Hallooo!quote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed bezig!
[alhoewel... dan ga je nog niet slapen]
Markies de Sade, de libertijn? Geinig. Of bedoel je zijn erotische verhalen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Veel thrillers, literatuur (ik snap nooit zo goed wat daar nou onder valt, maar okee) op het moment een boek van de Sade...
Haha, heel hard lachen, vooral veel zwaaienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
Er reed trouwens een lul vandaag op de weg. Op de linkerbaan 100 rijden
Ikke boos, maar ik zat mee te zingen met een liedje... dus ik ga EINDELIJK voorbij hem en toen stak hij z'n middelvinger naar mij op & deed hij of ik gek was!![]()
Volgens mij dacht hij dat ik aan het foeteren was op hem
![]()
En gister ook al "ruzie" met een oud wijf
Zus! Hoe zou jij reageren in zo'n situatie?!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hallooo!
====
Er reed trouwens een lul vandaag op de weg. Op de linkerbaan 100 rijden
Ikke boos, maar ik zat mee te zingen met een liedje... dus ik ga EINDELIJK voorbij hem en toen stak hij z'n middelvinger naar mij op & deed hij of ik gek was!![]()
Volgens mij dacht hij dat ik aan het foeteren was op hem
![]()
En gister ook al "ruzie" met een oud wijf
Zus! Hoe zou jij reageren in zo'n situatie?!
Je noemt me Noukster! Tofquote:
Schat, 100 gaan rijden op de linkerbaan terwijl je 120 mag is zooo irritant. Ik kleef nooit, echt niet, maar hierbij word ik wel boosquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent lekker rebels bezig dus
Irritant die klevers ja, zowel linksklevers als bumperklevers. Vind het wel grappig altijd om dan precies m'n snelheid te gaan rijden
Hehe. Ik heb gezwaaid en daarna heb ik hem even ingetrapt. Sukkel dat het wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, heel hard lachen, vooral veel zwaaien
quote:
Als ze bij mij kleven bedoel ik schatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, 100 gaan rijden op de linkerbaan terwijl je 120 mag is zooo irritant. Ik kleef nooit, echt niet, maar hierbij word ik wel boos
En tja, soms ben ik een rebel!
Ja, dan zou ik ook zo'n kreng zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als ze bij mij kleven bedoel ik schat
Terwijl ik al 130-140 rij
Ahh was je ons kwijt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef John.Milton het volgende:
Ah, hier is iedereen gebleven.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Schat, 100 gaan rijden op de linkerbaan terwijl je 120 mag is zooo irritant. Ik kleef nooit, echt niet, maar hierbij word ik wel boos
En tja, soms ben ik een rebel!
Inderdaad, daarna vooral gas geven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb gezwaaid en daarna heb ik hem even ingetrapt. Sukkel dat het was
Echt niet?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Had ik nou nooit achter jou gezocht.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook zo'n kreng zijn![]()
Uhuh. Even laten zien hoe het moetquote:
B en ik zitten soms best wel op één lijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt niet?!
Bels geloofde het net ook al niet, haha.
Echt, soms kan ik zo'n kreng zijn & steken onder water geven
Leer ik allemaal van een grote zus!![]()
Nou hun probleem moeten ze maar niet gaan klevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik ook zo'n kreng zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt niet?!
Bels geloofde het net ook al niet, haha.
Alleen van je grote zus?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:29 schreef automatic_ het volgende:
Wij soms ook, politiek gezien in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
B en ik zitten soms best wel op één lijn.
Nee, ik ben lief!quote:
Echt niet?! Van wie heb ik dat dan?!quote:
Blijkbaar heb ik het van iemand anders... Van jou misschien?quote:
Ahhhh! Ik heb met je te doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:30 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja ik ben met de laptop naar m'n bed verhuisd en toen was het topic op slot.
Drama alom.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou hun probleem moeten ze maar niet gaan kleven
Of rechts inhalen / op het laatste moment invoegers laat ik ook niet meer ertussen, daag.
quote:De doos inbox van automatic_ is vol
Dat zonder meer! En muziek-technisch gezien kan ik ook veel van jou leren.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij soms ook, politiek gezien in ieder geval.
Jij PMt teveel met mijquote:
quote:
Hehe.quote:
Oh, dank je.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
Dat zonder meer! En muziek-technisch gezien kan ik ook veel van jou leren.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij soms ook, politiek gezien in ieder geval.
Ik zie een match!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zonder meer! En muziek-technisch gezien kan ik ook veel van jou leren.
Gruwelijk irritant!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:35 schreef John.Milton het volgende:
Ik heb morgen college en er staan nog steeds geen sheets op blackboard![]()
Dan moet ik straks weer onnodig veel gaan schrijven.
Hahaha, ja irritant is dat!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe.
Btw; jij wilt ook altijd het laatste woord hebben of niet?
sms/pm/krabbels/etc.
Technoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dank je.
Wat kwaliteits techno dan maar.
Hehquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:34 schreef John.Milton het volgende:
Kun je het niet met ons allemaal delen.
Niet dat ik nou zou willen daten met Techno, maar ik denk dat ik best een gezellig biertje met hem kan drinkenquote:
Ik dacht al zoiets te herkennen ja...quote:
CZ 7quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant!![]()
Waar heb je college?
Ja, zou je denken?! Ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zou willen daten met Techno, maar ik denk dat ik best een gezellig biertje met hem kan drinken
Oeh, die laatste... Dat is toch met Izzie op dat bed als Danny dood is?quote:
Nou vooruit, met een betje stoutquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahahahaDat doe ik dus ook. No WAY dat ik ze er tussen laat
Dat zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
Niet dat ik nou zou willen daten met Techno, maar ik denk dat ik best een gezellig biertje met hem kan drinken
Ja...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, die laatste... Dat is toch met Izzie op dat bed als Danny dood is?
Jij bent van de jonge kippetjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihi, alleen ben ik niet zo van de herenliefde.
Ik heb vandaag nog iemand voorrang gegeven, zomaar spontaan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naja, laat ze maar ertussen gaan als ik ze ruimte geef toch?
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga natuurlijk expres niet meer reageren op jouw post, auto_ Om te laten zien dat ik het ook kan
Ik ga maffen!
Jij regelt nog eerder een afspraak met hem, dan dat ik doe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zullen we bij deze afspreken dat we dat een keertje gaan doen? Lijkt mij wel gezellig
Denk je nu minder over mijn mannelijkheid omdat ik dat wist?quote:
Truste, Noukster!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga natuurlijk expres niet meer reageren op jouw post, auto_ Om te laten zien dat ik het ook kan
Ik ga maffen!
Hahaha, nee hoor! Ik ben trots op je dat je het kentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Denk je nu minder over mijn mannelijkheid omdat ik dat wist?
Dat valt me dan weer een beetje tegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog iemand voorrang gegeven, zomaar spontaan!Lief hè?
Maar idd; soms mogen ze het wel, maar sommige niet
Ik zie een mogelijkheid! Zusjes en Tech en Ludoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij regelt nog eerder een afspraak met hem, dan dat ik doe?![]()
Ik ben ook maar op een beperkt aantal plaatsen te vinden. C/G/W-gebouwen voor colleges en Dante en Montesquieu om met 'n groep 'n beetje projectwerk te doen.quote:
Bij ons bij de uni heb je een tankstation en dan meteen stoplichten. Sta jij bij het tankstation en gaat het stoplicht op groen, dan laat niemand je er tussen. Ik was vandaag zo lief dat ik zwaaide naar een jongeman van; Kom er maar tussen hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer een beetje tegen![]()
Laat meestal wel mensen voor als ze staan te wachten.
Is nou niet echt heel concreet wat ik vroeg hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid! Zusjes en Tech en Ludo
120 dagen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Markies de Sade, de libertijn? Geinig. Of bedoel je zijn erotische verhalen?
Ik heb net Anarchy, State, And Utopia van Robert Nozick achter m'n kiezen.
Ik dit blok alleen WZ 1 en dan in P bij de koffiehoek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben ook maar op een beperkt aantal plaatsen te vinden. C/G/W-gebouwen voor colleges en Dante en Montesquieu om met 'n groep 'n beetje projectwerk te doen.
Oja, dat is ook leuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JB, schatje van me!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
120 dagen...
Vergeet steeds de complete titel, echt belachelijk
en die ken ik niet.
Om eerlijk te zijn ben ik ook pas net weer begonnen met lezen
Mn ex wilde nooit dat ik laserg dat ik me aanpaste daaraan eigenlijk
Oh god.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons bij de uni heb je een tankstation en dan meteen stoplichten. Sta jij bij het tankstation en gaat het stoplicht op groen, dan laat niemand je er tussen. Ik was vandaag zo lief dat ik zwaaide naar een jongeman van; Kom er maar tussen hoor!
Sweet dreams Noukquote:
Moi?quote:
Ja, is prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
Zullen we bij deze afspreken dat we dat een keertje gaan doen? Lijkt mij wel gezellig
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, waarom ook niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef Nouk84 het volgende:
Morgen ook toevallig op de UvT?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dit blok alleen WZ 1 en dan in P bij de koffiehoek.
En volgend blok WZ & CZ115 (dacht ik)
Vage ex heb je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
120 dagen...
Vergeet steeds de complete titel, echt belachelijk
en die ken ik niet.
Om eerlijk te zijn ben ik ook pas net weer begonnen met lezen
Mn ex wilde nooit dat ik laserg dat ik me aanpaste daaraan eigenlijk
Jaquote:
Whoeiiiiquote:Hmm, waarom ook niet?
Nee, ik ben er donderdag weer en volgende week vrijdagquote:
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
Tjah, genoeg gekken op de wereld Techno.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god.
En daar ging het niveau weer richting GTST![]()
Hey! Ja gaat z'n gangetje wel geloof ikquote:
Hoiquote:
Mooooi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hey! Ja gaat z'n gangetje wel geloof ik
quote:
Can i come?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denny Dood
Ooo ik baal zo dat ik afleveringen weg heb gegooid! Misschien iemand vragen die ze voor mij wil branden en dan een keer een mega GA marathon houden
Ik schrik hiervan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:50 schreef Techno het volgende:
Maar goed, ik geef het ook op voor vanavond.
Prettige voortzetting nog allemaal, en slaap lekker voor straks.
Kllinkt niet uitermate positief?quote:
Ik ben nu weer rustigquote:
Gelukkigquote:
Nee, ik maak mijzelf zo uit de voetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
GelukkigDus ik hoef me niet uit de voeten te maken?
quote:
Ja, vlucht maar voor mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik maak mijzelf zo uit de voeten
Ik ben moe en ik wil alvast iets lezen voor mijn tentamen van donderdag...quote:
Jij quote de verkeerde, hihi.quote:
Ooh okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik wil alvast iets lezen voor mijn tentamen van donderdag...
Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ooh ok
Nou ja ik ga zo ook nog maar ff een dvd'tje opzetten en daarna slapen denk ik
Alvast slaap lekker en leesze nog ff
Tssquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik maak mijzelf zo uit de voeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ooh ok
Nou ja ik ga zo ook nog maar ff een dvd'tje opzetten en daarna slapen denk ik
Alvast slaap lekker en leesze nog ff
Ik mis seizoen 4 nog..quote:
Mja, dat was al wel duidelijk tochquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tss
Je moet mij even een paar uurtjes missen, dat lukt toch wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Slaap ze!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:01 schreef John.Milton het volgende:ik heb het ook wel weer gezien voor vandaag
Tijd om te slapen
We gaan het merkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet mij even een paar uurtjes missen, dat lukt toch wel?
Jij bent er toch al?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
okee, ik ga ook naar bed, weer veel te laat, maar goed, soms heb je dat
Morgen weer vroeg op
(Geen zin)
Heb wel de eerste week van mei vrij
(Kijk ik nu al naar uit)
Ik kan niet slapen. Was vandaag vrij, dus tot 3 uur in bed gelegenquote:
Drink een lekker slaapmutsje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Was vandaag vrij, dus tot 3 uur in bed gelegen
Oeh! Dat zou lekker zijn! Maar helaas, ik heb al veel geprobeerdquote:
Och germ!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh! Dat zou lekker zijn! Maar helaas, ik heb al veel geprobeerd
Ik vind dat zo schattig als je dat zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ!
Moet je er morgen vroeg uit?
Brabander van origine, kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo schattig als je dat zegt![]()
Kwart voor 7
Dit is nacht 2 dus nog één nacht en dan trek ik het niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Brabander van origine, kan er ook niets aan doen![]()
Oeh, das wel vroeg! Kan je wel met zo weinig slaap dan?
Ondergetekende hoeft gelukkig pas om half 1 op z'n werk te zijn
Als ik nog maar 4 uurtjes kon slapen zou ik zelfs overwegen om het niet te doen. Beter niet slapen dan half slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is nacht 2 dus nog één nacht en dan trek ik het niet meer
Oow, half 1 pas!
Oow 4 uur slapen kan ik wel op teren hoor, dat red ik wel een dagjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik nog maar 4 uurtjes kon slapen zou ik zelfs overwegen om het niet te doen. Beter niet slapen dan half slapen
Ja, heb morgen training. Wel doorbetaald uiteraard
Ik werk in een contactcenter (fancy woord voor een callcenterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow 4 uur slapen kan ik wel op teren hoor, dat red ik wel een dagje
Oeh training, wat voor?! (Mijn werk)
Klinkt spannend!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik werk in een contactcenter (fancy woord voor een callcenter), en van onze opdrachtgever, 's lands grootste telecomaanbieder die tegenwoordig geprivatiseerd is, krijgen wij training in hun nieuwste retentie (klantbehoud) filosofie.
Is wel best leuk, die kerel die die training geeft is echt een ouwehoer eersteklas
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor! Maar wel erg gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt spannend!
Trainers hè, hoort erbij
Snap ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor! Maar wel erg gezellig
En ja, trainingen geven is ook nog een vak op zich. Komt wel meer bij kijken dan droog je sheets oplezen. Helaas heeft nog niet iedereen bij ons op werk dat door
Wat voor trainingen geef jij dan?
Wat deed jij dan ook al weer voor werk? Iets met P&O of HRM toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik
Komt zeker meer bij kijken. Maar ik geef geen trainingen.. Zover ben ik nog niet, al kan ik met mijn opleiding wel die richting op. Ik weet niet of dat zou kunnen, namelijk..
Ik regel alle logistieke zaken van een incompany training. Geen P&O en HRM dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat deed jij dan ook al weer voor werk? Iets met P&O of HRM toch?![]()
En waarom zou je dat niet kunnen? Zolang je maar weet wát je wil overbrengen, kun je gaan werken aan hóe je het gaat overbrengen
Ah, weet niet hoe ik er dan bij komquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik regel alle logistieke zaken van een incompany training. Geen P&O en HRM dus![]()
Tot nu toe heb ik meerdere malen iemand ingewerkt op verschillende banen. Alle keren wist ik precies wat ik moest overbrengen, maar ik wilde altijd téveel zeggen..
Daarbij sta je als trainer dagelijks voor een andere groep die je niet kent, een dagje mokken op je werk zit er niet in.. Trainers zijn ook gewoon een apart soort, veel egotrippertjes..
Is ook een pluspunt inderdaad..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, weet niet hoe ik er dan bij kom
Dat maakt het volgens mij ook weer leuk, dat je altijd een andere groep voor je neus hebt. En met mensen werken is leuk
Het zijn inderdaad wel altijd "mannetjes", die trainers. Maar wel gezellige mensen om erbij te hebben, ze weten wel een gesprek gaande te houden
Dat zeg je alsof je het niet zo heel leuk vindt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook een pluspunt inderdaad..![]()
Ja dat kunnen ze goed inderdaad.. Het is ook altijd erg leuk als "ze" op kantoor zijn. Wat de laatste tijd wel vaak gebeurt..
Nou het is meer vanwege de crisis dat ik het niet leuk vind.. Mijn collega's zijn vrijwel allemaal super!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zeg je alsof je het niet zo heel leuk vindt...
Ah, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou het is meer vanwege de crisis dat ik het niet leuk vind.. Mijn collega's zijn vrijwel allemaal super!
Wilde ik ook net melden!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar!
Maar ik ga nu wel slaapje doen! Welterusten nog!
dat valt nu ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trainers zijn ook gewoon een apart soort, veel egotrippertjes..
Bij ons welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat valt nu ook wel weer mee hoor
kan ni slapen ni..
Buikpijn sucks! Sterkte MNR!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:16 schreef MNR het volgende:
Hihi, nu kunnen we ook niet meer quoten.
En ik heb buikpijn, big timeGelukkig is het morgen weer over.
Morgu Nouk!
ah das minderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:16 schreef MNR het volgende:
Hihi, nu kunnen we ook niet meer quoten.
En ik heb buikpijn, big timeGelukkig is het morgen weer over.
Morgu Nouk!
Goedemorgen! Zoals je ziet, inderdaad veel te laat... Tegen 4 uur viel ik pas in slaap. Ik werd zwaar verrot wakker, nu gaat het wel weer..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:16 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen
Nouk, weer te laat naar bed gegaan?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen iedereen.
Vandaag zowaar wezen fietsen naar m'n werk![]()
Heb alleen veel buikpijn, die ik bij elke hobbel voelde
Dank je meis. hopen dat het snel gaat werkenquote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag zo een presentatie geven, daar ben ik niet goed in...
nou sterkte dan maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag zo een presentatie geven, daar ben ik niet goed in...
Ja een onderwerp waar ik zelf woensdag een presentatie over gehad... Maar ik word gewoon altijd zo verdomde zenuwachtigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt goed!
over een onderwerp dat je goed kent?
Dank je wel! Laatste dagje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
nou sterkte dan maar![]()
goedemorgen allemaal
Ik ken het helemaal. Maar zolang je maar vertrouwen hebt in dat je het onderwerp kent, dan komt alles goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ja een onderwerp waar ik zelf woensdag een presentatie over gehad... Maar ik word gewoon altijd zo verdomde zenuwachtig
We hebben er ook een onderdeel inzitten waarbij we commotie op de hele afdeling veroorzaken, het is maar de vraag hoe ik daarop reageer. Meestal begin ik gewoon te lachen voordat anderen doorhebben dat het een grapje moet zijn..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal. Maar zolang je maar vertrouwen hebt in dat je het onderwerp kent, dan komt alles goed!
Probeer rustig te blijven, voorbereiden en de eerste zinnen vooral weten. en dan loopt het vanzelf wel
Succes!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We hebben er ook een onderdeel inzitten waarbij we commotie op de hele afdeling veroorzaken, het is maar de vraag hoe ik daarop reageer. Meestal begin ik gewoon te lachen voordat anderen doorhebben dat het een grapje moet zijn..
Maar komt goed! (En zo niet, dan toch) Ik ga nu!
Bengel wel en ik niet? Duidelijk!quote:
Rebel.quote:
Ja he, hij moet bij mij nog steeds wat goed maken. Ik mok al dagen....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bengel wel en ik niet? Duidelijk!
Bengeltje is altijd zo geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bengel wel en ik niet? Duidelijk!
En terecht!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ja he, hij moet bij mij nog steeds wat goed maken. Ik mok al dagen....
Helemaal mee eens hoor, hoor je mij ook niet overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltje is altijd zo geweestDat hoort gewoon zo en ze is lief
Maar jij bent ook lief dus sorry en hoi CG!
Niet?!?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, hoor je mij ook niet over
Neh hoeft niet meer.. ik weet genoeg
Nopquote:
Hij mag wel wat liever doen, ipv alleen bij anderen. Dus hij heeft gewoon een lichte straf en moet slijmen.quote:
Maar wel eerst klagenquote:
Geen van beidenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je chagrijnig door je buikpijn? Of is het gewoon een k*t dag?
Ik heb geklaagd, m'n zegje gedaan en nu hoor je mij er nooit meer overquote:
Nog steeds straf?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij mag wel wat liever doen, ipv alleen bij anderen. Dus hij heeft gewoon een lichte straf en moet slijmen.
Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke.Ik doe trouwens mee met buikpijndag.
Absoluutquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Niet erger dan ik gewend ben?
Ik dacht dat ik het redelijk had gedaan gisteren maar kennelijk niet goed genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog steeds? Was je gisteren zoveel liever dan eergisteren?
Jah dat telt ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef kwaakvaak het volgende:
telt verhoging van een bijholteontstekking ook voor pijndag?? Ik heb drugs van de doktor gehad zelfs!
WIEHOEE!...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat telt ook![]()
Welkom bij de groep
Mannen stellen zich meestal aan, maar voor jou is dan maar een uitzondering.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef kwaakvaak het volgende:
telt, verhoging van een bijholteontstekking ook voor pijndag?? Ik heb drugs van de doktor gehad zelfs!
Redelijk, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het redelijk had gedaan gisteren maar kennelijk niet goed genoeg
Ondanks dat men denkt dat ik chaggie ben, gaat het wel lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
wat een kut weer weer
is t hier wel gezellig?
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen stellen zich meestal aan, maar voor jou is dan maar een uitzondering.
[..]
Redelijk, dat klopt.Maar het is nog niet de Rebel die ik normaal spreek.
Ik stel me heul niet aan, het is dat ik zondagavond met dwingened kikkerpootjes naar de doktor gestuurd ben anders had ik er nu nog niet geweest hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
wat een kut weer weer
is t hier wel gezellig?
Ben je nou alweer sagoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat men denkt dat ik chaggie ben, gaat het wel lekker
quote:
Lezen schatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat men denkt dat ik chaggie ben, gaat het wel lekker
Ik ga appeltaart maken, enof dat gezellig is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
wat een kut weer weer
is t hier wel gezellig?
"Ik stel me niet aan", zeggen ze ook altijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik stel me heul niet aan, het is dat ik zondagavond met dwingened kikkerpootjes naar de doktor gestuurd ben anders had ik er nu nog niet geweest hoor
en we horen dagelijks de vrouwen hier "zeuren" over pijnen en lastenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Hrmmm ik ben hier echt midden in het huisvrouwen gepraat terecht gekomen vandaag he, wat een man ook zegt, hij bedoelt het anders!.. En als beweert de man nog zo stellig van niet, het is van wel!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
"Ik stel me niet aan", zeggen ze ook altijd.
zo, das nog eens een stelling die we hier nog niet voorbij hebben zien komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:31 schreef Duimelot het volgende:
waar knap je op af bij 'date materiaal' en wat is juist heel aantrekkelijk??
ik zeg toch een oudequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
zo, das nog eens een stelling die we hier nog niet voorbij hebben zien komen
meer foto's bekijken, 1 foto is maar een momentopname maar als je er een aantal hebt gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
een gerelateerde vraag dan:
als je online iemand 'ontmoet' en nieuwsgierig bent, maar een foto spreekt je niet zo aan, het is niet je 'tiep' zou je dan toch een ontmoeting wagen (foto's zeggen niet alles) of het er toch maar bij laten zitten?
Ja, in het echt is het altijd anders. Behalve als de foto echt helemaal niks is, maar 'niet zo aanspreken' lees ik niet als 'helemaal niks'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
als je online iemand 'ontmoet' en nieuwsgierig bent, maar een foto spreekt je niet zo aan, het is niet je 'tiep' zou je dan toch een ontmoeting wagen (foto's zeggen niet alles) of het er toch maar bij laten zitten?
zit je nou ook al op fok te klagen kwaakje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hrmmm ik ben hier echt midden in het huisvrouwen gepraat terecht gekomen vandaag he, wat een man ook zegt, hij bedoelt het anders!.. En als beweert de man nog zo stellig van niet, het is van wel!
Nou ik haal mijn no ma'am shirt wel weer uit de kast hoor!
[ afbeelding ]
![]()
ja ik zou wel afspreken danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, in het echt is het altijd anders. Behalve als de foto echt helemaal niks is, maar 'niet zo aanspreken' lees ik niet als 'helemaal niks'.
Over wie heb je het?
goede keuze hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik zou wel afspreken dan
gheghe....
Ik moet hier niet zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
En alweer aan het werk ? hoewel je vast wel gek wordt van de vraag als je nog niet aan het werk bentquote:
Moet het nog maken he, ergens aan het eind van de middag zal het wel klaar zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Duimelot het volgende:
oh hoelaat kan ik een stukje komen opeten Bengel![]()
geen slecht idee eigenlijk, als we er nog tijd voor hebben gaan we straks ook wat bakken!
nu eerst even de vloer zuigen en dweilen (ik heb geen zin)
Ik voel me niet aangesproken, deed alleen maar een mededeling.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
en we horen dagelijks de vrouwen hier "zeuren" over pijnen en lasten![]()
ow en kwaak!
Huisvrouwenpraat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hrmmm ik ben hier echt midden in het huisvrouwen gepraat terecht gekomen vandaag he, wat een man ook zegt, hij bedoelt het anders!.. En als beweert de man nog zo stellig van niet, het is van wel!
Nou ik haal mijn no ma'am shirt wel weer uit de kast hoor!
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga niet alleen op een foto af, je vertelt online dan ook aan elkaar dingen en als dat goed voelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
ik bedoel meer dat je bv vooral aangetrokken voelt (uit ervaring) door een slanke blanke en de foto geeft een mollig chineesje weer ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, in het echt is het altijd anders. Behalve als de foto echt helemaal niks is, maar 'niet zo aanspreken' lees ik niet als 'helemaal niks'.
Over wie heb je het?
ja he kwaak voldeed ook niet aan jouw 'beeld' en zie nu....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik zou wel afspreken dan
gheghe....
ook niet na de ervaring die je hebt opgedaan dat een foto en irl toch wel eens heel anders kan zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik moet hier niet zijnMaar ik zou er dan niet zo om zitten springen, iig niet het gevoel hebben van `die moet ik zien"
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je bv vooral aangetrokken voelt (uit ervaring) door een slanke blanke en de foto geeft een mollig chineesje weer ofzo.
Snap je. Niet of je de foto al dan niet aantrekkelijk vind, want irl is dat toch altijd weer anders (uitstraling enzo) maar gewoon het hele beeld valt eigenlijk buiten waar je 'normaal gesproken' intresse in zou hebben....
Als het contact al zodanig is ontwikkeld dat je benieuwd bent naar elkaar, laat je dat door een foto niet zo snel tenietdoen - al was het alleen maar om je niet meer te hoeven afvragen hoe diegene 'in het echt' is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
In dat geval zal ik al helemaal niet afspreken!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je bv vooral aangetrokken voelt (uit ervaring) door een slanke blanke en de foto geeft een mollig chineesje weer ofzo.
Snap je. Niet of je de foto al dan niet aantrekkelijk vind, want irl is dat toch altijd weer anders (uitstraling enzo) maar gewoon het hele beeld valt eigenlijk buiten waar je 'normaal gesproken' intresse in zou hebben....
Dat is ook waarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het contact al zodanig is ontwikkeld dat je benieuwd bent naar elkaar, laat je dat door een foto niet zo snel tenietdoen - al was het alleen maar om je niet meer te hoeven afvragen hoe diegene 'in het echt' is.
Dat dus. Daarbij zijn er zat mensen die gewoonweg niet fotogeniek zijn en dus nooit leuk op een foto staan, terwijl ze irl er totaal anders uitzien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het contact al zodanig is ontwikkeld dat je benieuwd bent naar elkaar, laat je dat door een foto niet zo snel tenietdoen - al was het alleen maar om je niet meer te hoeven afvragen hoe diegene 'in het echt' is.
Als je echter o.b.v. de foto al het idee hebt dat het niet je tiep is, zul je je verwachtingen wel navenant bijstellen.
Denk dat initieel de communicatie dan lastiger opgang komt, als je eenmaal met elkaar spreekt en het klikt goed is de foto van wat minder belangquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook niet na de ervaring die je hebt opgedaan dat een foto en irl toch wel eens heel anders kan zijn
hoebedoel je specifieker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hoe leuk ik ook met een meisje zou kunnen ouwehoeren enzo, als ze een dik chineesje blijkt te zijn gaat het toch echt niet gebeuren, ontmoeten.
Ben eens specifieker?
Wie is het? Bels? Die is nu heel bruin enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
mensen het hoeft niet perse in mollig chineesje te zijn ARCHHHH
het is een bloedmooie negerin, maar je valt 'normaal gesproken' niet zo voor negerinnen....
zo beter dan
Mooi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Terug van de presentatie! Ging goed, alleen de commotie ging anders dan verwacht![]()
Nu
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he kwaak voldeed ook niet aan jouw 'beeld' en zie nu....
mooi voorbeeld
Oh jammer. Ik dacht even dat we een interessant gesprek zouden krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoebedoel je specifieker?
tis gewoon om hier een gesprek op gang te krijgen
zit niks achter hoor
Hoeveel mensen heb je moeten ontslaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Terug van de presentatie! Ging goed, alleen de commotie ging anders dan verwacht![]()
Nu
maar als die eerste communicatie nu bv hier in t topic opgang komt, gewoon ouwhoeren dus en dat gaat in pm verder en dan gaat naast ouwhoeren ook om andere zaken en wordt je gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat initieel de communicatie dan lastiger opgang komt, als je eenmaal met elkaar spreekt en het klikt goed is de foto van wat minder belang
Trouwens, ik ga mezelf eens even lekker tegenspreken, want ineens schiet me tebinnen dat ik een hele tijd geleden eens heel leuk en langdurig contact had met iemand van Fok - we spendeerden hele zondagen op msn bijvoorbeeld, wekenlang, maar toen zij aandrong op een ontmoeting hield ik dat af omdat ik o.b.v. beeldmateriaal al had besloten dat ik niet geinteresseerd was in meer dan leuk msnnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
het is een bloedmooie negerin, maar je valt 'normaal gesproken' niet zo voor negerinnen....
zo beter dan
dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als die eerste communicatie nu bv hier in t topic opgang komt, gewoon ouwhoeren dus en dat gaat in pm verder en dan gaat naast ouwhoeren ook om andere zaken en wordt je gewoon nieuwsgierig.
ik klets online met zoveel mensen en begin een gesprek niet met het idee 'hmmm een potentieeltje'
en wie weet heb je dus de liefde van je leven misgelopenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Trouwens, ik ga mezelf eens even lekker tegenspreken, want ineens schiet me tebinnen dat ik een hele tijd geleden eens heel leuk en langdurig contact had met iemand van Fok - we spendeerden hele zondagen op msn bijvoorbeeld, wekenlang, maar toen zij aandrong op een ontmoeting hield ik dat af omdat ik o.b.v. beeldmateriaal al had besloten dat ik niet geinteresseerd was in meer dan leuk msnnen.
Vervolgens hield het contact abrupt op, heel gek was dat.
is weer eens wat nieuws zou ik dan denkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
zo beter dan
boeit niet hoe wat of waar, was gewoon nieuwsgierig wat men zou doen in zo'n geval....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh jammer. Ik dacht even dat we een interessant gesprek zouden krijgen.
Maar dan maar even doorgaan op het online gebeuren. Fok of Relatieplanet?
Haak maar aan, graag gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
Dit is makkelijk zegDe jongens geven hun mening en ik hoef alleen maar te zeggen: Ja dat dus.
Wasn't meant to be.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef Murmeli het volgende:
en wie weet heb je dus de liefde van je leven misgelopen
best zonde want fotos zeggen niet allesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Trouwens, ik ga mezelf eens even lekker tegenspreken, want ineens schiet me tebinnen dat ik een hele tijd geleden eens heel leuk en langdurig contact had met iemand van Fok - we spendeerden hele zondagen op msn bijvoorbeeld, wekenlang, maar toen zij aandrong op een ontmoeting hield ik dat af omdat ik o.b.v. beeldmateriaal al had besloten dat ik niet geinteresseerd was in meer dan leuk msnnen.
Vervolgens hield het contact abrupt op, heel gek was dat.
Okay.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
boeit niet hoe wat of waar, was gewoon nieuwsgierig wat men zou doen in zo'n geval....
Tja waarom niet dan eigenlijk? Het is gezellig en als je elkaar dan toch een keer wil ontmoeten wat boeid die foto danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar als die eerste communicatie nu bv hier in t topic opgang komt, gewoon ouwhoeren dus en dat gaat in pm verder en dan gaat naast ouwhoeren ook om andere zaken en wordt je gewoon nieuwsgierig.
ik klets online met zoveel mensen en begin een gesprek niet met het idee 'hmmm een potentieeltje'
ik kijk wel es een een fobo maar vergeet t dus ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat dus
ik kijk op fok nooit eerst naar het fotoboek. dat gebeurt pas als ik iemand wat vaker in het topic terug zie komen. en als ik al kijk vergeet ik hoe ze eruit zien, hahaha.
oja ik ging werken, zucht.
ik was aan het afkicken van mijn FOK!verslaving...lukt niet zo goed vandaag....
Had ik maar zo'n functiequote:
Ik heb zo hard een nieuwe foto in mijn fobo nodigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
best zonde want fotos zeggen niet alles
neem ff box en mij als voorbeeld
op zn fobo afgaande zou ik m nooit zomaar hebben willen ontmoeten en hij vond mij ook echt niks.
en toch bleek t wel goed te klikken.
en zeker als je zoveel leuk kan kletsen, jammer dat je er niet 1 middag ofzo aan hebt opgeofferd....
Andersom gebeurt ook, trouwens. Dat is nog veel erger.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Kluts het volgende:
Dat dus. Daarbij zijn er zat mensen die gewoonweg niet fotogeniek zijn en dus nooit leuk op een foto staan, terwijl ze irl er totaal anders uitzien.
ik ben dus niet de enigequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kijk wel es een een fobo maar vergeet t dus ook
en dan denk ik alter, wie is dat en ga kijken en denk: oh verrek hier heb ik al es gekeken
en dat gerust meerdere keren
Ik ga niet in detajjels treden, maar suffice it to say dat het écht mijn type niet zo was, én dat er nog wel wat meer speelde dat bepalend was voor de aantrekkingskracht.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:16 schreef Duimelot het volgende:
best zonde want fotos zeggen niet alles
neem ff box en mij als voorbeeld
op zn fobo afgaande zou ik m nooit zomaar hebben willen ontmoeten en hij vond mij ook echt niks.
en toch bleek t wel goed te klikken.
en zeker als je zoveel leuk kan kletsen, jammer dat je er niet 1 middag ofzo aan hebt opgeofferd....
dan kom je er ineens achter dat ze een photoshop specialist isquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Andersom gebeurt ook, trouwens. Dat is nog veel erger.
Klopt. Echt zo'nquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga niet in detajjels treden, maar suffice it to say dat het écht mijn type niet zo was, én dat er nog wel wat meer speelde dat bepalend was voor de aantrekkingskracht.
Of het ontbreken daarvan.
Van mijn kant, dan.
Dankje, ik ben lui vandaag op Fok! Werk is al gedoe genoeg vandaagquote:
dat is wel triest jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Haha inderdaad.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Echt?!quote:
Dat heb ik best vaakquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kijk wel es een een fobo maar vergeet t dus ook
en dan denk ik alter, wie is dat en ga kijken en denk: oh verrek hier heb ik al es gekeken
en dat gerust meerdere keren
Haha. Ja. Op ons forum vallen nu alleen maar 3-en. Er is één (!) 6 en 2x een 5.5 (één fout teveel) de rest is een 3 / 4quote:
Zo bleek mijn date een keer een michelin-vrouwtje.quote:
Ja, en ik heb er geen seconde spijt van gehad ook nog! We (murm en ik dus) hadden het daar zondag nog over. In de kroeg zouden we elkaar stug voorbij gelopen zijn omdat we beide elkaars type kwa uiterlijk totaal niet zijn. Maar juist door hier op fok beetje te praten en te pm'en voor een foto gezien te hebben, kwamen we tot de conclusie dat we best heel wat raakvlakken hadden. Ondanks dat vanuit mijn kant haar foto mij niet echt aansprak, maar toch erg nieuwsgierig was naar de vrouw achter de foto maar eens afgesproken om koffie/thee te gaan drinken. Met als gevolg dat we nu 1 maand statusloos monogaam daten en dat het eigenlijk best lekker gaat, en er wel degelijk sprake is van een klik die vanuit mijn oogpunt gezien veel verder gaat dan gewoon iemand fysiek lekker vindenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
Ik heb er helemaal geen foto van mezelf in staan, het is toch geen smoelenboek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:17 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb zo hard een nieuwe foto in mijn fobo nodig![]()
![]()
Gelukkig niet, als de smoel die ik hier heb op het werk erop zou staan, dan werd ik niet vrolijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen foto van mezelf instaan, het is toch geen smoelenboek.
Sowieso zegt uiterlijk weinig. Ik ken knappe mannen waar ik totaal niet op zou vallen omdat hun uitstraling me totaal niet aanstaat, en er zijn ook zat mannen die qua uiterlijk totaal mijn type niet zijn, maar die hebben gewoon iets wat me aantrekt. Het is meer de uitstraling en manier van doen, dan het oppervlakkige plaatje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:24 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er geen seconde spijt van gehad ook nog! We (murm en ik dus) hadden het daar zondag nog over. In de kroeg zouden we elkaar stug voorbij gelopen zijn omdat we beide elkaars type kwa uiterlijk totaal niet zijn. Maar juist door hier op fok beetje te praten en te pm'en voor een foto gezien te hebben, kwamen we tot de conclusie dat we best heel wat raakvlakken hadden. Ondanks dat vanuit mijn kant haar foto mij niet echt aansprak, maar toch erg nieuwsgierig was naar de vrouw achter de foto maar eens afgesproken om koffie/thee te gaan drinken. Met als gevolg dat we nu 1 maand statusloos monogaam daten en dat het eigenlijk best lekker gaat, en er wel degelijk sprake is van een klik die vanuit mijn oogpunt gezien veel verder gaat dan gewoon iemand fysiek lekker vinden
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig niet, als de smoel die ik hier heb op het werk erop zou staan, dan werd ik niet vrolijk
Nee die staat er op dit moment nog, maar gaat ook weer weg binnekort..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Jij hebt een leuke, of is die alweer weg?
Ookal denk ik niet dat iedereen gelijk op de loop zou gaan als ze erin staan, maar....
hier sluit ik me bij aan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso zegt uiterlijk weinig. Ik ken knappe mannen waar ik totaal niet op zou vallen omdat hun uitstraling me totaal niet aanstaat, en er zijn ook zat mannen die qua uiterlijk totaal mijn type niet zijn, maar die hebben gewoon iets wat me aantrekt. Het is meer de uitstraling en manier van doen, dan het oppervlakkige plaatje.
very true.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
Sowieso zegt uiterlijk weinig. Ik ken knappe mannen waar ik totaal niet op zou vallen omdat hun uitstraling me totaal niet aanstaat, en er zijn ook zat mannen die qua uiterlijk totaal mijn type niet zijn, maar die hebben gewoon iets wat me aantrekt. Het is meer de uitstraling en manier van doen, dan het oppervlakkige plaatje.
Goed dat je het nog ff vermeldt; je zou anders voor homo versleten worden en met pek en veren het topic uitgedragen worden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:30 schreef rival het volgende:
moet ik wel even vermelden dat ik het woordje man dan graag vervang in vrouw
Ook bij mensen die je ontmoet hebt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak
Al die namen hier, ik hou het soms niet meer uit elkaar welke foto bij wie ook alweer hoorde
Wow! En nu? Gaan ze er nog naar kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ja. Op ons forum vallen nu alleen maar 3-en. Er is één (!) 6 en 2x een 5.5 (één fout teveel) de rest is een 3 / 4
Geen idee. We moeten mailen voor inzage moment (maandag 23-03 van 10.00 - 11.30; individueel), maar goed.. Ik denk dat ruim 200 het niet gehaald hebben,quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wow! En nu? Gaan ze er nog naar kijken?
ja dat dus!.. Moet zeggen dat ik vroeger wat meer uiterlijk gedreven was, maar na een paar harde aanvaringen met de realiteit nu veel meer op het totaal plaatje let. Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, iemand kan nog zo mooi van binnen zijn, als ze de uiterlijke verzorging van ma Flodder heeft wordt dat snel teniet gedaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vergeet hij niet meer denk ikquote:
Dat zal hier in Singles toch wel meevallen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb ik best vaak
Al die namen hier, ik hou het soms niet meer uit elkaar welke foto bij wie ook alweer hoorde
nu ik hier wat langer kom weet ik ook wel de gezichten bij de namen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal hier in Singles toch wel meevallen?
sommige probeert hij juist te vergetenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die vergeet hij niet meer denk ik
Ga je er wel naar kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee. We moeten mailen voor inzage moment (maandag 23-03 van 10.00 - 11.30; individueel), maar goed.. Ik denk dat ruim 200 het niet gehaald hebben,
Maar goed; ik schiet er niets mee op met een hogere norm, maar misschien dat er dan nog een paar mensen hem halen.
Weet je nog dat ik zelfs afkortingen was vergeten van termen toen ik net terug was van vakantie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zal hier in Singles toch wel meevallen?
he pas je op wat je zegt. straks denken ze hier dat ik lelijk ben, terwijl ik alleen maar niet jouw type ben, hahahaha....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja dat dus!.. Moet zeggen dat ik vroeger wat meer uiterlijk gedreven was, maar na een paar harde aanvaringen met de realiteit nu veel meer op het totaal plaatje let. Tuurlijk speelt uiterlijk een rol, iemand kan nog zo mooi van binnen zijn, als ze de uiterlijke verzorging van ma Flodder heeft wordt dat snel teniet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |