die pic was niet echt super neequote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
geloof me, je hebt écht niets gemist.

Maar wie zou manon de haan zijn ?quote:

vroeg ik me ook afquote:

Even een link, ik ga ja niet die honderd huil en moddergooi topics doorlezen, m'n geestelijk gezondheid is ook wat waard...quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In 1 van die topics geposte tieten, horen die werkelijk bij SHE?

Vorige pagina, vrij onderaanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Even een link, ik ga ja niet die honderd huil en moddergooi topics doorlezen, m'n geestelijk gezondheid is ook wat waard...

het is een shequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:39 schreef dj-scratch het volgende:
En die foto is She ? of gewoon een she
 google op she naakt
 google op she naakt 

go your gangquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Barra, met jou kan een mens tenminste praten.
Wordt je kwaad als ik het hoofd van She op dat lichaam teken? Hebben al die mensen die serious request centjes hebben gestuurd ook iets leuks te zien

En zo kan je alles wel recht babbelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dj-scratch het volgende:
Keb die hele foto van she niet gezien en al zou er wat kilo's aanzitten who cares
Vlees in de kuip moet je hebben me vriendin heeft ook een kilootje meer ik zelf ook (goed gereedschap zit onder een afdakje)

Vind je die foto echt mooi dan? Gadverdamme man, als ik twee van die bowlingballen zie knap ik gelijk af. Heb overigens niet gedoneerd dus misschien geen recht van sprekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Barra, met jou kan een mens tenminste praten.
Wordt je kwaad als ik het hoofd van She op dat lichaam teken? Hebben al die mensen die serious request centjes hebben gestuurd ook iets leuks te zien

Helemaal mee eens, er moet wel een beetje houvast zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dj-scratch het volgende:
Keb die hele foto van she niet gezien en al zou er wat kilo's aanzitten who cares
Vlees in de kuip moet je hebben me vriendin heeft ook een kilootje meer ik zelf ook (goed gereedschap zit onder een afdakje)

quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:49 schreef dj-scratch het volgende:

Er is natuurlijk een subtiel verschil tussen 'een kilootje meer' en obesitasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:26 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Obesitas gaat doodsoorzaak nummer 1 worden!

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |