Smaken zullen wel verschillen. Wat eenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Geen foto's maar een filmpje, mag dat ook?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit weleens het duurste huis kan zijn dat momenteel in NL te koop staat (p.o.a.).
Maar wow, wat een geweldig pand dat zo het optrekje van een anonieme superheld zou kunnen zijn.
Ik wil ook een garage-dok met vlucht RHIB (op 3:55 in 't filmpje).![]()
Ik vermoed dat al die muren juist zijn uitgebroken omdat ze het zo wilden hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Sessy het volgende:
Die lamp boven het bad vind ik eng.
En het doorloopgehalte van 't huis ook. Nou moet een muurtje toch niet zo moeilijk in te zetten zijn daar?
Wat een zeikstem heeft die vent in dat filmpje...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Geen foto's maar een filmpje, mag dat ook?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit weleens het duurste huis kan zijn dat momenteel in NL te koop staat (p.o.a.).
Maar wow, wat een geweldig pand dat zo het optrekje van een anonieme superheld zou kunnen zijn.
Ik wil ook een garage-dok met vlucht RHIB (op 3:55 in 't filmpje).![]()
Zowiezo de kleurencombinaties!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat een zeikstem heeft die vent in dat filmpje...
Grasmat?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Ireth het volgende:
Apart optrekje.. denk dat ik óf vaak zal verdwalen, óf vaak mijn knar zal stoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link Inu! Link!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
Een mooi schattig huisje met een prachtige inrichting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zuil in je kamer?![]()
[ afbeelding ]
En mooi ouderwets Engels behang
Vind het wel een gaaf huis.quote:
Maar het is wel bijna gratisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind het wel een gaaf huis.Opknappertje, dat wel, maar het heeft potentie. (als je al dat rood weg krijgt
)
Alleen ligt het dus in Kampen, da's jammer.
quote:In de aanbouw zijn de zelf ontworpen keuken met granito aanrechtblad en granito vloer, deur naar buiten en de achtergelegen badkamer eveneens naar eigen ontwerp (geïnspireerd op Gaudi?)
het toiletquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Inu het volgende:
Nog een
Prachtige keuken
[ afbeelding ]
En de badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met opmerking van de makelaar:
[..]
Die is ook al eerder langsgekomen, maar wel met recht opmerkelijk te noemenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Inu het volgende:
Nog een
Prachtige keuken
[ afbeelding ]
En de badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met opmerking van de makelaar:
[..]
Pannen, schalen, bakjes, borden, glazen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:50 schreef Angelof9 het volgende:
Echt lelijk vind ik het niet eens al lijken die ronde vormen me wel heel onhandig, met name in de keuken. Wat kun je nu kwijt in zo'n rond kastje?
Moet je eens het Heliportcomplex in centrum Rotterdam bekijken. Kwartier lopen van centraal, 5 minuten tot de markt, woningen voor tussen de 90 en de 180k (wel enkel glas en meer van dat soort ongein). De bovenste verdiepingen zijn 1 en al balken en 't geheel ziet eruit als 1 of andere brucht.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind balkenplafonds prachtig, maar dit is wel een beetje too much...
Bovendien vind ik het niet mooi in combi met het strakke moderne van de woning.
Maar goed, mijn ideale huisje is dan ook een "hans en grietje" huisje
Wat een huis en een keuken zegquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Inu het volgende:
Prachtige oude keuken in een nieuwbouwhuis:
[ link | afbeelding ]
Oh shit, die magnetron staat daar wel erg lelijk
[ afbeelding ]
Prachtige keuken! Zo een wil ik er ook!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Inu het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die inrichting is er met de computer ingemaakt, de huizen moeten nog worden gerenoveerd, waarbij de balken wel worden gemaakt. De inrichting is dus geen bestaande inrichting.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind balkenplafonds prachtig, maar dit is wel een beetje too much...
Bovendien vind ik het niet mooi in combi met het strakke moderne van de woning.
Maar goed, mijn ideale huisje is dan ook een "hans en grietje" huisje
computerartistimpressies ... ik zou het graag eens in het echt willen zien ...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Ireth het volgende:
Apart optrekje.. denk dat ik óf vaak zal verdwalen, óf vaak mijn knar zal stoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat zag ik, maar vind het toch strak/modern. Het is duidelijk geen oudbouw, waar balkenplafonds zo'n mooie extra zijn. Ik vind dit een beetje fake en vreemd bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:52 schreef kvd het volgende:
[..]
Die inrichting is er met de computer ingemaakt, de huizen moeten nog worden gerenoveerd, waarbij de balken wel worden gemaakt. De inrichting is dus geen bestaande inrichting.
Die keuken is inderdaad mooi. Alleen jammer dat die kookplaat en magnetron het vreselijke kamperkitsch maakt. In een klassieke keuken moet je een klassiek fornuis neerzetten vind ik zeker als je er zo'n schouw omheen metsekt. Bijvoorbeeld een Lacanchequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:21 schreef Inu het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen minimalist, meer een romanticus. Kwestie van smaak. De meeste van die nieuwe ultra-klassieke dingen zijn vreselijk inderdaad, maar dit vind ik netjes uitgevoerd. Op die kookzone na dan. Die is te smal, ik zou daar dus gelijk de kast rechts van wegslopen om ruimte te maken voor een echt fornuis en een grotere schouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:15 schreef k_man het volgende:
Zo'n namaak-oude keuken is natuurlijk sowieso kitsch.
Bulthaup
Het is inderdaad een plek voor de markt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef rcco het volgende:
En wat is dit? Doet mij denken aan een heel mooi treinstation, maar dan op een rare plek.
[ afbeelding ]
Ga eens kijken bij de Koninklijke Tichelaar in Makkum. Prachtige tegels, niet erg goedkoop maar echt van alles en nog wat en heel authentiek.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef rcco het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik die wandtegels van die keuken kan krijgen?
Dat in Helmond toch? Daar heb ik ooit een lasershow in gegeven! was echt koud toen!! was de officiele opening van de wijk ofzoiets...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:56 schreef rcco het volgende:
[..]
Wat een huis en een keuken zeg![]()
![]()
Weet iemand waar ik die wandtegels van die keuken kan krijgen?
En wat is dit? Doet mij denken aan een heel mooi treinstation, maar dan op een rare plek.
[ afbeelding ]
Het is een markthal ja. Ik vond deze PDF erover via Google.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:03 schreef maok het volgende:
Het doet mij ook wel een beetje denken aan een overdekte marktplaats
Het hoeft niet zo duur en authentiek hoor. Ik ben op zoek naar wandtegels voor de keuken van een huur huis.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:31 schreef Guppi het volgende:
[..]
Ga eens kijken bij de Koninklijke Tichelaar in Makkum. Prachtige tegels, niet erg goedkoop maar echt van alles en nog wat en heel authentiek.
Helmond inderdaad. Het staat op de Funda pagina van dat huis met die mooie keuken van hierboven.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:37 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Dat in Helmond toch? Daar heb ik ooit een lasershow in gegeven! was echt koud toen!! was de officiele opening van de wijk ofzoiets...
Die 2e heeft ook nog eens een kamer meer..quote:Op maandag 16 maart 2009 01:20 schreef botterfly het volgende:
Helemaal geen verkeerd huis
Maar ik ga toch voor dit huis!
60m2 grond meer voor hetzelfde bedrag.
snappen ze dan echt niet dat het niet slim is om verschillende dingen over hetzelfde huis op Funda te zetten?
En dan het hondje of het tapijt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:52 schreef error_404 het volgende:
we kunnen wel een subtopic beginnen met dieren op de foto bij funda![]()
[ afbeelding ]
In combinatie met je avatar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:50 schreef Inu het volgende:
Dode mensen op je balkon?
[ link | afbeelding ]
Verschrikkelijk idd... En dan te bedenken dat de inrichting van je huis iets over je persoonlijkheid zegtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 00:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
wat hebben veel mensen toch een gruwelijke smaak
Wtf, waar moet dit dan staan? En komt het echt uit 1600quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:13 schreef BreakSpear het volgende:
Dit is dan wel geen Funda, maar ik vind het een beetje onzinnig om hier speciaal een topic voor te openen.
http://www.redres.nl/erfg(...)rlocatie-te-koop.asp
Die foto is van het disney kasteel in parijs...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 11:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wtf, waar moet dit dan staan? En komt het echt uit 1600
Ah vandaar...quote:Op zaterdag 21 maart 2009 13:20 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Die foto is van het disney kasteel in parijs...
[ afbeelding ]
Ja, ik had 'm al 'ns gepost.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een giraf in je tuin? (ik twijfel of ik hem al eerder heb gezien...)
Op de keukenkastjes na staat er dan ook geen enkele kast waar je spullen in kunt stoppen, er kan dus ook gewoon niemand wonen.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Die deuren van dat laatste huis zijn echt geweldig![]()
Ik ben een beetje een deurenfreak, vandaar![]()
De rest van de foto's zijn echt om te kotsen, wat een enge verkoopfoto's. Net of het huis alleen opgeknapt is om er zoveel mogelijk voor te vangen, is gewoon een uitgevoerde versie van een woonmagazine zonder enige "ziel" erin. Teveel gestyled allemaal.
Maar nogmaals, die deuren
Dat is mij eigenlijk nog niet opgevallen. Maar dan kijk je bij huizen die niet op FUnda staan maar wel linken naar een andere makelaar denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:06 schreef Syytön het volgende:
Off topic misschien, maar hebben jullie dat ook, dat bij heel veel huizen opeens geen foto's meer staan, en al die andere tabjes zoals kenmerken, buurt etc. ?
Ik weet wat je bedoeld, maar het ziet er anders uit. Ik heb het pas sinds deze week volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
[..]
Dat is mij eigenlijk nog niet opgevallen. Maar dan kijk je bij huizen die niet op FUnda staan maar wel linken naar een andere makelaar denk ik.
Die staan bij mij meestal op de laatste pagina's na een zoekopdracht.
Dat had ik vorige week idd ook een paar keer maar dan alleen bij huizen die nog maar net op funda staan. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:06 schreef Syytön het volgende:
Off topic misschien, maar hebben jullie dat ook, dat bij heel veel huizen opeens geen foto's meer staan, en al die andere tabjes zoals kenmerken, buurt etc. ?
Ja dat klopt, het is alleen bij nieuwe woningen. En het valt me op dat daar steeds dezelfde makelaar onder andere tussen zit. Misschien iets met nieuwe contracten ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:08 schreef Superrnova het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week idd ook een paar keer maar dan alleen bij huizen die nog maar net op funda staan. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft??
Dat gaat om niet NVM makelaars, de huizen met alle tabbladen zijn van NVM makelaars, de huizen zonder die tabbladen van VBO makelaars, daarnaast zijn er ook nog de panden op externe sites.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, maar het ziet er anders uit. Ik heb het pas sinds deze week volgens mij.![]()
Link 1 is de 'nieuwe' layout, link 2 is een huis dat op een externe site staat.
Link 1
Link 2
Wauw, als zo'n jongen je vanaf het schilderij je zó streng aankijkt... Zou het al lang te koop staan?quote:
dat behang is niet onaardigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook een leuk opknappand en volgens mij zijn ze al begonnen met verbouwen.
Is er iemand nog opgevallen dat de kaarsen aan linkerkant en zwarte fauteuil zijn verwisseld bij de 2e foto?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bang voor diefstal van je kostbare motor of auto? Geen zorgen, wij hebben de oplossing, binnenshuis parkeren! Nee, niet in een garage, dat zou logisch zijn, gewoon niet moeilijk doen, alles kan in deze ruime eetkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef fokkieslim het volgende:Gezellig als er visite is.[ afbeelding ]
Is het niet je eigen huis danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef fokkieslim het volgende:
Gezellig als er visite is.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |