Smaken zullen wel verschillen. Wat eenquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Geen foto's maar een filmpje, mag dat ook?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit weleens het duurste huis kan zijn dat momenteel in NL te koop staat (p.o.a.).
Maar wow, wat een geweldig pand dat zo het optrekje van een anonieme superheld zou kunnen zijn.
Ik wil ook een garage-dok met vlucht RHIB (op 3:55 in 't filmpje).![]()
Ik vermoed dat al die muren juist zijn uitgebroken omdat ze het zo wilden hebbenquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:59 schreef Sessy het volgende:
Die lamp boven het bad vind ik eng.
En het doorloopgehalte van 't huis ook. Nou moet een muurtje toch niet zo moeilijk in te zetten zijn daar?
Wat een zeikstem heeft die vent in dat filmpje...quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Geen foto's maar een filmpje, mag dat ook?
Ik heb zo'n vermoeden dat dit weleens het duurste huis kan zijn dat momenteel in NL te koop staat (p.o.a.).
Maar wow, wat een geweldig pand dat zo het optrekje van een anonieme superheld zou kunnen zijn.
Ik wil ook een garage-dok met vlucht RHIB (op 3:55 in 't filmpje).![]()
Zowiezo de kleurencombinaties!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat een zeikstem heeft die vent in dat filmpje...
Grasmat?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Ireth het volgende:
Apart optrekje.. denk dat ik óf vaak zal verdwalen, óf vaak mijn knar zal stoten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link Inu! Link!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:12 schreef Inu het volgende:
Een mooi schattig huisje met een prachtige inrichting
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zuil in je kamer?![]()
[ afbeelding ]
En mooi ouderwets Engels behang
Vind het wel een gaaf huis.quote:
Maar het is wel bijna gratisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vind het wel een gaaf huis.Opknappertje, dat wel, maar het heeft potentie. (als je al dat rood weg krijgt
)
Alleen ligt het dus in Kampen, da's jammer.
quote:In de aanbouw zijn de zelf ontworpen keuken met granito aanrechtblad en granito vloer, deur naar buiten en de achtergelegen badkamer eveneens naar eigen ontwerp (geïnspireerd op Gaudi?)
het toiletquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:24 schreef Inu het volgende:
Nog een
Prachtige keuken
[ afbeelding ]
En de badkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met opmerking van de makelaar:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |