Ze reageert wel meer niet op haar eigen uitspraken. Ik zit al 24 uur te wachten over hoe zij kan aantonen wanneer iemand schuldig is, ik denk dat ik eerder op de maan zit dan dat ik een antwoord heb :Bquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:19 schreef Stali het volgende:
[..]Je reageert nu ook niet meer op je eigen boute uitspraak he?
Zo te zien hebben sommigen geen fut meer om hun eigen onwaarheden te verdedigen,......en dat terwijl ik zo graag wil weten hoe je kunt beoordelen of iemand schuldig is of niet........quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze reageert wel meer niet op haar eigen uitspraken. Ik zit al 24 uur te wachten over hoe zij kan aantonen wanneer iemand schuldig is, ik denk dat ik eerder op de maan zit dan dat ik een antwoord heb :B
iemand is schuldig als hij het daadwerkelijk gedaan heeft. Iemand is veroordeeld als hij veroordeeld is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ze reageert wel meer niet op haar eigen uitspraken. Ik zit al 24 uur te wachten over hoe zij kan aantonen wanneer iemand schuldig is, ik denk dat ik eerder op de maan zit dan dat ik een antwoord heb :B
Nou vlug, eentje nog.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
@Gia
Hoe zit het met die draaideurcriminelen dan? Na 40 keer oppakken lopen ze ook nog steeds vrij rond.
Analyseren? Ik stelde je een paar vragen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
@ Stali: Op mensen die mij menen te moeten analyseren op grond van mijn mening en daarmee meteen kunnen vaststellen hoe ik mijn kinderen opvoedt, ga ik sowieso al niet in.
Ja, ga maar gauw.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:37 schreef Gia het volgende:
Zal me hier even afmelden, want ik ga weer offline, waarschijnlijk tot morgenmiddag.
Zo goed?
Mensen die een gevaar vormen voor de maatschappij mogen niet terugkomen in deze maatschappij.... daarvoor hebben we een officiele instantie en de rechtbank zal dat duidelijk onderzoeken en indien er grond is iemand TBS geven, waarna deze TBS pas opgeheven kan worden als er geen direkt gevaar meer bestaat, volgens mensen die expert daarin zijn (hoeveel kritiek je verder ook op dat systeem kan hebben, het bestaat wel)quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef Gia het volgende:
Dat soort mensen zijn duidelijk schuldig. Dat soort mensen mogen niet meer terug in de maatschappij. Zowel? Dan moet de maatschappij voor hen gewaarschuwd worden.
En als een officiele instantie dit doet, dan hoeft zo'n YvH dat niet. En is de kans op vergissingen ook veel kleiner.
Ja dit herhaal je nou een paar keer maar wanneer is iemand nou schuldig? Zeggen;'wanneer hij het daadwerkelijk heeft gedaan'. is niet voldoende Hoe toon je dit dan aan? Dát is mijn vraag. Nogmaals; hoe kan jij beoordelen of iemand schuldig is of niet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
iemand is schuldig als hij het daadwerkelijk gedaan heeft. Iemand is veroordeeld als hij veroordeeld is.
Tenzij ik er zelf bij ben, kan ik niet constateren dat iemand schuldig is. Jij wel?
Zullen we het even houden bij dit geval, deze man .. de feiten ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
iemand is schuldig als hij het daadwerkelijk gedaan heeft. Iemand is veroordeeld als hij veroordeeld is.
Tenzij ik er zelf bij ben, kan ik niet constateren dat iemand schuldig is. Jij wel?
Maar er zijn gevallen te over bekend van kinderontvoerders en verkrachters, BEWEZEN, die op weekendverlof weer de fout in gingen. Dat soort mensen zijn duidelijk schuldig. Dat soort mensen mogen niet meer terug in de maatschappij. Zowel? Dan moet de maatschappij voor hen gewaarschuwd worden.
En als een officiele instantie dit doet, dan hoeft zo'n YvH dat niet. En is de kans op vergissingen ook veel kleiner.
Als je dit op SKS zou posten kreeg je gegarandeerd "HET ZAL JE EIGEN DOCHTER MAAR WEZENquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef moussie het volgende:
Zullen we het even houden bij dit geval, deze man .. de feiten ?
Zoals gezegd, de feiten zijn dat deze man het blijkbaar met drie 14-jarigen heeft gedaan, oppas-pubers, daarvoor is die veroordeeld .. hij is dus geen, herhaal geen pedofiel !!
Hij heeft geen kleuters verkracht of 8-jarigen in een kelder opgesloten en misbruikt, hij heeft seks gehad met meiden die al tietjes hebben, het zou zelfs kunnen dat hij is verleid door die meiden, die zitten er tussen op die leeftijd, dat weten wij niet .. misschien dat hij daarom geen zware straf heeft gekregen maar alleen een corrigerende tik ..
en ja, 14 is te jong voor de wet, maar het is dus geen pedofilie/pedoseksualiteit, in de allerverste verte niet ..
dus die man is niet schuldig aan hetgeen er nu gesuggereerd wordt door hem met naam en toenaam, adres en foto op die site te zetten .. hij is geen pedofiel
Waarop mijn droge reactie zou zijn dat ook dat geen pedofiel/pedoseksueel van die man maakt en dat ze hun terminologie op een rijtje moeten krijgen voor ze weer mensen valselijk beschuldigenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef r_one het volgende:
[..]
Als je dit op SKS zou posten kreeg je gegarandeerd "HET ZAL JE EIGEN DOCHTER MAAR WEZEN" als reactie
Waarop de reactie zal zijn dat "pedoverheerlijking en pedovriendjes hier [=daar] niet getolereerd worden" en het meereagerende klapvee openlijk gaat opperen dat je, gezien je reactie, wellicht zelf ook wel niet vies zult zijn van het misbruiken van kleutersquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:24 schreef moussie het volgende:
Waarop mijn droge reactie zou zijn dat ook dat geen pedofiel/pedoseksueel van die man maakt en dat ze hun terminologie op een rijtje moeten krijgen voor ze weer mensen valselijk beschuldigen
/edit .. niet dat mijn reactie ooit op de site zou verschijnen ..
Daar zit best iets in. Als man moet je echt geen last hebben van zwakke momenten als zo'n meisje zich aan je opdringt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:42 schreef moussie het volgende:
[..]
Zullen we het even houden bij dit geval, deze man .. de feiten ?
Zoals gezegd, de feiten zijn dat deze man het blijkbaar met drie 14-jarigen heeft gedaan, oppas-pubers, daarvoor is die veroordeeld .. hij is dus geen, herhaal geen pedofiel !!
Hij heeft geen kleuters verkracht of 8-jarigen in een kelder opgesloten en misbruikt, hij heeft seks gehad met meiden die al tietjes hebben, het zou zelfs kunnen dat hij is verleid door die meiden, die zitten er tussen op die leeftijd, dat weten wij niet .. misschien dat hij daarom geen zware straf heeft gekregen maar alleen een corrigerende tik ..
hehe, dat zullen ze vast ook zeggen over de ex-medewerkers van die site ..quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:37 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarop de reactie zal zijn dat "pedoverheerlijking en pedovriendjes hier [=daar] niet getolereerd worden" en het meereagerende klapvee openlijk gaat opperen dat je, gezien je reactie, wellicht zelf ook wel niet vies zult zijn van het misbruiken van kleuters![]()
/edit .. ook zonder je edit had ik daar al alle vertrouwen in hoor
Ja is gewoon vanaf 16 jarige leeftijd, seks met een volwassene van welke leeftijd dan ook, betreft het een leraar-leerling verhouding dan is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Niet als volwassene, dacht ik.
Maar goed, als het wederzijdse is, zal de 16-jarige geen aanklacht indienen. Is het een leerkracht die een 16-jarige leerlinge verleidt, dan kan hij gewoon aangeklaagd worden.
Dat is geen vraag, dat is een feit.quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:22 schreef moussie het volgende:
hehe, dat zullen ze vast ook zeggen over de ex-medewerkers van die site ..
Ik denk dat die mensen niet meelullen uit angst maar dat ze al zover heen zijn dat ze er ook echt heilig in geloven. 4 of 14, kleuter of puber, ze hebben maar 1 stempel: PEDO!quote:en dat is mi nou juist het gevaarlijke aan dat soort clubs, als je niet mee doet wordt je al gauw voor van alles en nog wat uitgemaakt, dan ben je heel redelijk aan het opmerken dat er toch een wereld van verschil zit tussen 4 en 14 en voor je het weet houden de ouders op het speelplein voor school hun kinderen bij je uit de buurt want je bent een pedo-lover of zoiets ..
Hoeveel mensen zullen in zo'n situatie overstag gaan en met haar mee lullen zodat zij zelf met rust worden gelaten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |