quote:Eerste verdieping:overloop, tussenruimte met wastafelmeubel
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef ScrapHead het volgende:
TVP
Uniek pand in mijn mooie stadje!
Schots en scheef: ramen 2e etage!
Tegeltjes! (In het zelfde huis)
Gezellig in de kelder?
Dit prachtige pand is te koop voor 855k
Dat is toch niet zo gek in het buitengebied. Waarschijnlijk bedoelen ze dat het huis niet is aangesloten op de gemeentelijke riolering. Volgens mij zie ik wel twee zinkputten in de tuin liggen, dus het is niet alsof de huidige bewoners niet naar het toilet kunnenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:57 schreef DJRandall het volgende:
Op zich is de foto niet opmerkelijk:
[ afbeelding ]
Te koop voor 349.000,-
Maar dan wel:
Bijzonderheden:
- De woning wordt verwarmd door middel van gevelkachels en een gaskachel.
- Er is geen warmwater voorziening en riolering aanwezig.
![]()
smal optrekje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat nou zo'n vreselijk smal optrekje of gevalletje 'verkeerde lens' ?
Dat vraag ik me echt af, aangezien er geen warm water is, geen badkamer en het een monumentaal pand uit 1850 is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:40 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek in het buitengebied. Waarschijnlijk bedoelen ze dat het huis niet is aangesloten op de gemeentelijke riolering. Volgens mij zie ik wel twee zinkputten in de tuin liggen, dus het is niet alsof de huidige bewoners niet naar het toilet kunnen
Het lijkt me best een leuk project, maar niet met alle regels die bij een monument horenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dat vraag ik me echt af, aangezien er geen warm water is, geen badkamer en het een monumentaal pand uit 1850 is.
Bovendien staan er redelijk wat huizen in de omgeving, die wel van alle gemakken zijn voorzien.
Enfin, niet mijn ding....
Dan is het wel eens gebruikelijk om je eigen kitchinette en badkamer te hebben.quote:
Haha, leuk van die plakspiegeltjes aan het plaffond... Ik heb vroeger ook is plakspiegels op het plaffond geplakt (niet boven mijn bed) maar toen het een keer goed warm was schrok ik midden in de nacht wakker... Je raad het al, een spiegeltje wat naar beneden kwam zetten beroofde me van mjin nachtrust.quote:
Ik dacht: nu gaat-ie zeggen "ik zag mezelf!"quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:40 schreef SteveBigArms het volgende:
[..]
maar toen het een keer goed warm was schrok ik midden in de nacht wakker... Je raad het al
.... ik ben sprakeloosquote:
tussen 20 en 30 december is dat kei leuk, maar daarbuiten?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Je maakt zo wel iets bijzonders van je Bruynzeelkeuken
I want one!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Een hondehok in je kamer
[ afbeelding ]
Nee, toch niet, het blijkt een plek om stiekem dronken te kunnen worden![]()
[ afbeelding ]
ik zie het niet hoor, alles klopt volgens mij gewoon. Het is een verdiept badquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die tegelvloer en daar waar dat bad begintWat klopt daar nou niet?
[ link | afbeelding ]
Een bijzonder onbeholpen poging om van niets iets te makenquote:
Oh, over dat huis stond laatst een hele mooie reportage in Herenhuis.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:15 schreef Rewimo het volgende:
Het is een prachtig huis, en als je dit uitzicht ziet...![]()
[ afbeelding ]
...zie je dus niet dat dit aan de voorkant ligt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om hier géén auto's in beeld te krijgen is bijzonder knap. Meestal staat er file omdat even verderop stoplichten zijn plus een brug die tig keer per uur opengaat
Linkje
Schaduw?quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:42 schreef Ireth het volgende:
Ik blijf maar kijken naar die tegelvloer en daar waar dat bad begintWat klopt daar nou niet?
[ link | afbeelding ]
quote:
Bwahahaha. Ja je hebt van die huizen waar alleen in de keuken een aansluiting is op 't riool... Maar om er dan maar dit van te maken? Bwuahaha.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef k_man het volgende:
Huis met sanitair op merkwaardige plaatsen;
Koken in de badkamer? Of badderen in de keuken?
[ afbeelding ]
Wat doet die pot in de kamer?
[ afbeelding ]
waar straks 10 jaar lang gebouwd wordt aan een treintunnelquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Bertrade het volgende:
De link:
http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Default.aspx?id=0c007bd7-0d4c-4d42-ae93-7c779fc5c80a&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Direct naast het station
Wat een ongelofelijk walgelijk mooi huis!! En wat hebben die mensen mooie spullen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Een hondehok in je kamer
[ afbeelding ]
Nee, toch niet, het blijkt een plek om stiekem dronken te kunnen worden![]()
[ afbeelding ]
O ja, nu gaan ze het echt doen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:32 schreef becky27 het volgende:
[..]
waar straks 10 jaar lang gebouwd wordt aan een treintunnel![]()
In de binnenstad, de kans op verzakkingen is er wel erg groot.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Bertrade het volgende:
Wat is er mis met http://www.funda.nl/woningaanbod/koop/Detail/Omschrijving/?id=0e719249-1cb9-45f6-8fae-dde49d57996b&objecttype=DetailKoopObject
Verkeerde wijk? Het klinkt wel heel erg goedkoop, ook als het compleet gerenoveerd moet worden.
Wow!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:32 schreef Ireth het volgende:
Zeven te koop staande huizen in 1 wooncomplex, levert ook 7 verschillende badkamers op.
Nummer 63
Dit maakte me nieuwsgierig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:48 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk walgelijk mooi huis!! En wat hebben die mensen mooie spullen!
Een tijdmachine!quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:32 schreef Ireth het volgende:
Zeven te koop staande huizen in 1 wooncomplex, levert ook 7 verschillende badkamers op.
...
Nummer 63
...
Best wel grappig om te zien wat mensen hebben gebouwd van een en dezelfde ruimte
jep, het boven de dansschool aan het spoor gewoond en bij de dansschool gewerkt en het gaat dus echt gebeuren, volgend jaar ergensquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:19 schreef Bertrade het volgende:
[..]
O ja, nu gaan ze het echt doen.
(er liggen al sinds de jaren '70 plannen voor de verbouwing van het station en uitbreiden van het aantal sporen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |