Niet dat ik nou zou willen daten met Techno, maar ik denk dat ik best een gezellig biertje met hem kan drinkenquote:
Ik dacht al zoiets te herkennen ja...quote:
CZ 7quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gruwelijk irritant!![]()
Waar heb je college?
Ja, zou je denken?! Ik weet het nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zou willen daten met Techno, maar ik denk dat ik best een gezellig biertje met hem kan drinken
Oeh, die laatste... Dat is toch met Izzie op dat bed als Danny dood is?quote:
Nou vooruit, met een betje stoutquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahahahahaDat doe ik dus ook. No WAY dat ik ze er tussen laat
Dat zekerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
Niet dat ik nou zou willen daten met Techno, maar ik denk dat ik best een gezellig biertje met hem kan drinken
Ja...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oeh, die laatste... Dat is toch met Izzie op dat bed als Danny dood is?
Jij bent van de jonge kippetjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Hihihi, alleen ben ik niet zo van de herenliefde.
Ik heb vandaag nog iemand voorrang gegeven, zomaar spontaan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Naja, laat ze maar ertussen gaan als ik ze ruimte geef toch?
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga natuurlijk expres niet meer reageren op jouw post, auto_ Om te laten zien dat ik het ook kan
Ik ga maffen!
Jij regelt nog eerder een afspraak met hem, dan dat ik doe?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zullen we bij deze afspreken dat we dat een keertje gaan doen? Lijkt mij wel gezellig
Denk je nu minder over mijn mannelijkheid omdat ik dat wist?quote:
Truste, Noukster!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga natuurlijk expres niet meer reageren op jouw post, auto_ Om te laten zien dat ik het ook kan
Ik ga maffen!
Hahaha, nee hoor! Ik ben trots op je dat je het kentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Denk je nu minder over mijn mannelijkheid omdat ik dat wist?
Dat valt me dan weer een beetje tegenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog iemand voorrang gegeven, zomaar spontaan!Lief hè?
Maar idd; soms mogen ze het wel, maar sommige niet
Ik zie een mogelijkheid! Zusjes en Tech en Ludoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij regelt nog eerder een afspraak met hem, dan dat ik doe?![]()
Ik ben ook maar op een beperkt aantal plaatsen te vinden. C/G/W-gebouwen voor colleges en Dante en Montesquieu om met 'n groep 'n beetje projectwerk te doen.quote:
Bij ons bij de uni heb je een tankstation en dan meteen stoplichten. Sta jij bij het tankstation en gaat het stoplicht op groen, dan laat niemand je er tussen. Ik was vandaag zo lief dat ik zwaaide naar een jongeman van; Kom er maar tussen hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt me dan weer een beetje tegen![]()
Laat meestal wel mensen voor als ze staan te wachten.
Is nou niet echt heel concreet wat ik vroeg hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, spannend!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid! Zusjes en Tech en Ludo
120 dagen...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Markies de Sade, de libertijn? Geinig. Of bedoel je zijn erotische verhalen?
Ik heb net Anarchy, State, And Utopia van Robert Nozick achter m'n kiezen.
Ik dit blok alleen WZ 1 en dan in P bij de koffiehoek.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:42 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik ben ook maar op een beperkt aantal plaatsen te vinden. C/G/W-gebouwen voor colleges en Dante en Montesquieu om met 'n groep 'n beetje projectwerk te doen.
Oja, dat is ook leuk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JB, schatje van me!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
120 dagen...
Vergeet steeds de complete titel, echt belachelijk
en die ken ik niet.
Om eerlijk te zijn ben ik ook pas net weer begonnen met lezen
Mn ex wilde nooit dat ik laserg dat ik me aanpaste daaraan eigenlijk
Oh god.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij ons bij de uni heb je een tankstation en dan meteen stoplichten. Sta jij bij het tankstation en gaat het stoplicht op groen, dan laat niemand je er tussen. Ik was vandaag zo lief dat ik zwaaide naar een jongeman van; Kom er maar tussen hoor!
Sweet dreams Noukquote:
Moi?quote:
Ja, is prima.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef Ludootje het volgende:
Zullen we bij deze afspreken dat we dat een keertje gaan doen? Lijkt mij wel gezellig
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, waarom ook niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:41 schreef Nouk84 het volgende:
Morgen ook toevallig op de UvT?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik dit blok alleen WZ 1 en dan in P bij de koffiehoek.
En volgend blok WZ & CZ115 (dacht ik)
Vage ex heb je dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
120 dagen...
Vergeet steeds de complete titel, echt belachelijk
en die ken ik niet.
Om eerlijk te zijn ben ik ook pas net weer begonnen met lezen
Mn ex wilde nooit dat ik laserg dat ik me aanpaste daaraan eigenlijk
Jaquote:
Whoeiiiiquote:Hmm, waarom ook niet?
Nee, ik ben er donderdag weer en volgende week vrijdagquote:
Helaas wel ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:47 schreef S95Sedan het volgende:
Tjah, genoeg gekken op de wereld Techno.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god.
En daar ging het niveau weer richting GTST![]()
Hey! Ja gaat z'n gangetje wel geloof ikquote:
Hoiquote:
Mooooi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:48 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hey! Ja gaat z'n gangetje wel geloof ik
quote:
Can i come?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Denny Dood
Ooo ik baal zo dat ik afleveringen weg heb gegooid! Misschien iemand vragen die ze voor mij wil branden en dan een keer een mega GA marathon houden
Ik schrik hiervan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:50 schreef Techno het volgende:
Maar goed, ik geef het ook op voor vanavond.
Prettige voortzetting nog allemaal, en slaap lekker voor straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |