quote:Op maandag 9 maart 2009 13:23 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer geniaal bedacht
Anders bij mij wel man! Alwéér een beeldscherm kunnen weggooien doordat ik als een ongecontroleerde mongool begin te sproeien bij iedere spierbeweging!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:27 schreef genakt het volgende:ik zag hem ook daarstraks
de koffie zit nog steeds overal op me bureau
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:30 schreef Nosh het volgende:
[..]
Anders bij mij wel man! Alwéér een beeldscherm kunnen weggooien doordat ik als een ongecontroleerde mongool begin te sproeien bij iedere spierbeweging!
\quote:
quote:
Wat is de bedoeling dan, dat het rijmt ofzo?quote:
Hier ik til de steen even op voor je: SHE's Fotoshoot info + gratis abonnementquote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan, dat het rijmt ofzo?
Ik dacht dat het Es Haa Ee was, maard dat rijmt toch niet op Wii. Of is het dan Es Age Ie. Dan snap ik hem een klein beetje, maar ik vind de grap niet zo goed hoor
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling dan, dat het rijmt ofzo?
Ik dacht dat het Es Haa Ee was, maard dat rijmt toch niet op Wii. Of is het dan Es Age Ie. Dan snap ik hem een klein beetje, maar ik vind de grap niet zo goed hoor
blablabla, feed the troll, blablaquote:Op maandag 9 maart 2009 13:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hier ik til de steen even op voor je: SHE's Fotoshoot info + gratis abonnement
Ook trollen hebben af en toe honger!quote:
Hier:quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Pritt het volgende:
Waar staat die banner dan? Ik zie hem nie.
Welke? Heeb ik die gemist?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In 1 van die topics geposte tieten, horen die werkelijk bij SHE?
geloof me, je hebt écht niets gemist.quote:
Oké dan is het goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:58 schreef pisnicht het volgende:
[..]
geloof me, je hebt écht niets gemist.
Ennnnn daar hebben we SHEquote:
quote:
kutzooi, hoe wist je dat?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké dan is het goed
[..]
Ennnnn daar hebben we SHE
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:32 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oordeel zelf zou ik zo zeggen. Met gepaste weerstand presenteer ik u; SHE
[ afbeelding ]
als vrouw zijnde heb ik maar 1 hand nodigquote:Op maandag 9 maart 2009 14:59 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Als dat waar was dan zou je de hele dag met jezelf spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |