Echt he? Zo'n DeCoteau filmquote:
hehe, dat is toch heerlijk....in zo'n verhaal zittenquote:Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef Empathologica het volgende:
No problem joh!
@ Poison-Ivy; Volgens mij leeft iedereen zo mee met die boeken dat mensen af en toe gewoon vergeten dat vampieren en weerwolven -helaas- niet bestaan.
Dacht eerst altijd dat die mensen die WoW spelen is met beide benen terug in de realiteit moesten komen, maar nu ben ik al net zo erg, maar dan met Twilight
hmm als je ff denkt aan de mentaliteit van de wolfjes.... dan is dit zeker niet verkeerdquote:
Join the clubquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef Madsen het volgende:
Ik heb ook het Twilight virus te pakken ... Heb New Moon net uit.
ik wacht tot stufiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef rena het volgende:
Ik ben vandaag begonnen in Eclipse, kon hem lenen van een vriendinZelf geen geld om hem te kopen op dit moment
Ja precies dat ze het TE maken, van; we hebben toch fans en publiek. Ik las trouwens (vast oud nieuws hier maar ik heb niet alles gelezen) dat ze meer Robert Pattinson in de film willen hebben en dat hij daarom in beeld komt als Bella zijn stem hoort. Dat leidt toch teveel af?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef Niara het volgende:
Als je heel evil wil zijn kun hem downloaden en er alvast mee beginnen
Tja ik probeer niet té veel van New Moon te verwachten. Ik ben bang dat ze het misschien te hollywood-achtig enzo maken.
Even die 2 zinnen combineren en je hebt je antwoord alquote:Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef Siral het volgende:
Las ik nou ergens dat deel 4 nog niet in het nederlands is uitgegeven?
Weet iemand trouwens waar ik de box van alle 4 de boeken kan krijgen? Hij staat op bol.com, maar alleen in de engelse uitgaves.
Damn inderdaad, nu heb ik net Twilight in het Nederlands besteld... Misschien toch maar in het Engels beginnen...quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!
Denk dat ik er maar een half jaar over ga doen dan om eclips uit te lezen...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef rena het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.
Ik snap echt geen drol van je postquote:Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Dan doe je die andere van de schrijfster er ff tussendoor.
Die is wel al vertaald. EN naam is HOST. NL is ... weeknie. Gast?
EN = Engelsquote:Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef rena het volgende:
[..]
Ik snap echt geen drol van je postWat bedoel je met die laatste regel?
Ow okquote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
Waar gaat dat dan over?!quote:Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.quote:
Oke, vaagquote:Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.
Melanie vult Zwervers gedachten met beelden van Jared, de man van wie ze houdt. Zwerver kan zich niet verzetten tegen de herinneringen van haar lichaam, en ze verlangt naar een man die ze nooit heeft ontmoet. Dat is het begin van een romantisch en meeslepend verhaal over twee meisjes in één lichaam, met dezelfde geliefde…
Van Bol.com gepikt
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeftquote:Check out the official New Moon poster!
The film’s three major players — Kristen Steward, Taylor Lautner and Robert Pattinson — grace the poster with intense stares.
In the much-anticipated sequel, Bella (Stewart) recovers from the vampire attack that almost claimed her life and looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family. However, a minor accident during the festivities results in Bella’s blood being shed, a sight that proves too intense for the Cullens, who decide to leave the town of Forks, Washington for Bella and Edward’s sake. Initially heartbroken, Bella finds a form of comfort in reckless living, as well as an even-closer friendship with Jacob Black (Lautner).
New Moon is set to hit theaters this November.
Pretty!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft![]()
inderdaad ja, diegene die dit schreef heeft geen idee hoe ze zich daaronder voeldequote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:43 schreef Niara het volgende:
"looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family."
volgens mij keek ze er helemaal niet zo naar uit
Maar tja, wel mooie poster. Alleen raar dat Edward er nog zo groot op staat.
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?quote:
Ik denk dat hij in elke scene wel op de een of andere manier voorbij komt. Anders gaan de Tweens de film boycotten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Sowieso qua langte, maar ook qua aandeel in de film is hij groter.
Maar ja, edward sells
hij is ook groter ( zou het iig moeten zijn ) maar op deze manier staat hij tussen edward en Bella in .. misschien daarom ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Maar ja, edward sells
en die zonnebrilquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ook wel een mooie poster, mooie uitdrukkingen en het geeft ook de 'driehoeksrelatie' goed weer.
Hier een foto van Robbert op weg naar Cannes Film Festival, en waarschijnlijk daarna door naar Italië voor de opnames van de film
[ afbeelding ]
Ik ben gek op dat haar
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ja, edward sells
Dan heb ik dat stuk gemist in het boekquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!
Ik vind de poster wel kloppen. Edward is sowieso degene waar het eigenlijk allemaal om draait. Het hele boek New Moon heb ik gewacht tot hij terug kwam...
Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef rena het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life he![]()
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.quote:En dat het alleen om Edward draait klopt ook niet helemaal, Bella's relatie met Jacob wordt ook steeds belangrijker imo.
Hell yeah!quote:Niks Edward![]()
, ik begin steeds meer team Jacob te worden nu ik bijna aan het einde van Eclips ben
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef Niara het volgende:
Team Jacob staat alleen nog wel achter in onze poll..
dus mensen die nog niet gestemd hebben: zie eerste pagina!
Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!
[..]
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.
Ze kunnen véél met computers tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.
Tofquote:Morgen krijg ik Eclipse binnen als het goed is![]()
Kan niet wachten.
Had ie zitten blowen?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier knap ik dus wel van af
maar hij was 17 hier.. die body...![]()
uber heaumeau
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Twiney het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee echt jummie is t niet hé...
Ja ik weet niet oftie echt of nep is..quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
Hmmmmmquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die foto hierboven...tja niet zo heel aantrekkelijk idd maar daar was hij nog maar een jongetje mensen haha.
Doe mij deze mooie vampier, uhm ... man maar :
[ afbeelding ]
Team Edward![]()
haha
dat haar heeft een eigen leven Dlisted verwoordt het ;;quote:
katching voor mevrouw meyerquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon
[ afbeelding ]
Hij is ook model geweest, toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
quote:
Nee die merchandise is NIKS. Althans niet voor mij, die periode ben ik ontgroeitquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon
[ afbeelding ]
Joh..quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Angelcakes het volgende:
Niet dat ik er nou zo naar uitkijk om het met een beest te doenbut you get my drift.
Team Jacob dus
Dat t-shirtquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Kristen Stewart ziet er uit alsof ze het nu al gehad heeft met filmen
[ afbeelding ]
Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Subtiele hint van haar richting on: Ik ben voor Team Jacobquote:
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-atquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Ja, die zag ik vorige week ook al ergensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1554364435?bclid=1556123564&bctid=23874801001
Nieuwe serie. Beetje Twilighty
Dank je, maar dat had ik zelf al gevondenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Jeeh het volgende:
[..]
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-at
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef Yesse het volgende:
I'm on team wolve![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwachtte eerst True Blood (waarvan het 2e seizoen over 3 weken begintquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Ang3l het volgende:
http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1554364435?bclid=1556123564&bctid=23874801001
Nieuwe serie. Beetje Twilighty
Ga je toch engels lezen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef rena het volgende:
Ik heb Breaking Dawn binnen gekregen vandaag![]()
Ben heel benieuwd!
Ja, ik kon toch niet meer zo lang wachtenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Siral het volgende:
[..]
Ga je toch engels lezen?![]()
Vertel me hoe dat leest, en of het veel uitmaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |