"Waar eenieder onbewust In het Duits wordt aangesproken".quote:Op maandag 9 maart 2009 14:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Het zal je verbazen dat het taaltechnisch klopt... iet wat dichterlijke vrijheden.
"Met mijn handen op je heupen, maar mijn hoofd al bij de deur" Dat kan natuurlijk niet.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Waar eenieder onbewust In het Duits wordt aangesproken".
Onbewust wordt je in het Duits aangesproken.. door Duitsers? Dan is het niet onbewust.
Of gaan mensen spontaan (en dus onbewust) Duits praten?
Ja. Oftwel Will Smith die zijn standaardrapjes opdreunt over een loopje uit "Forget Me Nots" van Patrice Rushen.quote:
Jup, veel meer kan de beste man nietquote:Op maandag 9 maart 2009 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja. Oftwel Will Smith die zijn standaardrapjes opdreunt over een loopje uit "Forget Me Nots" van Patrice Rushen.
Topper.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Onbewust wordt je in het Duits aangesproken.. door Duitsers? Dan is het niet onbewust.
dichterlijke vrijheden noemen ze dergelijke onzin toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Truequote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach hij verdient alleen 1000x meer dan wij gezamelijk , zo slecht boert hij niet
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef Vlindur het volgende:
"mag niets horen" Mars needs woman
Leer articuleren vent.
damn wat een moeilijke keuze, 3 briljante nummersquote:
Lijkt 'mars needs woman' op een fries dialect?quote:Op maandag 9 maart 2009 14:48 schreef Vlindur het volgende:
"mag niets horen" Mars needs woman
Leer articuleren vent.
Vroeger wel. Althans, toen was ie nog best wel vermakelijk. Maar goed, de credits gingen en gaan meer richting DJ Jazzy Jeff.quote:
Fresh Prins.. ja , daar mocht ik vroeger heel graag naar kijken. Best lachen met die Carltonquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vroeger wel. Althans, toen was ie nog best wel vermakelijk. Maar goed, de credits gingen en gaan meer richting DJ Jazzy Jeff.
Zijn dansenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fresh Prins.. ja , daar mocht ik vroeger heel graag naar kijken. Best lachen met die Carlton
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal geen tanden?
Neen, zeker niet. Very classyquote:Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Desalwelteplus niet verkeerd toch
.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal geen tanden?
Nope... zing rustig mee. Ben zelf geshockeerd.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ken alleen nog dat "Aaaaai gotta little something for ya".
Swingbeat.
quote:Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer zo'n zeikplaat. Tieft toch op zeg.
Moet vooral denken aan al die gegelde, gladde types die die swingbeat zo 'vet chill' vondenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Nope... zing rustig mee. Ben zelf geshockeerd.
Nah nah nah. Doe mij die door-de-brein-schiet-smiley van SC maar.
Hahaquote:Op maandag 9 maart 2009 15:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaaaaiiiii wannaaa tell joeeeee!!!!
Vet chill.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moet vooral denken aan al die gegelde, gladde types die die swingbeat zo 'vet chill' vonden.
Undress Me Everywherequote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef borisz het volgende:
Was wel humor vanmorgen ik luisterde radio 1 journaal vanmorgen was er een item over barbie die 50 jaar bestaat. Welke plaat werd er toen gedraaid ? Juist je weet het stiekem wel.
Henk Westbroek - Julia?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:30 schreef borisz het volgende:
Was wel humor vanmorgen ik luisterde radio 1 journaal vanmorgen was er een item over barbie die 50 jaar bestaat. Welke plaat werd er toen gedraaid ? Juist je weet het stiekem wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |