quote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer geniaal bedacht
Anders bij mij wel man! Alwéér een beeldscherm kunnen weggooien doordat ik als een ongecontroleerde mongool begin te sproeien bij iedere spierbeweging!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:27 schreef genakt het volgende:ik zag hem ook daarstraks
de koffie zit nog steeds overal op me bureau
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Anders bij mij wel man! Alwéér een beeldscherm kunnen weggooien doordat ik als een ongecontroleerde mongool begin te sproeien bij iedere spierbeweging!
\quote:
quote:
Wat is de bedoeling dan, dat het rijmt ofzo?quote:
Hier ik til de steen even op voor je: SHE's Fotoshoot info + gratis abonnementquote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan, dat het rijmt ofzo?
Ik dacht dat het Es Haa Ee was, maard dat rijmt toch niet op Wii. Of is het dan Es Age Ie. Dan snap ik hem een klein beetje, maar ik vind de grap niet zo goed hoor
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan, dat het rijmt ofzo?
Ik dacht dat het Es Haa Ee was, maard dat rijmt toch niet op Wii. Of is het dan Es Age Ie. Dan snap ik hem een klein beetje, maar ik vind de grap niet zo goed hoor
blablabla, feed the troll, blablaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier ik til de steen even op voor je: SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
Ook trollen hebben af en toe honger!quote:
Hier:quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Waar staat die banner dan? Ik zie hem nie.
Welke? Heeb ik die gemist?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In 1 van die topics geposte tieten, horen die werkelijk bij SHE?
geloof me, je hebt écht niets gemist.quote:
Oké dan is het goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
geloof me, je hebt écht niets gemist.
Ennnnn daar hebben we SHEquote:
quote:
kutzooi, hoe wist je dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké dan is het goed
[..]
Ennnnn daar hebben we SHE
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oordeel zelf zou ik zo zeggen. Met gepaste weerstand presenteer ik u; SHE
[ afbeelding ]
als vrouw zijnde heb ik maar 1 hand nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als dat waar was dan zou je de hele dag met jezelf spelen
die pic was niet echt super neequote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
geloof me, je hebt écht niets gemist.
Maar wie zou manon de haan zijn ?quote:
vroeg ik me ook afquote:
Even een link, ik ga ja niet die honderd huil en moddergooi topics doorlezen, m'n geestelijk gezondheid is ook wat waard...quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In 1 van die topics geposte tieten, horen die werkelijk bij SHE?
Vorige pagina, vrij onderaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Even een link, ik ga ja niet die honderd huil en moddergooi topics doorlezen, m'n geestelijk gezondheid is ook wat waard...
het is een shequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:39 schreef dj-scratch het volgende:
En die foto is She ? of gewoon een she
go your gangquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Barra, met jou kan een mens tenminste praten.
Wordt je kwaad als ik het hoofd van She op dat lichaam teken? Hebben al die mensen die serious request centjes hebben gestuurd ook iets leuks te zien
En zo kan je alles wel recht babbelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dj-scratch het volgende:
Keb die hele foto van she niet gezien en al zou er wat kilo's aanzitten who cares
Vlees in de kuip moet je hebben me vriendin heeft ook een kilootje meer ik zelf ook (goed gereedschap zit onder een afdakje)
Vind je die foto echt mooi dan? Gadverdamme man, als ik twee van die bowlingballen zie knap ik gelijk af. Heb overigens niet gedoneerd dus misschien geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Barra, met jou kan een mens tenminste praten.
Wordt je kwaad als ik het hoofd van She op dat lichaam teken? Hebben al die mensen die serious request centjes hebben gestuurd ook iets leuks te zien
Helemaal mee eens, er moet wel een beetje houvast zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dj-scratch het volgende:
Keb die hele foto van she niet gezien en al zou er wat kilo's aanzitten who cares
Vlees in de kuip moet je hebben me vriendin heeft ook een kilootje meer ik zelf ook (goed gereedschap zit onder een afdakje)
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dj-scratch het volgende:
Er is natuurlijk een subtiel verschil tussen 'een kilootje meer' en obesitasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Obesitas gaat doodsoorzaak nummer 1 worden!
Ach, in dit soort rant topics mag je toch wel lekker overdrijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:29 schreef swoopie het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een subtiel verschil tussen 'een kilootje meer' en obesitas
Die foto waar het hoofd van af was geveegd bedoel je? Geen idee of dat echt SHE is, en het inderdaad wat veel vrouw, maar als montage kan het best leuk zien. Ik kan altijd nog een liposuctie met m'n potlood doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:28 schreef swoopie het volgende:
[..]
Vind je die foto echt mooi dan? Gadverdamme man, als ik twee van die bowlingballen zie knap ik gelijk af.
ja kdoe nu ongeveer 5 jaar photoshoppen, een tekentablet lijkt me te moeilijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Doe jij Photosjoep? Ik gebruik een tekentablet + tekenprogramma, vind ik leuker.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:11 schreef swoopie het volgende:
Als ik even de moraalridder mag uithangen. Stiekem vind ik de hele rel ook wel grappig om te volgen, maar zullen we het SHE pesten maar gewoon laten rusten anders?
Ben stiekem eigenlijk alleen benieuwd naar de bewuste foto's, niet in het flamen van SHE. Ik heb mijn zegje één keer op hopelijk een fatsoenlijke manier gedaan, dat vond ik genoeg.
De uitwerking is echter verre van geniaal.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer geniaal bedacht
Je kent SHE nog altijd beter dan een of andere amerikaanse nonamer? Je hebt iig enige context. Je kan posts van d'r nalezen, er stonden fotos van haar op FOK, etc. Het was meer een persoon dan die miljoenen andere meisjes die je inmiddels gezien hebtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:36 schreef swoopie het volgende:
Stom is dat eigenlijk he. Vanuit mijn gezichtspunt is SHE 'een willekeurig iemand van Internet', want ik ken haar helemaal niet, alleen maar vanwege de heisa hier op Fok.
En TOCH is ze op de één of andere kronkelmanier interessanter om naakt te zien dan 'andere willekeurige meiden van Internet'. Wat triggert nou die gedachtengang?
Misschien is het inderdaad zo simpel als dat. Het simpele feit dat je haar 'ietsje meer kent' dan andere dames. Maareh, hoezo, miljoenen andere meisjes? Ik kijk nooit naar meisjes op Internet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:43 schreef LoggedIn het volgende:
Je kent SHE nog altijd beter dan een of andere amerikaanse nonamer? Je hebt iig enige context. Je kan posts van d'r nalezen, er stonden fotos van haar op FOK, etc. Het was meer een persoon dan die miljoenen andere meisjes die je inmiddels gezien hebt
keb dan in iedergeval goed geleefdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En zo kan je alles wel recht babbelen.
Obesitas gaat doodsoorzaak nummer 1 worden!
Precies.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:54 schreef swoopie het volgende:
Alhoewel ik de 'full body' foto's niet gezien heb heeft ze een mooi koppie.
FOK en dingen dom escaleren schijnen nu eenmaal bij elkaar te horen, jammer genoeg.quote:Eeuwig zonde dat dit zo geëscaleerd is als je het mij vraagt.
Tja, misschien is het ook wel een beetje mensen eigen zo nu en dan. Laat ik even in het midden houden of het niveau van het gemiddelde fokkertje invloed heeftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
FOK en dingen dom escaleren schijnen nu eenmaal bij elkaar te horen, jammer genoeg.
Poëtisch geformuleerd! Misschien heb je gelijk. Ik denk dat de tijd het in dit geval niet gaat leren, nog een punt waarom het zonde is dat dit geëscaleerd is. Maar misschien was dat wel onvermijdelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat SHE het buurmeisje is, dat wel in de tuin rondloopt met een decolleté, maar nooit in badpak. Dat haar dagboek af en toe naast de heg laat liggen, zodat je er stukjes uit hebt gelezen, en dat we uit die brokstukjes een ideaal plaatje hebt gemaakt in ons hoofd.
Misschien is het wel beter om zelf een beeld van een naakte SHE te creëren, want net als bij een verfilmd boek kan de werkelijkheid na zoveel opbouw, haast alleen maar tegenvallen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:14 schreef swoopie het volgende:
[..]
Laat ik even in het midden houden of het niveau van het gemiddelde fokkertje invloed heeft![]()
I rest my casequote:
Dat is jouw mentale probleem, niet het onze. ik ga lekker een naakt impressie van SHE maken...maar niet specifiek om te fappen, maar omdat me dat mooi lijkt. Ik denk wel eens met wat anders dan m'n leuter, probeer het eens....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |