Ach op justin.tv waren daarvan 10 tallen streams, ik gooi ze dan allemaal tegelijk open en neem dan de stream die het beste eruit ziet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef toma het volgende:
sopcast werkt stukken beter. Gisteren toch nog mooi die penalty serie meegepikt bij Roma-Arsenal.
Niet iedereen wil sopcast installeren en kloten met linkjes, dan is justin.tv een makkelijk alternatief.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:27 schreef toma het volgende:
sopcast werkt stukken beter. Gisteren toch nog mooi die penalty serie meegepikt bij Roma-Arsenal.
Werkt imo wel stukken beter dan sopcast. Vaak soepeler soepeler en zeker scherper beeld.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Niet iedereen wil sopcast installeren en kloten met linkjes, dan is justin.tv een makkelijk alternatief.
Tja het hangt net af van degene die uitzend, soms is het heel scherp de andere keer wat minder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:32 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Werkt imo wel stukken beter dan sopcast. Vaak soepeler soepeler en zeker scherper beeld.
En de pizza's maken het avond helemaal compleet!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
Ik ga me straks helemaal settelen hier. Biertjes binnen bereik, radio vast aan (lekker hard want hard=spannend), NOS stream, andere streams zoeken, ned-3 op de tv en kom maar door met die thriller!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zullen we pas in de voorbeschouwing achter weten te komen. Marco is er voor zichzelf uit, hij zal het alleen eerst de keepers persoonlijk vertellen.
quote:Van Basten kiest voor Vermeer
Geschreven op donderdag, 12 maart om 14:49
Kenneth Vermeer verdedigt donderdagavond het doel van Ajax in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Olympique Marseille. De normaliter tweede keus deed het de afgelopen weken uitstekend als vervanger van de zieken Maarten Stekelenburg, en kan om die reden ook tegen de Fransen op het vertrouwen rekenen van coach Marco van Basten.
Stekelenburg verbleef de afgelopen weken met en griepje langs de kant, maar is inmiddels weer helemaal fit. Na blessure, eerder dit seizoen, koos Van Basten direct weer voor de nummer één van het Nederlands elftal, maar de wederom uitstekende optredens van Vermeer hebben de oefenmeester aan het twijfelen gebracht. Vermeer geniet volgens AD/Sportwereld nu de voorkeur.
Of Van Basten ook tijdens het resterende deel van het seizoen een beroep zal doen op Vermeer als eerste keeper is nog niet duidelijk. Stekelenburg maakt overigens wel deel uit van de selectie van de Amsterdammers, die vanavond aan zullen treden in de eerste van de twee wedstrijden in de achtste finales van de UEFA Cup.
Southparkquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:48 schreef Rumille het volgende:
I'm not your friend, buddy!
I'm not your buddy, mate!
I'm not your mate, guy!
I'm not your guy, friend!
Anyways, we gaan gewoon voor het gelijkspel en thuis afmaken.
Niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:56 schreef Kremers het volgende:
[..]
Southpark![]()
Maar goed, ik dacht dat de tweede helft wel uitgezonden zou worden, niet dus.... NOS
Achterhaald schema.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef Morendo het volgende:
20:25 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
21:13 NOS UEFA Cup: 1ste helft Olympique Marseille - Ajax
21:35 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
22:00 NOS UEFA Cup: 2de helft Olympique Marseille - Ajax
22:15 Schaatsen WK Afstanden Vancouver
Dit ziet er niet zo heel tof uit. Kut-NOS zeg, ongelovelijk.
Sorry NOS, jullie zijn toch wel tof.quote:Vanavond kunt u via deze site twee belangrijke sporten live volgen. De UEFA Cup-wedstrijd Olympique Marseille-Ajax én de WK afstanden in Vancouver.
Vanaf 20.30 uur kunt u op deze site zowel de 1.500 meter voor mannen als de 3.000 meter voor vrouwen rechtstreeks zien.
De voetbalstream vanuit Frankrijk wordt rond 20.40 uur van beeld voorzien, maar er kan al eerder worden ingeschakeld.
Het gelijktijdig bekijken van beide streams behoort niet tot de mogelijkheden. Uiteraard kunt u wel switchen tussen het schaatsen en voetbal.
Je hebt gelijk. Maar ik ga de wedstrijd gewoon lekker streamen van de NOS-site.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Achterhaald schema.
2e helft is live.
Achterhaald schema dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Niet?
En waar haal je dat vandaan?
Ja, hup Sven! De wereld kijkt toe, van Dokkum tot Stavanger.quote:
Je weet toch dat Marco van verrassingen houdt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef thewishmaster het volgende:
Waarom staat Alderweireld er nu weer in?
Vertonghen geblesseerd, Wielaert niet speelgerechtigdquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:35 schreef thewishmaster het volgende:
Waarom staat Alderweireld er nu weer in?
Morgen helaas wel dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[...]
Nu ben ik zelf voetballen, mij zie je hier niet meer vanavond![]()
Van Basten laat zijn eigen vetes weer eens prevalerem boven het clubbelang.quote:
Alderweireldquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:33 schreef venomsnake het volgende:
Opstelling Ajax:
Vermeer; Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vermaelen; Enoh, Lindgren, Emanuelson, Aissati; Sulejmani, Suarez.
bron
Opstelling Ajax:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:44 schreef ub40_bboy het volgende:
Is de opstelling al bekend? Speelt Aissatti of Anita?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |