We willen niet verder zonder jouquote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Wat een saaie boel hier!! Ik lag even lekker te slapen
quote:
Och vermaek ons met uwer wrede avonturen, zulks gevoel van jaloezie maakt zich meester van mij. Heb in tijden niet meer zo moeten lachen als om uw guitige en gevatte opmerkingen en verhaal. Hou ons niet langer in spanning, en vertel meer. We hangen aan uw lippen, desnoods betalen we zelfs bij!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha
Ik was vorig weekend op een verjaardagsfeest van 2 vriendinnen, toen werd er een ABC'tje gedaan...
De F is van vrienden:
De V is van fiets:
Dus ik schreeuw door die zaal: "En de D is van Dyslect ! "
Iedereen:hahaha
Maar haar opa & oma en vader & moeder zaten er ook bij, zegt dat meisje die het ABC'tje deed:
"De P is van Piemels, daar kan jij geen genoeg van krijgen"
Echt plaatsvervangende schaamte had ik voor die vriendin
Slapenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
quote:
Verloofde!quote:
Vanavond ga ik mijn bedje vroeg opzoekenquote:
Haha, herkenbaar!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vanavond ga ik mijn bedje vroeg opzoeken
Al zeg ik dat best vaak, het gebeurt zelden
jij moet gewoon werken!quote:Op maandag 9 maart 2009 15:19 schreef Nouk84 het volgende:
Het moet lukken vanavond!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoi schatje
ik zeg dat ook altijd en begin er steeds beter in te worden!!
is heel simpel, gewoon doen!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is mooi! Dan kan jij het me aanleren
Ik ben vrij!!quote:
Ik ga erop lettenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het moet lukken vanavond!
En anders moeten jullie me maar snel naar bed sturen als ik hier nog rondhang laat in de avond![]()
Hihi, doe datquote:Op maandag 9 maart 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lig dan ws al in bed hahaha
ik zal m wel smsen gheghe
Hihi, ik heb er vanmiddag nog één weggedruktquote:Op maandag 9 maart 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
ik heb zo'n hekel aan een gemiste oproep van een onbekend nummer
ben ik veelste nieuwsgierig voor
quote:
quote:
Dubbele controle, dat moet lukkenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lig dan ws al in bed hahaha
ik zal m wel smsen gheghe
Dan nog vind ik dat je moet gaan werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je moet gaan werkenGrapjurk. Ont-zet-tend leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Beetje dom ook om alleen maar in Den Helder te zoeken.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef Rensjebree het volgende:
HELP!
DE LEUKE VROUWEN ZIJN OP (in den helder)
Vandaag is een extreem trage dag op fok inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
mensen ik ben teleurgesteld hoor! ben gaan zwemmen, college gevolgt, boodschappen en hij is nog niet vol!!
Ik lag te slapen!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
mensen ik ben teleurgesteld hoor! ben gaan zwemmen, college gevolgt, boodschappen en hij is nog niet vol!!
ik zag hetquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]Op een verlaten tropisch strand ergens in Brazilie
quote:
Wat heb je gedaan dan, dat je half NL hebt gezien?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
Nou zo weer half Nederland gezienis wel vermoeiend ...
Crap!quote:
Ff geleerd en een college in Nijmegen gevolgd en daarna nog ff een tentame ingekeken in Eindhoven en toen weer terug naar apeldoornquote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan, dat je half NL hebt gezien?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap!
Ik moet nog een ring uitzoeken, sssst
Dat is inderdaad wel een aardig stukje.. Allemaal met de trein?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ff geleerd en een college in Nijmegen gevolgd en daarna nog ff een tentame ingekeken in Eindhoven en toen weer terug naar apeldoorn
Nou dat wordt opschieten, Bels!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze heeft de bruidsjurk al klaar hangen
Jep 100% studentikoos gratis in de trein hangenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aardig stukje.. Allemaal met de trein?
Zo'n ring om de ketting aan vast te maken bedoel je?quote:
Hoort erbij hèquote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep 100% studentikoos gratis in de trein hangen![]()
![]()
Oh shit, oh shit, oh shit.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze heeft de bruidsjurk al klaar hangen
Ja idd, je komt er altijd zo verrot uit alleenquote:
Nee, ik koester goede hoop dat dat bij Duim niet nodig is.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n ring om de ketting aan vast te maken bedoel je?
Jep ze laat er geen gras over groeienquote:
Je vriendje heeft daar geen moeite mee ?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
B ik offer me wel op om je laatste escapade te zijn voor het huwlijk![]()
Dat is afgesproken!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
B ik offer me wel op om je laatste escapade te zijn voor het huwlijk![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik koester goede hoop dat dat bij Duim niet nodig is.
Die staat vrij hoog in de 'famous last words before marriage' top 10.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
Nee, ik koester goede hoop dat dat bij Duim niet nodig is.
dan kan hij ook mijn laatste escapade zijn voor ik me helemaal aan hem geef en zoquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep ze laat er geen gras over groeien
[..]
Je vriendje heeft daar geen moeite mee ?
* Belsezar begint met adressen van juweliers te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep ze laat er geen gras over groeien
[..]
Je vriendje heeft daar geen moeite mee ?
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb geen idee. De stukjes naar mijn hogeschool doe ik nu met de auto en die daarvoor was "maar" naar Leiden, zo'n 30 minquote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja idd, je komt er altijd zo verrot uit alleen
Goede smoesquote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kan hij ook mijn laatste escapade zijn voor ik me helemaal aan hem geef en zo
Of vraag er één bij de tandarts de volgende keerquote:Op maandag 9 maart 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar begint met adressen van juweliers te zoeken
Je bent toch geen 5 meerquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of vraag er één bij de tandarts de volgende keer![]()
Net zoals iedereen mocht ik speelgoed uitzoeken bij de tandarts vroeger en dat werd altijd een ringetje..
Wij hadden van die dichte balletjes waarbij je niet kon zien wat er in zat. Ik kreeg altijd crappy spulquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of vraag er één bij de tandarts de volgende keer![]()
Net zoals iedereen mocht ik speelgoed uitzoeken bij de tandarts vroeger en dat werd altijd een ringetje..
Ik zeg gewoon dat B een meisje isquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goede smoes* mrbox ziet Rhu al tegen haar vriendje zeggen "Jaaa nog 1tje dan
"
En dan wil hij meedoenquote:
Wees er maar blij omquote:Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb geen idee. De stukjes naar mijn hogeschool doe ik nu met de auto en die daarvoor was "maar" naar Leiden, zo'n 30 min
Haha, die ringetjes waren ook crappy spulquote:Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hadden van die dichte balletjes waarbij je niet kon zien wat er in zat. Ik kreeg altijd crappy spul
Dat heb je goed opgemerkt, Sedan.quote:
dan zeg ik gewoon dat ik dat niet wilquote:
quote:
Totdat je in de file staat daar, dan had je liever in de trein gezetenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wees er maar blij omauto is zo veel beter
Gaat ook om de gedachte he , Hoewel bij een bruiloft het wel lullig staatquote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die ringetjes waren ook crappy spul
Ben ik dan echt de enige persoon in NL die het echt geen ruk interesseert als ik in de file sta?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat je in de file staat daar, dan had je liever in de trein gezeten
Klein beetje maar johquote:Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaat ook om de gedachte he , Hoewel bij een bruiloft het wel lullig staat![]()
Nee hoor. Het interesseert de meeste mensen geen ruk als jij in de file staat.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige persoon in NL die het echt geen ruk interesseert als ik in de file sta?
Jij bent dan ook een beetje vaagquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige persoon in NL die het echt geen ruk interesseert als ik in de file sta?
Je pmbox is volquote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
als een jongen mij zo'n ringetje zou geven van de tandarts dinges zou ik dat zooooo lief vinden
Te makkelijk inderdaad..quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Het interesseert de meeste mensen geen ruk als jij in de file staat.
te makkelijk.
Vaagheid is tofquote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje vaag
Ik rij liever lekker door in plaats van dat ik stilsta
die pmboxen hier kunnen niks hebbenquote:
Écht zoveel!! We waren zo inspiratieloos, dat we na vandaag 20 topics later, het topic maar hetzelfde hebben genoemdquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat bedoelde ik niet
En ik ga niet teruglezen en ik wilde roddels enzo
Hurrah voor makkelijke garpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
Nee hoor. Het interesseert de meeste mensen geen ruk als jij in de file staat.
te makkelijk.
wat voor jurk is het?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Duimelot het volgende:
zo ik ben even weg en er wordt zowaar weer vanalles doorgeklept
JA ik heb een trouwjurk op zolder hangen
NEE niet voor de bruiloft met B
komop ik ga toch niet 2x in dezelfde jurk trouwen
en trouwens die jurk is veelste onpraktisch op een afgelegen strand in brazilië!
Hangt van je definitie af.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb jij nog iets spannends meegemaakt?
Lol dat stond er ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Duimelot het volgende:
zo ik ben even weg en er wordt zowaar weer vanalles doorgeklept
JA ik heb een trouwjurk op zolder hangen
NEE niet voor de bruiloft met B
komop ik ga toch niet 2x in dezelfde jurk trouwen
en trouwens die jurk is veelste onpraktisch op een afgelegen strand in brazilië!
Mwa hou er niet van omdat ik dan op de koppeling moet rijden, gaat de boel van naar de kloten. Sportauto, krijg je datquote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaagheid is tof
Ja ik ook, maar ik ga niet zeiken als ik wél in de file kom. Ik kan er niets aan veranderen, dus waarom zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |