Ik kan niet slapen. Was vandaag vrij, dus tot 3 uur in bed gelegenquote:
Drink een lekker slaapmutsje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen. Was vandaag vrij, dus tot 3 uur in bed gelegen
Oeh! Dat zou lekker zijn! Maar helaas, ik heb al veel geprobeerdquote:
Och germ!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oeh! Dat zou lekker zijn! Maar helaas, ik heb al veel geprobeerd
Ik vind dat zo schattig als je dat zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Och germ!
Moet je er morgen vroeg uit?
Brabander van origine, kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo schattig als je dat zegt![]()
Kwart voor 7
Dit is nacht 2 dus nog één nacht en dan trek ik het niet meerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Brabander van origine, kan er ook niets aan doen![]()
Oeh, das wel vroeg! Kan je wel met zo weinig slaap dan?
Ondergetekende hoeft gelukkig pas om half 1 op z'n werk te zijn
Als ik nog maar 4 uurtjes kon slapen zou ik zelfs overwegen om het niet te doen. Beter niet slapen dan half slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is nacht 2 dus nog één nacht en dan trek ik het niet meer
Oow, half 1 pas!
Oow 4 uur slapen kan ik wel op teren hoor, dat red ik wel een dagjequote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik nog maar 4 uurtjes kon slapen zou ik zelfs overwegen om het niet te doen. Beter niet slapen dan half slapen
Ja, heb morgen training. Wel doorbetaald uiteraard
Ik werk in een contactcenter (fancy woord voor een callcenterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow 4 uur slapen kan ik wel op teren hoor, dat red ik wel een dagje
Oeh training, wat voor?! (Mijn werk)
Klinkt spannend!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:31 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik werk in een contactcenter (fancy woord voor een callcenter), en van onze opdrachtgever, 's lands grootste telecomaanbieder die tegenwoordig geprivatiseerd is, krijgen wij training in hun nieuwste retentie (klantbehoud) filosofie.
Is wel best leuk, die kerel die die training geeft is echt een ouwehoer eersteklas
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor! Maar wel erg gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt spannend!
Trainers hè, hoort erbij
Snap ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet hoor! Maar wel erg gezellig
En ja, trainingen geven is ook nog een vak op zich. Komt wel meer bij kijken dan droog je sheets oplezen. Helaas heeft nog niet iedereen bij ons op werk dat door
Wat voor trainingen geef jij dan?
Wat deed jij dan ook al weer voor werk? Iets met P&O of HRM toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik
Komt zeker meer bij kijken. Maar ik geef geen trainingen.. Zover ben ik nog niet, al kan ik met mijn opleiding wel die richting op. Ik weet niet of dat zou kunnen, namelijk..
Ik regel alle logistieke zaken van een incompany training. Geen P&O en HRM dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat deed jij dan ook al weer voor werk? Iets met P&O of HRM toch?![]()
En waarom zou je dat niet kunnen? Zolang je maar weet wát je wil overbrengen, kun je gaan werken aan hóe je het gaat overbrengen
Ah, weet niet hoe ik er dan bij komquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik regel alle logistieke zaken van een incompany training. Geen P&O en HRM dus![]()
Tot nu toe heb ik meerdere malen iemand ingewerkt op verschillende banen. Alle keren wist ik precies wat ik moest overbrengen, maar ik wilde altijd téveel zeggen..
Daarbij sta je als trainer dagelijks voor een andere groep die je niet kent, een dagje mokken op je werk zit er niet in.. Trainers zijn ook gewoon een apart soort, veel egotrippertjes..
Is ook een pluspunt inderdaad..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, weet niet hoe ik er dan bij kom
Dat maakt het volgens mij ook weer leuk, dat je altijd een andere groep voor je neus hebt. En met mensen werken is leuk
Het zijn inderdaad wel altijd "mannetjes", die trainers. Maar wel gezellige mensen om erbij te hebben, ze weten wel een gesprek gaande te houden
Dat zeg je alsof je het niet zo heel leuk vindt...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook een pluspunt inderdaad..![]()
Ja dat kunnen ze goed inderdaad.. Het is ook altijd erg leuk als "ze" op kantoor zijn. Wat de laatste tijd wel vaak gebeurt..
Nou het is meer vanwege de crisis dat ik het niet leuk vind.. Mijn collega's zijn vrijwel allemaal super!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat zeg je alsof je het niet zo heel leuk vindt...
Ah, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou het is meer vanwege de crisis dat ik het niet leuk vind.. Mijn collega's zijn vrijwel allemaal super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |