abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:55:28 #101
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68334190
Ik vind het wel een beetje campy TV homo-erotica achtig aandoen moet ik zeggen
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_68334840
poster van een homo-dvd lijkt t ja.. :S

vrijdag 24 april 2009 @ 13:26:30 #103
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68335123
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 13:18 schreef Deceit het volgende:
poster van een homo-dvd lijkt t ja.. :S

Echt he? Zo'n DeCoteau film
L'Amour menaçant:
pi_68336143
Hmmja of a la soap als Dante's Cove whehe
pi_68355599
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:32 schreef Empathologica het volgende:
No problem joh!

@ Poison-Ivy; Volgens mij leeft iedereen zo mee met die boeken dat mensen af en toe gewoon vergeten dat vampieren en weerwolven -helaas- niet bestaan .
Dacht eerst altijd dat die mensen die WoW spelen is met beide benen terug in de realiteit moesten komen, maar nu ben ik al net zo erg, maar dan met Twilight
hehe, dat is toch heerlijk....in zo'n verhaal zitten geniet er gewoon van... en dan later weer back to reality
Ik ben alweer een tijdje uit de Twilight boeken dus het zakt wel hoor maar ik verheug me al tijden op de film.
Als vampieren echt zouden bestaan ( ) dan zou dat best gaaf zijn, ik hou wel van die donkere kant hehe en dan mogen ze mij bijten want ik kan zo'n powerboost wel gebruiken. Als ik mocht kiezen dan koos ik ook voor gedachtenlezen maar wel met voorwaarde dat ik het ook 'uit' kan zetten
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Eerste blik op de wolfjes.
hmm als je ff denkt aan de mentaliteit van de wolfjes.... dan is dit zeker niet verkeerd . Doe die linker maar
Is deze officieel trouwens?
The secret of getting ahead is getting started
  zaterdag 25 april 2009 @ 04:59:01 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_68359512
Ja die's officieel
L'Amour menaçant:
pi_68396844
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 04:59 schreef Ang3l het volgende:
Ja die's officieel
  zondag 26 april 2009 @ 21:40:21 #108
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68405785
vandaag naar de Elf Fantasy Fair geweest en tot mijn grote schrik hadden ze wat Twilight prullaria..
Begrijp me niet verkeerd, soms is het nog wel grappig.
Zo kan een t-shirt nog net.. een boekenlegger, oke..
Maar hele sleutelhangers met een appel, een lammetje en een leeuw? Of het Twilight Family chrest als hanger voor aan je ketting?
En de Edward figurines zagen er helemaal nietsexy uit :<
pi_68549736
Ohh ik heb een poster gekocht van Twilight bij de expo... een 3d poster! = aanrader
pi_68767712
Ik heb ook het Twilight virus te pakken ... Heb New Moon net uit.
pi_68784098
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 12:37 schreef Madsen het volgende:
Ik heb ook het Twilight virus te pakken ... Heb New Moon net uit.
Join the club
pi_68807891
Ik ben vandaag begonnen in Eclipse, kon hem lenen van een vriendin Zelf geen geld om hem te kopen op dit moment
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_68822912
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 13:40 schreef rena het volgende:
Ik ben vandaag begonnen in Eclipse, kon hem lenen van een vriendin Zelf geen geld om hem te kopen op dit moment
ik wacht tot stufi

Ben wel heel benieuwd hoe New Moon wordt. Nu ze een groter budget hebben, hoe groter zal het aangepakt worden?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:24:12 #114
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_68837291
Als je heel evil wil zijn kun hem downloaden en er alvast mee beginnen

Tja ik probeer niet té veel van New Moon te verwachten. Ik ben bang dat ze het misschien te hollywood-achtig enzo maken.
pi_68857687
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:24 schreef Niara het volgende:
Als je heel evil wil zijn kun hem downloaden en er alvast mee beginnen

Tja ik probeer niet té veel van New Moon te verwachten. Ik ben bang dat ze het misschien te hollywood-achtig enzo maken.
Ja precies dat ze het TE maken, van; we hebben toch fans en publiek. Ik las trouwens (vast oud nieuws hier maar ik heb niet alles gelezen) dat ze meer Robert Pattinson in de film willen hebben en dat hij daarom in beeld komt als Bella zijn stem hoort. Dat leidt toch teveel af?

Maar ik doe niet aan downloaden van boeken, veel leuker om een boek vast te houden en lekker op de bank te lezen
  zondag 17 mei 2009 @ 19:43:13 #116
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_69127441
Ik had de film gezien en vond 'em top!
Nu maar het eerste boek besteld! Ben erg benieuwd!!
pi_69148097
Ik heb New moon gisteravond uitgelezen! Ben vet benieuwd naar de film, vraag me af of ik die eerst zal kijken, en dan pas verder lezen. Maar dan duurt het te lang!

Las ik nou ergens dat deel 4 nog niet in het nederlands is uitgegeven?

Weet iemand trouwens waar ik de box van alle 4 de boeken kan krijgen? Hij staat op bol.com, maar alleen in de engelse uitgaves. En ik wil toch liever in het nederlands lezen..

Ikke hebben wil!
  maandag 18 mei 2009 @ 13:31:05 #118
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69149010
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:01 schreef Siral het volgende:

Las ik nou ergens dat deel 4 nog niet in het nederlands is uitgegeven?

Weet iemand trouwens waar ik de box van alle 4 de boeken kan krijgen? Hij staat op bol.com, maar alleen in de engelse uitgaves.
Even die 2 zinnen combineren en je hebt je antwoord al
L'Amour menaçant:
pi_69149204
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
And you know I might
  maandag 18 mei 2009 @ 14:08:59 #120
52712 Dreuzel
denknouesnajoh!
pi_69150344
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Deel 4 komt pas voorjaar 2010 in het nederlands geloof ik. Duurt nog veel te lang. Ik overweeg zelf om hem toch in het engels te gaan lezen.
Damn inderdaad, nu heb ik net Twilight in het Nederlands besteld... Misschien toch maar in het Engels beginnen...
pi_69150920
quote:
Op maandag 18 mei 2009 13:37 schreef rena het volgende:
Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!
pi_69151181
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Omfg. Dus tegen de tijd dat ik die kan lezen ben ik al helemaal uit het verhaal van de andere boeken... Ik ben in het nederlands begonnen dus wil niet ineens engels gaan lezen. Balen! Waarom!!
Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.
And you know I might
pi_69151585
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:34 schreef rena het volgende:

[..]

Dat had ik ook bij Harry Potter, dan was het engelse boek al uit, maar had ik al 5 boeken in het nederlands gelezen en dan is het zo irritant om van taal te switchen (vooral met de namen van personages is dat heel irritant). Ben nu ook Eclips in het nederlands aan het lezen, maar wil ook niet te lang wachten op deel 4. Dilemma dus.
Denk dat ik er maar een half jaar over ga doen dan om eclips uit te lezen...
Jezus ik baal echt.
  maandag 18 mei 2009 @ 15:30:18 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69152913
Dan doe je die andere van de schrijfster er ff tussendoor.
Die is wel al vertaald. EN naam is HOST. NL is ... weeknie. Gast?
L'Amour menaçant:
pi_69153200
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Dan doe je die andere van de schrijfster er ff tussendoor.
Die is wel al vertaald. EN naam is HOST. NL is ... weeknie. Gast?
Ik snap echt geen drol van je post Wat bedoel je met die laatste regel?
And you know I might
pi_69159665
Het andere boek van Stephenie Meyer heet Zielen in het Nederlands
  maandag 18 mei 2009 @ 19:18:10 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69160494
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:38 schreef rena het volgende:

[..]

Ik snap echt geen drol van je post Wat bedoel je met die laatste regel?
EN = Engels
NL = Nederlands
L'Amour menaçant:
  maandag 18 mei 2009 @ 19:18:41 #128
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69160510
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Ow ok Nou ja die dus.
Is dat wat?
L'Amour menaçant:
pi_69161050
Geen idee, ik heb hem niet gelezen. Ik hoor wel op de Twilight hyves dat het begin ff duurt voor dat je er in zit maar dat het vanaf een bepaald punt wel lekker doorleest.
  maandag 18 mei 2009 @ 20:06:11 #130
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69162328
Ik vond het eerst ook jammer, toen was zelfs deel 3 nog niet uit in het Nederlands. Maar wachten wilde ik ook niet dus heb ik deel 3 & 4 in het Engels gelezen.

Je moet ff inkomen maar daarna komt het goed Het is niet anders
pi_69162679
Eclips net besteld op bol
pi_69162723
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:50 schreef Empathologica het volgende:
Waar gaat dat dan over?!
pi_69162758
[edit] oeps twee x..
pi_69163970
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:14 schreef Siral het volgende:

[..]

Waar gaat dat dan over?!
Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.

Melanie vult Zwervers gedachten met beelden van Jared, de man van wie ze houdt. Zwerver kan zich niet verzetten tegen de herinneringen van haar lichaam, en ze verlangt naar een man die ze nooit heeft ontmoet. Dat is het begin van een romantisch en meeslepend verhaal over twee meisjes in één lichaam, met dezelfde geliefde…

Van Bol.com gepikt
pi_69165717
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:36 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Wandelaar, de gastziel die Melanies lichaam gekregen heeft, wist al dat het moeilijk was om in een mensenlichaam te wonen: de overweldigende emoties, de levendige herinneringen. maar één ding had ze niet verwacht: de vorige bewoonster weigert haar geest te laten overnemen.

Melanie vult Zwervers gedachten met beelden van Jared, de man van wie ze houdt. Zwerver kan zich niet verzetten tegen de herinneringen van haar lichaam, en ze verlangt naar een man die ze nooit heeft ontmoet. Dat is het begin van een romantisch en meeslepend verhaal over twee meisjes in één lichaam, met dezelfde geliefde…

Van Bol.com gepikt
Oke, vaag
Snap er nog niet veel van als ik het zo lees waar het over gaat.
pi_69165728
nog vier dagen tot stufi of zal ik hem stiekem nu bestellen?
pi_69179860
quote:
Check out the official New Moon poster!

The film’s three major players — Kristen Steward, Taylor Lautner and Robert Pattinson — grace the poster with intense stares.

In the much-anticipated sequel, Bella (Stewart) recovers from the vampire attack that almost claimed her life and looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family. However, a minor accident during the festivities results in Bella’s blood being shed, a sight that proves too intense for the Cullens, who decide to leave the town of Forks, Washington for Bella and Edward’s sake. Initially heartbroken, Bella finds a form of comfort in reckless living, as well as an even-closer friendship with Jacob Black (Lautner).

New Moon is set to hit theaters this November.
Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft
And you know I might
pi_69180665
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 09:50 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Ik vind het best een leuke poster, niet bijzonder mooi of origineel, maar het ziet er wel aardig uit. Nu zullen er nog wel meer verschijnen ook. Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft
Pretty!

Ja jacob heeft in de film nu kort haar, in het begin niet, maar daarna wel. Dat is in het boek ook zo, remember
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 10:45:09 #139
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69181600
quote:
Ik vraag me alleen af of Jacob in de film nu ineens kort haar heeft
Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:43:29 #140
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69183672
"looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family."

volgens mij keek ze er helemaal niet zo naar uit

Maar tja, wel mooie poster. Alleen raar dat Edward er nog zo groot op staat.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 11:58:21 #141
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_69184118
Ik vind het ook wel een mooie poster, mooie uitdrukkingen en het geeft ook de 'driehoeksrelatie' goed weer.

Hier een foto van Robbert op weg naar Cannes Film Festival, en waarschijnlijk daarna door naar Italië voor de opnames van de film

Ik ben gek op dat haar
pi_69185940
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:43 schreef Niara het volgende:
"looks forward to celebrate her birthday with Edward (Pattinson) and his family."

volgens mij keek ze er helemaal niet zo naar uit

Maar tja, wel mooie poster. Alleen raar dat Edward er nog zo groot op staat.
inderdaad ja, diegene die dit schreef heeft geen idee hoe ze zich daaronder voelde
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:58:10 #143
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69186074
quote:
[ afbeelding ]
[..]

Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?
Sowieso qua langte, maar ook qua aandeel in de film is hij groter.

Maar ja, edward sells
L'Amour menaçant:
pi_69186729
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 12:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mooie poster, maar waarom is wolfboy niet groter dan Eddie the goody-goody applepolisher?

Maar ja, edward sells
Ik denk dat hij in elke scene wel op de een of andere manier voorbij komt. Anders gaan de Tweens de film boycotten.
pi_69187074
quote:

[..]

Maar ja, edward sells
hij is ook groter ( zou het iig moeten zijn ) maar op deze manier staat hij tussen edward en Bella in .. misschien daarom ?
Leuke poster !
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_69191356

En een wat grotere versie
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_69194445
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind het ook wel een mooie poster, mooie uitdrukkingen en het geeft ook de 'driehoeksrelatie' goed weer.

Hier een foto van Robbert op weg naar Cannes Film Festival, en waarschijnlijk daarna door naar Italië voor de opnames van de film
[ afbeelding ]

Ik ben gek op dat haar
en die zonnebril en gewoon zn hoofd!
pi_69194545
quote:

[..]

Maar ja, edward sells
Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!
Ik vind de poster wel kloppen. Edward is sowieso degene waar het eigenlijk allemaal om draait. Het hele boek New Moon heb ik gewacht tot hij terug kwam...
pi_69201040
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja. En met een goede verklaring (in het boek tenminste).
Dan heb ik dat stuk gemist in het boek
And you know I might
pi_69201131
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 17:06 schreef Siral het volgende:

[..]

Robert is sowieso een stuk groter, Taylor is maar een klein mannetje, ondanks dat ie nu zo breed is haha!
Ik vind de poster wel kloppen. Edward is sowieso degene waar het eigenlijk allemaal om draait. Het hele boek New Moon heb ik gewacht tot hij terug kwam...
Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life he

En dat het alleen om Edward draait klopt ook niet helemaal, Bella's relatie met Jacob wordt ook steeds belangrijker imo.

Niks Edward , ik begin steeds meer team Jacob te worden nu ik bijna aan het einde van Eclips ben
And you know I might
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:24:03 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69201590
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:12 schreef rena het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt dat Jacob in het boek steeds groter wordt, en eigenlijk (dat denk ik ook) dus een stuk langer moet zijn dan Edward. Het gaat niet over de personen in real life he
Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!
quote:
En dat het alleen om Edward draait klopt ook niet helemaal, Bella's relatie met Jacob wordt ook steeds belangrijker imo.
Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.
quote:
Niks Edward , ik begin steeds meer team Jacob te worden nu ik bijna aan het einde van Eclips ben
Hell yeah!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 19 mei 2009 @ 20:34:17 #152
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69202016
Team Jacob staat alleen nog wel achter in onze poll..
dus mensen die nog niet gestemd hebben: zie eerste pagina!
pi_69202645
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:34 schreef Niara het volgende:
Team Jacob staat alleen nog wel achter in onze poll..
dus mensen die nog niet gestemd hebben: zie eerste pagina!
GO TEAM JACOB
pi_69205997
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 20:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik inderdaad. Jacob is huuuuge!
[..]

Edward is vrij ondergeschikt in het boek, al speelt ie natuurlijk in Bella's hoofd nog wel ene grote rol. Maar ik denk wel dat ze dat in de film gaan aandikken aangezien Robert als acteur natuurlijk de publiekstrekker is.

Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.

En wat ik bedoel met dat het om Edward draait bedoel ik dus inderdaad mee dat hij zeer zeker de publiekstrekker is En het overgrote deel het boek daarom ook leest. (en de film kijkt)

Al vond ik Jacob in New moon ook steeds toffer worden.. maar toch heb ik al die tijd gewacht tot Edward terug kwam.

Morgen krijg ik Eclipse binnen als het goed is Kan niet wachten.
pi_69208222
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 22:07 schreef Siral het volgende:

[..]

Ja indeed, Jacob zou tegen de 2 meter aanzitten, maar aangezien Taylor dat in persoon zelf niet is.. lijkt me dat ook stom om hem op de poster groter te maken dan Edward terwijl hij dat in werkelijkheid niet is.
Ze kunnen véél met computers tegenwoordig
quote:
Morgen krijg ik Eclipse binnen als het goed is Kan niet wachten.
Tof Hij is bijna leuker dan Nieuwe Maan. Veel plezier!
And you know I might
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:29:34 #156
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69212565

yumyum, hier nog wat meer

nu zou ik morgen maar eens op zoek moeten gaan naar JAcob pics
pi_69218748
Eclips uit Leuk boek, bijna leuker dan Nieuwe Maan.

Team Jacob
And you know I might
pi_69218914

Hij ziet er niet uit alsof hij zo jong is
And you know I might
pi_69220169
DAMN! Wat een kut film was dat... Echt een tegenvaller...
Maargoed dat Robert Pattinson erin speelde.. Dat maakte het nog kijkbaar..
pi_69220258
Kwijl...

woensdag 20 mei 2009 @ 12:15:37 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69221890
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef Twiney het volgende:
Kwijl...

[ afbeelding ]
Had ie zitten blowen?
(zowel qua f"ohn als qua jointje)
L'Amour menaçant:
pi_69222312
ik blijf die jacob echt but vinden hoor..

pi_69222553

Hier knap ik dus wel van af
maar hij was 17 hier.. die body...
uber heaumeau
pi_69222633

deze is wel funny
pi_69222800
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:36 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]

Hier knap ik dus wel van af
maar hij was 17 hier.. die body...
uber heaumeau

Nee echt jummie is t niet hé...
pi_69222942
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:45 schreef Twiney het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee echt jummie is t niet hé...
omg die dacht ik dat nep was.. maar nee..
waarom heeft ie zulke foto's gemaakt?
lijkt net wel excort
pi_69223075
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:

[..]

lijkt net wel excort
Ja ik weet niet oftie echt of nep is..
Maar als hij een lekker buikje had gehad, waren daar vast wel foto's van dacht ik zo
  woensdag 20 mei 2009 @ 13:30:47 #168
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69224274
haha en dat okselhaar
  woensdag 20 mei 2009 @ 16:29:24 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69230459
Erg lelijk.

*% team Jacob stijgt*

L'Amour menaçant:
pi_69232291
Die foto hierboven...tja niet zo heel aantrekkelijk idd maar daar was hij nog maar een jongetje mensen haha.

Doe mij deze mooie vampier, uhm ... man maar :

Team Edward haha
pi_69232346
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 17:29 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die foto hierboven...tja niet zo heel aantrekkelijk idd maar daar was hij nog maar een jongetje mensen haha.

Doe mij deze mooie vampier, uhm ... man maar :
[ afbeelding ]

Team Edward haha
Hmmmmm
pi_69232830
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 11:31 schreef Twiney het volgende:
Kwijl...

[ afbeelding ]
dat haar heeft een eigen leven Dlisted verwoordt het ;;

A Greasy Unicorn Forest Lands In Cannes

Robert Fancy Pattz arrived in Cannes to promote that movie about sparkly vampires with dry genitals who always get the shakes when that Kristen Stewart broad comes around. RPattz doesn't look as dick buttery as usual, but I'm a little concerned about him standing in the sun like that. The unicorns frolicking in his magical forest hair will fry with all that grease! Seriously, his hair kind of looks like the inside of a deep fryer at McDonald's at the end of the day. That being said, I'd still wipe my no-no on his hair and hit that shit!
  woensdag 20 mei 2009 @ 18:51:15 #173
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69234901
Ze hebben nu ook al een board game..
en een trading card set..
kijk maar eens op amazon

pi_69235368
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
kijk maar eens op amazon

[ afbeelding ]
katching voor mevrouw meyer
  woensdag 20 mei 2009 @ 19:46:05 #175
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_69236818
I'm on team wolve

Fuck the EBU
pi_69238930
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:49 schreef Deceit het volgende:

[..]

lijkt net wel excort
Hij is ook model geweest, toch.
Agja, laten we het er maar op houden dat ie nog maar een broekie was daar, en pakkies shag waren toen nog in HAHA.

EN KUT MIJN BOEK IS NOG NIET BINNEN. morgen! moet!
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 12:39 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
deze is wel funny
pi_69243700
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 18:51 schreef Niara het volgende:
kijk maar eens op amazon

[ afbeelding ]
Nee die merchandise is NIKS. Althans niet voor mij, die periode ben ik ontgroeit
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:19:49 #178
130755 Kinga
versier hier
pi_69249404
Knip

Al gepost

Geloof dat team jacob aandeel hier vrij groot is he?

Team Jacob ftw

[ Bericht 75% gewijzigd door Kinga op 21-05-2009 01:24:59 ]
pi_69253015
Team Jacob Team Edward... hmm, bij mij hangt die keuze niet af van hoe ze eruit zien want dan is voor allebei wel wat te zeggen, maar meer dat je de keus hebt tussen een Harde Koude steen en een Groot Warm "Zacht" beest ! Niet dat ik er nou zo naar uitkijk om het met een beest te doen but you get my drift.
Team Jacob dus
pi_69254805
Kristen Stewart ziet er uit alsof ze het nu al gehad heeft met filmen

Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
And you know I might
pi_69256180
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 10:13 schreef Angelcakes het volgende:
Niet dat ik er nou zo naar uitkijk om het met een beest te doen but you get my drift.
Team Jacob dus
Joh..
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
Kristen Stewart ziet er uit alsof ze het nu al gehad heeft met filmen
[ afbeelding ]

Schijnt dat in Cannes al een preview te zien is geweest van New Moon, iemand die goed kan googelen?
Dat t-shirt
  donderdag 21 mei 2009 @ 13:09:31 #182
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69257923
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:10 schreef Poison-Ivy het volgende:

Dat t-shirt
Subtiele hint van haar richting on: Ik ben voor Team Jacob
L'Amour menaçant:
pi_69261842
Maar Edward is lekkor! :'D
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:43:56 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69288045
L'Amour menaçant:
pi_69294779
De leverling van Eclipse had vertraging maar heb hem net eindelijk binnen gekregen
pi_69295622
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef rena het volgende:
http://www.twifans.com/pr(...)preview-was-shown-at

Alsjeblieft.
(phew for a minute there i lost myself i lost myself
pi_69302298
quote:
Ja, die zag ik vorige week ook al ergens Ik vind die slechte broer nu al leuk
And you know I might
pi_69302395
quote:
Dank je, maar dat had ik zelf al gevonden Ik bedoelde meer het filmpje zelf.
And you know I might
pi_69302880
Nieuw artikeltje over New Moon:
And you know I might
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:47:44 #190
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69322069
Ohh leuke serie! En mooie foto's
Ik ben nu echt benieuwd hoor. Ik wil een trailer!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:34:30 #191
202348 Susi
Temple of Love
pi_69323174
Wanneer is de premiere ?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:07:24 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69323923
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 19:46 schreef Yesse het volgende:
I'm on team wolve

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hij heeft wel iets wolf-boyish
L'Amour menaçant:
pi_69328566
Eclipse is binnen

Eerste gedachte: kleiner en dunner dan New Moon ... maar ja don't judge a book by it's cover/format
pi_69329015
Ik heb Breaking Dawn binnen gekregen vandaag Ben heel benieuwd!
And you know I might
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:26:37 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69329680
L'Amour menaçant:
pi_69329996
quote:
Ik verwachtte eerst True Blood (waarvan het 2e seizoen over 3 weken begint ), maar dit ziet er ook wel interessant uit.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 18:39:38 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69330026
Nee True Blood is idd niet nieuw meer
Ohh de trailer voor season 2 is ZO geil
L'Amour menaçant:
pi_69334034
Grappig filmpje met Cam Gigandet die Twilight fans in elkaar mept. Bijna jammer dat hij niet meer te zien is in de volgende films Hij ziet er niet verkeerd uit.
http://www.funnyordie.com(...)twilight-fans#player
And you know I might
pi_69378945
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef rena het volgende:
Ik heb Breaking Dawn binnen gekregen vandaag Ben heel benieuwd!
Ga je toch engels lezen?

Vertel me hoe dat leest, en of het veel uitmaakt
pi_69383169
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:39 schreef Siral het volgende:

[..]

Ga je toch engels lezen?

Vertel me hoe dat leest, en of het veel uitmaakt
Ja, ik kon toch niet meer zo lang wachten

Tot nu toe (pagina 50 of zo) valt het me best mee, zitten wel lastige woorden tussen maar meestal kan ik wel uitvogelen wat het betekent.
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')