Ik dacht dat ik het redelijk had gedaan gisteren maar kennelijk niet goed genoegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog steeds? Was je gisteren zoveel liever dan eergisteren?
Jah dat telt ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef kwaakvaak het volgende:
telt verhoging van een bijholteontstekking ook voor pijndag?? Ik heb drugs van de doktor gehad zelfs!
WIEHOEE!...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah dat telt ook![]()
Welkom bij de groep
Mannen stellen zich meestal aan, maar voor jou is dan maar een uitzondering.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef kwaakvaak het volgende:
telt, verhoging van een bijholteontstekking ook voor pijndag?? Ik heb drugs van de doktor gehad zelfs!
Redelijk, dat klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het redelijk had gedaan gisteren maar kennelijk niet goed genoeg
Ondanks dat men denkt dat ik chaggie ben, gaat het wel lekkerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
wat een kut weer weer
is t hier wel gezellig?
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mannen stellen zich meestal aan, maar voor jou is dan maar een uitzondering.
[..]
Redelijk, dat klopt.Maar het is nog niet de Rebel die ik normaal spreek.
Ik stel me heul niet aan, het is dat ik zondagavond met dwingened kikkerpootjes naar de doktor gestuurd ben anders had ik er nu nog niet geweest hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
wat een kut weer weer
is t hier wel gezellig?
Ben je nou alweer sagoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat men denkt dat ik chaggie ben, gaat het wel lekker
quote:
Lezen schatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ondanks dat men denkt dat ik chaggie ben, gaat het wel lekker
Ik ga appeltaart maken, enof dat gezellig is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
wat een kut weer weer
is t hier wel gezellig?
"Ik stel me niet aan", zeggen ze ook altijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:08 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik stel me heul niet aan, het is dat ik zondagavond met dwingened kikkerpootjes naar de doktor gestuurd ben anders had ik er nu nog niet geweest hoor
en we horen dagelijks de vrouwen hier "zeuren" over pijnen en lastenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Bengeltje het volgende:
Hrmmm ik ben hier echt midden in het huisvrouwen gepraat terecht gekomen vandaag he, wat een man ook zegt, hij bedoelt het anders!.. En als beweert de man nog zo stellig van niet, het is van wel!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:15 schreef Bengeltje het volgende:
"Ik stel me niet aan", zeggen ze ook altijd.
zo, das nog eens een stelling die we hier nog niet voorbij hebben zien komenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:31 schreef Duimelot het volgende:
waar knap je op af bij 'date materiaal' en wat is juist heel aantrekkelijk??
ik zeg toch een oudequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
zo, das nog eens een stelling die we hier nog niet voorbij hebben zien komen
meer foto's bekijken, 1 foto is maar een momentopname maar als je er een aantal hebt gezienquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
een gerelateerde vraag dan:
als je online iemand 'ontmoet' en nieuwsgierig bent, maar een foto spreekt je niet zo aan, het is niet je 'tiep' zou je dan toch een ontmoeting wagen (foto's zeggen niet alles) of het er toch maar bij laten zitten?
Ja, in het echt is het altijd anders. Behalve als de foto echt helemaal niks is, maar 'niet zo aanspreken' lees ik niet als 'helemaal niks'.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
als je online iemand 'ontmoet' en nieuwsgierig bent, maar een foto spreekt je niet zo aan, het is niet je 'tiep' zou je dan toch een ontmoeting wagen (foto's zeggen niet alles) of het er toch maar bij laten zitten?
zit je nou ook al op fok te klagen kwaakje?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hrmmm ik ben hier echt midden in het huisvrouwen gepraat terecht gekomen vandaag he, wat een man ook zegt, hij bedoelt het anders!.. En als beweert de man nog zo stellig van niet, het is van wel!
Nou ik haal mijn no ma'am shirt wel weer uit de kast hoor!
[ afbeelding ]
![]()
ja ik zou wel afspreken danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, in het echt is het altijd anders. Behalve als de foto echt helemaal niks is, maar 'niet zo aanspreken' lees ik niet als 'helemaal niks'.
Over wie heb je het?
goede keuze hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik zou wel afspreken dan
gheghe....
Ik moet hier niet zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
En alweer aan het werk ? hoewel je vast wel gek wordt van de vraag als je nog niet aan het werk bentquote:
Moet het nog maken he, ergens aan het eind van de middag zal het wel klaar zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef Duimelot het volgende:
oh hoelaat kan ik een stukje komen opeten Bengel![]()
geen slecht idee eigenlijk, als we er nog tijd voor hebben gaan we straks ook wat bakken!
nu eerst even de vloer zuigen en dweilen (ik heb geen zin)
Ik voel me niet aangesproken, deed alleen maar een mededeling.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:20 schreef rival het volgende:
[..]
en we horen dagelijks de vrouwen hier "zeuren" over pijnen en lasten![]()
ow en kwaak!
Huisvrouwenpraat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:21 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Hrmmm ik ben hier echt midden in het huisvrouwen gepraat terecht gekomen vandaag he, wat een man ook zegt, hij bedoelt het anders!.. En als beweert de man nog zo stellig van niet, het is van wel!
Nou ik haal mijn no ma'am shirt wel weer uit de kast hoor!
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga niet alleen op een foto af, je vertelt online dan ook aan elkaar dingen en als dat goed voelt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
ik bedoel meer dat je bv vooral aangetrokken voelt (uit ervaring) door een slanke blanke en de foto geeft een mollig chineesje weer ofzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, in het echt is het altijd anders. Behalve als de foto echt helemaal niks is, maar 'niet zo aanspreken' lees ik niet als 'helemaal niks'.
Over wie heb je het?
ja he kwaak voldeed ook niet aan jouw 'beeld' en zie nu....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja ik zou wel afspreken dan
gheghe....
ook niet na de ervaring die je hebt opgedaan dat een foto en irl toch wel eens heel anders kan zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik moet hier niet zijnMaar ik zou er dan niet zo om zitten springen, iig niet het gevoel hebben van `die moet ik zien"
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je bv vooral aangetrokken voelt (uit ervaring) door een slanke blanke en de foto geeft een mollig chineesje weer ofzo.
Snap je. Niet of je de foto al dan niet aantrekkelijk vind, want irl is dat toch altijd weer anders (uitstraling enzo) maar gewoon het hele beeld valt eigenlijk buiten waar je 'normaal gesproken' intresse in zou hebben....
Als het contact al zodanig is ontwikkeld dat je benieuwd bent naar elkaar, laat je dat door een foto niet zo snel tenietdoen - al was het alleen maar om je niet meer te hoeven afvragen hoe diegene 'in het echt' is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Duimelot het volgende:
In dat geval zal ik al helemaal niet afspreken!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik bedoel meer dat je bv vooral aangetrokken voelt (uit ervaring) door een slanke blanke en de foto geeft een mollig chineesje weer ofzo.
Snap je. Niet of je de foto al dan niet aantrekkelijk vind, want irl is dat toch altijd weer anders (uitstraling enzo) maar gewoon het hele beeld valt eigenlijk buiten waar je 'normaal gesproken' intresse in zou hebben....
Dat is ook waarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het contact al zodanig is ontwikkeld dat je benieuwd bent naar elkaar, laat je dat door een foto niet zo snel tenietdoen - al was het alleen maar om je niet meer te hoeven afvragen hoe diegene 'in het echt' is.
Dat dus. Daarbij zijn er zat mensen die gewoonweg niet fotogeniek zijn en dus nooit leuk op een foto staan, terwijl ze irl er totaal anders uitzien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het contact al zodanig is ontwikkeld dat je benieuwd bent naar elkaar, laat je dat door een foto niet zo snel tenietdoen - al was het alleen maar om je niet meer te hoeven afvragen hoe diegene 'in het echt' is.
Als je echter o.b.v. de foto al het idee hebt dat het niet je tiep is, zul je je verwachtingen wel navenant bijstellen.
Denk dat initieel de communicatie dan lastiger opgang komt, als je eenmaal met elkaar spreekt en het klikt goed is de foto van wat minder belangquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook niet na de ervaring die je hebt opgedaan dat een foto en irl toch wel eens heel anders kan zijn
hoebedoel je specifieker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Hoe leuk ik ook met een meisje zou kunnen ouwehoeren enzo, als ze een dik chineesje blijkt te zijn gaat het toch echt niet gebeuren, ontmoeten.
Ben eens specifieker?
Wie is het? Bels? Die is nu heel bruin enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
mensen het hoeft niet perse in mollig chineesje te zijn ARCHHHH
het is een bloedmooie negerin, maar je valt 'normaal gesproken' niet zo voor negerinnen....
zo beter dan
Mooi!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Terug van de presentatie! Ging goed, alleen de commotie ging anders dan verwacht![]()
Nu
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he kwaak voldeed ook niet aan jouw 'beeld' en zie nu....
mooi voorbeeld
Oh jammer. Ik dacht even dat we een interessant gesprek zouden krijgen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoebedoel je specifieker?
tis gewoon om hier een gesprek op gang te krijgen
zit niks achter hoor
Hoeveel mensen heb je moeten ontslaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
Terug van de presentatie! Ging goed, alleen de commotie ging anders dan verwacht![]()
Nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |