quote:Nog maar 10.885 leden voor LLink, wordt nu lid op http://tinyurl.com/Llink-concert . En ga gratis naar Voicst, GEM, Hit Me TV en meer!
Ja..quote:Op maandag 9 maart 2009 13:21 schreef SilentChaos het volgende:
Hij klinkt wel weer behoorlijk verkouden op deze plaat
Snelle edit MIDNRquote:Op maandag 9 maart 2009 13:24 schreef Piles het volgende:
Ik hoor bij dit nummer nog steeds de jingle van Veenstra
Sommige mensen moeten dan werkenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef MutZ het volgende:
Piles, dan moet je hier maar op zaterdag komen
Succesquote:Maar goed, het was kort maar krachtig, maar ik ga m'n kont eens richting bedrijfsarts verplaatsen
Sterkte met de anaalplug verwijderingquote:Op maandag 9 maart 2009 13:28 schreef MutZ het volgende:
Piles, dan moet je hier maar op zaterdag komen
Maar goed, het was kort maar krachtig, maar ik ga m'n kont eens richting bedrijfsarts verplaatsen
Rommel extra ordinairequote:Op maandag 9 maart 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is echt ultiem kut. Shift-F7/Ctrl-C Ctrl-V-muziek.
Is er ook ergens een XML feed waar de Megahit in vermeld word?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Rob klaagt weer over de Megahit, as usual.
is iedere week vast in te plannen hij hoeft alleen de megahit maar te noemen en de rest kan van band afgespeeld wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Rob klaagt weer over de Megahit, as usual.
Nope.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is er ook ergens een XML feed waar de Megahit in vermeld word?
Lekker achterover geleund in mijn stoel thuis achter den laptop. En meezingen.quote:
Gaat denk ik niet goedquote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef Sirolf het volgende:
Oei, VARA TV Privé... als dat maar goed gaat!
Een leuk popje zou dit mooi kunnen zingen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, daar gaan we weer![]()
. Door merg en been, dit gekerm.
Idd ja!quote:Op maandag 9 maart 2009 13:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, daar gaan we weer![]()
. Door merg en been, dit gekerm.
Hm... wellicht. Welke vrouwenstem moet ik daarbij in gedachten nemenquote:Op maandag 9 maart 2009 13:55 schreef on_air het volgende:
[..]
Een leuk popje zou dit mooi kunnen zingen.
Hmm... VH1 zond laatst de best female voices top nog iets uit. Toen kwam PJ Harvey ook langs. Dat deed mij wel deugd.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... wellicht. Welke vrouwenstem moet ik daarbij in gedachten nemenDe stem dus he
Die is idd niet verkeerdquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef on_air het volgende:
[..]
Hmm... VH1 zondt laatst de best female voices top nog iets uit. Toen kwam PJ Harvey ook langs. Dat deed mij wel deugd.
Dat geouwehoer van die kerel heeft mij sowieso nog nooit geboeidquote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zeg Rab, val ons niet lastig met die crap. Leuk dat je op vakantie bent geweest, maar we zitten niet erop te wachten.
Ja, Blof natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2009 14:23 schreef on_air het volgende:
Nog een verzoekje alhier...
Welke Nederlandstalige nummers hebben een taaltechnische of zinsconstructie waarvan je denkt: Say what?!
Of die net niet kloppen, of dus niet zeggen wat ze eigenlijk willen zeggen.
Dan moet je vooral ook niet zijn tv optreden niet bekijkenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:24 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat geouwehoer van die kerel heeft mij sowieso nog nooit geboeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |