quote:Nog maar 10.885 leden voor LLink, wordt nu lid op http://tinyurl.com/Llink-concert . En ga gratis naar Voicst, GEM, Hit Me TV en meer!
Ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Hij klinkt wel weer behoorlijk verkouden op deze plaat
Snelle edit MIDNRquote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Piles het volgende:
Ik hoor bij dit nummer nog steeds de jingle van Veenstra
Sommige mensen moeten dan werkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef MutZ het volgende:
Piles, dan moet je hier maar op zaterdag komen
Succesquote:Maar goed, het was kort maar krachtig, maar ik ga m'n kont eens richting bedrijfsarts verplaatsen
Sterkte met de anaalplug verwijderingquote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef MutZ het volgende:
Piles, dan moet je hier maar op zaterdag komen
Maar goed, het was kort maar krachtig, maar ik ga m'n kont eens richting bedrijfsarts verplaatsen
Rommel extra ordinairequote:Op maandag 9 maart 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is echt ultiem kut. Shift-F7/Ctrl-C Ctrl-V-muziek.
Is er ook ergens een XML feed waar de Megahit in vermeld word?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Rob klaagt weer over de Megahit, as usual.
is iedere week vast in te plannen hij hoeft alleen de megahit maar te noemen en de rest kan van band afgespeeld wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Rob klaagt weer over de Megahit, as usual.
Nope.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is er ook ergens een XML feed waar de Megahit in vermeld word?
Lekker achterover geleund in mijn stoel thuis achter den laptop. En meezingen.quote:
Gaat denk ik niet goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef Sirolf het volgende:
Oei, VARA TV Privé... als dat maar goed gaat!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |