Wilde ik ook net melden!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar!
Maar ik ga nu wel slaapje doen! Welterusten nog!
dat valt nu ook wel weer mee hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trainers zijn ook gewoon een apart soort, veel egotrippertjes..
Bij ons welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 05:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat valt nu ook wel weer mee hoor
kan ni slapen ni..
Buikpijn sucks! Sterkte MNR!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:16 schreef MNR het volgende:
Hihi, nu kunnen we ook niet meer quoten.
En ik heb buikpijn, big timeGelukkig is het morgen weer over.
Morgu Nouk!
ah das minderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:16 schreef MNR het volgende:
Hihi, nu kunnen we ook niet meer quoten.
En ik heb buikpijn, big timeGelukkig is het morgen weer over.
Morgu Nouk!
Goedemorgen! Zoals je ziet, inderdaad veel te laat... Tegen 4 uur viel ik pas in slaap. Ik werd zwaar verrot wakker, nu gaat het wel weer..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:16 schreef Belsezar het volgende:
Goedemorgen! Ik heb heerlijk geslapen
Nouk, weer te laat naar bed gegaan?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:21 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen iedereen.
Vandaag zowaar wezen fietsen naar m'n werk![]()
Heb alleen veel buikpijn, die ik bij elke hobbel voelde
Dank je meis. hopen dat het snel gaat werkenquote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag zo een presentatie geven, daar ben ik niet goed in...
nou sterkte dan maarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik mag zo een presentatie geven, daar ben ik niet goed in...
Ja een onderwerp waar ik zelf woensdag een presentatie over gehad... Maar ik word gewoon altijd zo verdomde zenuwachtigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Komt goed!
over een onderwerp dat je goed kent?
Dank je wel! Laatste dagje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:07 schreef rival het volgende:
[..]
nou sterkte dan maar![]()
goedemorgen allemaal
Ik ken het helemaal. Maar zolang je maar vertrouwen hebt in dat je het onderwerp kent, dan komt alles goed!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
Ja een onderwerp waar ik zelf woensdag een presentatie over gehad... Maar ik word gewoon altijd zo verdomde zenuwachtig
We hebben er ook een onderdeel inzitten waarbij we commotie op de hele afdeling veroorzaken, het is maar de vraag hoe ik daarop reageer. Meestal begin ik gewoon te lachen voordat anderen doorhebben dat het een grapje moet zijn..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ken het helemaal. Maar zolang je maar vertrouwen hebt in dat je het onderwerp kent, dan komt alles goed!
Probeer rustig te blijven, voorbereiden en de eerste zinnen vooral weten. en dan loopt het vanzelf wel
Succes!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
We hebben er ook een onderdeel inzitten waarbij we commotie op de hele afdeling veroorzaken, het is maar de vraag hoe ik daarop reageer. Meestal begin ik gewoon te lachen voordat anderen doorhebben dat het een grapje moet zijn..
Maar komt goed! (En zo niet, dan toch) Ik ga nu!
Bengel wel en ik niet? Duidelijk!quote:
Rebel.quote:
Ja he, hij moet bij mij nog steeds wat goed maken. Ik mok al dagen....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bengel wel en ik niet? Duidelijk!
Bengeltje is altijd zo geweestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bengel wel en ik niet? Duidelijk!
En terecht!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:43 schreef Bengeltje het volgende:
Ja he, hij moet bij mij nog steeds wat goed maken. Ik mok al dagen....
Helemaal mee eens hoor, hoor je mij ook niet overquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
Bengeltje is altijd zo geweestDat hoort gewoon zo en ze is lief
Maar jij bent ook lief dus sorry en hoi CG!
Niet?!?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, hoor je mij ook niet over
Neh hoeft niet meer.. ik weet genoeg
Nopquote:
Hij mag wel wat liever doen, ipv alleen bij anderen. Dus hij heeft gewoon een lichte straf en moet slijmen.quote:
Maar wel eerst klagenquote:
Geen van beidenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ben je chagrijnig door je buikpijn? Of is het gewoon een k*t dag?
Ik heb geklaagd, m'n zegje gedaan en nu hoor je mij er nooit meer overquote:
Nog steeds straf?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hij mag wel wat liever doen, ipv alleen bij anderen. Dus hij heeft gewoon een lichte straf en moet slijmen.
Gezelligquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oke.Ik doe trouwens mee met buikpijndag.
Absoluutquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Niet erger dan ik gewend ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |