wel 1 1/2-2 uur wachten, ophangen (ik heb geen droger), dag later opvouwen en in de kast leggen en sommige dingen moeten ook nog gestreken wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:11 schreef Schokbreker het volgende:
Waar koop je die dingen?
Ik moet altijd alles zelf in de wasmachine stoppen, half uurtje wachten, in de droger stoppen, half uurtje wachten, opvouwen, in de kast leggen.
Strijken doe ik alleen als ik iets aanmoet dat echt gestreken moet wordenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zelfs wel 1 1/2-2 uur wachten, ophangen, dag later in de kast leggen en sommige dingen moeten ook nog gestreken worden
Trouwens..klagen op Fok en het niet gewoon tegen hem zeggen is best uberlame.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Biancavia het volgende:
Hij denkt dat we hier thuis een magische bank hebben, want als 'ie z'n vuile truien erop gooit dan verschijnen ze een paar dagen later altijd weer schoon in de kast!
ya, en je kan er lekker op liggen en in wegzakken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Noem je mijn moeder nou een magische bank?
Tof!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:29 schreef wise het volgende:
[..]
ya, en je kan er lekker op liggen en in wegzakken.
Ga het Conflict aan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef Hetiszover het volgende:
Wij hebben een magische vloer, een magische sporttas, een magisch dekbedovertrek en een magische badkamer. Mijn vriendin vindt het alleen wat minder grappig.
Ik heb een magische staf.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:36 schreef Hetiszover het volgende:
Wij hebben een magische vloer, een magische sporttas, een magisch dekbedovertrek en een magische badkamer. Mijn vriendin vindt het alleen wat minder grappig.
Tof, wanneer kan ik langs komen om m'n was op je bank te dumpen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:06 schreef Biancavia het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vindt Hetiszover z'n vriendin wel weer leuk.
Hij zei het gisteren zelf! Hij zei: "Die bank houden we, want die is magisch! Als ik er wat opgooi dan wacht ik een paar dagen en dan hangt het opeens weer schoon in de kast!"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trouwens..klagen op Fok en het niet gewoon tegen hem zeggen is best uberlame.
LOL. Je bent zijn slaaf.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij zei het gisteren zelf! Hij zei: "Die bank houden we, want die is magisch! Als ik er wat opgooi dan wacht ik een paar dagen en dan hangt het opeens weer schoon in de kast!"
Ssssht! Dat weet hij nog nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:50 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat vindt Hetiszover z'n vriendin wel weer leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |