Zijn dansenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fresh Prins.. ja , daar mocht ik vroeger heel graag naar kijken. Best lachen met die Carlton
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal geen tanden?
Neen, zeker niet. Very classyquote:Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Desalwelteplus niet verkeerd toch
.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal geen tanden?
Nope... zing rustig mee. Ben zelf geshockeerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken alleen nog dat "Aaaaai gotta little something for ya".
Swingbeat.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer zo'n zeikplaat. Tieft toch op zeg.
Moet vooral denken aan al die gegelde, gladde types die die swingbeat zo 'vet chill' vondenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Nope... zing rustig mee. Ben zelf geshockeerd.
Nah nah nah. Doe mij die door-de-brein-schiet-smiley van SC maar.
Hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaiiiii wannaaa tell joeeeee!!!!
Vet chill.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet vooral denken aan al die gegelde, gladde types die die swingbeat zo 'vet chill' vonden.
Undress Me Everywherequote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef borisz het volgende:
Was wel humor vanmorgen ik luisterde radio 1 journaal vanmorgen was er een item over barbie die 50 jaar bestaat. Welke plaat werd er toen gedraaid ? Juist je weet het stiekem wel.
Henk Westbroek - Julia?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef borisz het volgende:
Was wel humor vanmorgen ik luisterde radio 1 journaal vanmorgen was er een item over barbie die 50 jaar bestaat. Welke plaat werd er toen gedraaid ? Juist je weet het stiekem wel.
Nou Hans, zo heel erg geweldig was ie toch niet?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:47 schreef -Hans- het volgende:
United nations.. geweldige plaat met een heerlijke clip.
Ach, wel een aardig vrolijk chansonquote:Op maandag 9 maart 2009 15:49 schreef cosmick het volgende:
Nou Hans, zo heel erg geweldig was ie toch niet?
Ik vind Adele ookquote:Op maandag 9 maart 2009 15:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Adele vind ik helemaal vreselijk
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef cosmick het volgende:
Nou, de maandag ging toch wel verrassend lekker en vlot voorbij.
Ondanks die fles "Goedgevonden" van gisteravond.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:28 schreef SilentChaos het volgende:
jezus wat duurt't lang om je iphone software te installeren
En dan moet ik hem nog hacken ook ernacrap
Je moet wat overhebben voor een gratis iphone van je baas
JAAAA. En dan gaan ze 'm ook nog bellenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:51 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
.
En daar is die onvermijdelijke mondharmonica weer![]()
![]()
.
Ja,hij is terug van vakantie.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef 3FMaster het volgende:
Is Rudy eigenlijk terug van vakantie? Ik zag vanmiddag in Den Bosch iemand fietsen die erg veel op Rudy leek
Hij fietse, en stond een beetje gek op een kaartje te kijken, waarna hij omdraaide en richting station Oost fietste.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja,hij is terug van vakantie.
Nee, je kan 'm niet in Den Bosch gezien hebben, want hij was op de 3FM redactie en ging daarna oefenen met z'n band (in Utrecht volgens mij).
\quote:Op maandag 9 maart 2009 17:41 schreef 3FMaster het volgende:
Is Rudy eigenlijk terug van vakantie? Ik zag vanmiddag in Den Bosch iemand fietsen die erg veel op Rudy leek
Je hebt em toch niet heel vaak gedownload zodat ie in de Mega Top 5 zou komen?quote:Op maandag 9 maart 2009 19:07 schreef Brennel het volgende:
Oke, dat is apart... vanmiddag moest ik opeens aan dit liedje denken, en dacht bij mezelf dat ik hem wel weer eens wilde horen, en dat ik hem vanavond misschien zou requesten.
Et voila
Wat mensen er voor over hebben een plaatje op de radio te horenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hebt em toch niet heel vaak gedownload zodat ie in de Mega Top 5 zou komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |