Ja, ik had 'm al 'ns gepost.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een giraf in je tuin? (ik twijfel of ik hem al eerder heb gezien...)
Op de keukenkastjes na staat er dan ook geen enkele kast waar je spullen in kunt stoppen, er kan dus ook gewoon niemand wonen.quote:Op zondag 22 maart 2009 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Die deuren van dat laatste huis zijn echt geweldig![]()
Ik ben een beetje een deurenfreak, vandaar![]()
De rest van de foto's zijn echt om te kotsen, wat een enge verkoopfoto's. Net of het huis alleen opgeknapt is om er zoveel mogelijk voor te vangen, is gewoon een uitgevoerde versie van een woonmagazine zonder enige "ziel" erin. Teveel gestyled allemaal.
Maar nogmaals, die deuren
Dat is mij eigenlijk nog niet opgevallen. Maar dan kijk je bij huizen die niet op FUnda staan maar wel linken naar een andere makelaar denk ik.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:06 schreef Syytön het volgende:
Off topic misschien, maar hebben jullie dat ook, dat bij heel veel huizen opeens geen foto's meer staan, en al die andere tabjes zoals kenmerken, buurt etc. ?
Ik weet wat je bedoeld, maar het ziet er anders uit. Ik heb het pas sinds deze week volgens mij.quote:Op zondag 22 maart 2009 11:51 schreef Volpez het volgende:
[..]
Dat is mij eigenlijk nog niet opgevallen. Maar dan kijk je bij huizen die niet op FUnda staan maar wel linken naar een andere makelaar denk ik.
Die staan bij mij meestal op de laatste pagina's na een zoekopdracht.
Dat had ik vorige week idd ook een paar keer maar dan alleen bij huizen die nog maar net op funda staan. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft??quote:Op zaterdag 21 maart 2009 22:06 schreef Syytön het volgende:
Off topic misschien, maar hebben jullie dat ook, dat bij heel veel huizen opeens geen foto's meer staan, en al die andere tabjes zoals kenmerken, buurt etc. ?
Ja dat klopt, het is alleen bij nieuwe woningen. En het valt me op dat daar steeds dezelfde makelaar onder andere tussen zit. Misschien iets met nieuwe contracten ofzo.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:08 schreef Superrnova het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week idd ook een paar keer maar dan alleen bij huizen die nog maar net op funda staan. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft??
Dat gaat om niet NVM makelaars, de huizen met alle tabbladen zijn van NVM makelaars, de huizen zonder die tabbladen van VBO makelaars, daarnaast zijn er ook nog de panden op externe sites.quote:Op zondag 22 maart 2009 12:05 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, maar het ziet er anders uit. Ik heb het pas sinds deze week volgens mij.![]()
Link 1 is de 'nieuwe' layout, link 2 is een huis dat op een externe site staat.
Link 1
Link 2
Wauw, als zo'n jongen je vanaf het schilderij je zó streng aankijkt... Zou het al lang te koop staan?quote:
dat behang is niet onaardigquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef -moppie- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook een leuk opknappand en volgens mij zijn ze al begonnen met verbouwen.
Is er iemand nog opgevallen dat de kaarsen aan linkerkant en zwarte fauteuil zijn verwisseld bij de 2e foto?quote:Op zondag 22 maart 2009 00:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bang voor diefstal van je kostbare motor of auto? Geen zorgen, wij hebben de oplossing, binnenshuis parkeren! Nee, niet in een garage, dat zou logisch zijn, gewoon niet moeilijk doen, alles kan in deze ruime eetkamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef fokkieslim het volgende:Gezellig als er visite is.[ afbeelding ]
Is het niet je eigen huis danquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:58 schreef fokkieslim het volgende:
Gezellig als er visite is.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |