Mijn familie is echt super gezelligquote:Op maandag 9 maart 2009 11:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow fijn!
Geloof me, jouw ouders zullen ook voor andere mensen niet altijd leuk zijn. Mijn vader is een chagerijnige klootzak soms, dat kan ik best toegeven, maar ik kan ermee omgaan en dat is het hele verschil
Idee om vrienden te maken?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het geld heb ik al, maar het gaat meer om een reispartner
Nou, dat scheelt dan..quote:Op maandag 9 maart 2009 12:00 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mijn familie is echt super gezellig
Tot nu toe heeft elk meisje gezegd dat ze zich super op hun gemak voelde bij mij thuis
Ik ben te huur voor 100 eu per dag. Reis moet natuurlijk wel voor me betaald worden.quote:
Ik denk dat je zelf een vakantie moet zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben te huur voor 100 eu per dag. Reis moet natuurlijk wel voor me betaald worden.
Vind t toch best een goede aanbieding. Er mag zelfs met mn pipi gespeeld wordenquote:Op maandag 9 maart 2009 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf een vakantie moet zoeken
seks kost zeker extra?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben te huur voor 100 eu per dag. Reis moet natuurlijk wel voor me betaald worden.
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vind t toch best een goede aanbieding. Er mag zelfs met mn pipi gespeeld worden.
quote:
per keer of per dag?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuken, gepijpt worden zit er bij in. `beffen kost 100 eu extra
Gigoloquote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuken, gepijpt worden zit er bij in. `beffen kost 100 eu extra
Ik doe het gratisquote:Op maandag 9 maart 2009 12:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Per lik.quote:
Beter plan.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe het gratis
Ook alleen als de reis betaald wordt
Per keer. Straks moet ik 8 uur lang beffen voor een miezerige 100 euquote:
Fail.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hahaha
Ik was vorig weekend op een verjaardagsfeest van 2 vriendinnen, toen werd er een ABC'tje gedaan...
De F is van vrienden:
De V is van fiets:
Dus ik schreeuw door die zaal: "En de D is van Dyslect ! "
Iedereen:hahaha
Maar haar opa & oma en vader & moeder zaten er ook bij, zegt dat meisje die het ABC'tje deed:
"De P is van Piemels, daar kan jij geen genoeg van krijgen"
Echt plaatsvervangende schaamte had ik voor die vriendin
Dus als die 8 uur als een keer telt krijg je nog steeds maar 100 euro.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Per keer. Straks moet ik 8 uur lang beffen voor een miezerige 100 eu.
Goede middagquote:
Wat een leuke Joey opmerkingquote:
Je maakt nog al wat mee.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:33 schreef KudFokker het volgende:
Ik was vrijdag echt super brutaal naar een meisje trouwens
We kwamen uit die tent in Alkmaar lopen waar we uitwaren geweest, en er stond een of ander lam wijf naast me, de hele tijd aan me te hangen en armen om me heen te slaan enzo...
Echt super irritant
En ik draaide al de hele tijd weg, maar ze snapte het niet echt...
Toen haalde ze echt super smerig haar neus op...
Waarop ik zei "Meisjes die dat doen, die slikken ook"
Toen keek ze me even aan:![]()
En liep ze weg
Me vrienden:
Hahaha
Ach hierna 3 weken achter elkaar werken zonder weekendquote:
Ja... Lekker ventje.quote:
Dat is waar. Maar dat is je eigen schuld.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach hierna 3 weken achter elkaar werken zonder weekenddus het mocht
Hoi :wquote:
Dan: Idee om nieuwe vrienden te maken`?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een leuke Joey opmerking
Geloof het of niet, maar al mijn IRL vrienden hebben een relatie.
Ja, ééntje niet, maar die gaat met een schoolgenoot reizen door Europa
Zit je dan allemaal in een kringetje en dan ga je omstebeurt een letter opnoemen en er een woord bij bedenken?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
toen werd er een ABC'tje gedaan...
De F is van vrienden:
De V is van fiets:
Dus ik schreeuw door die zaal: "En de D is van Dyslect ! "
Iedereen:hahaha
Maar haar opa & oma en vader & moeder zaten er ook bij, zegt dat meisje die het ABC'tje deed:
"De P is van Piemels, daar kan jij geen genoeg van krijgen"
En daarna het spelletje 'spin the bottle'.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je dan allemaal in een kringetje en dan ga je omstebeurt een letter opnoemen en er een woord bij bedenken?
die ken ik dan weer welquote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarna het spelletje 'spin the bottle'.
Of doen, durf of de waarheid.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarna het spelletje 'spin the bottle'.
Singles zijn een bedreigde diersoort.quote:
Zeker. Het zou zelfs online kunnen als je een webcam hebt.quote:
Daar ben ik al een beetje mee bezigquote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan: Idee om nieuwe vrienden te maken`?
Nee, het was gewoon in een zaal met statafels en een barquote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je dan allemaal in een kringetje en dan ga je omstebeurt een letter opnoemen en er een woord bij bedenken?
Je mag heul geen vrouwen slaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon in een zaal met statafels en een bar
Vanavond kickboxen met me ex haha
Jammer dat ik geen hekel aan haar heb
Inderdaadquote:
Wat een ontzettend tenenkrommende vertaling.quote:
Ik heb wel eens flesje gedraaid met een geest, maar hij was zo fokkin' irritant. Hij zei de he;le tijd: "Boehoehoeee".quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
Flesje draaien haha
Wie heeft er wel eens flesje gedraaid met een geest of met zo'n ouiha bord?
Hahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens flesje gedraaid met een geest, maar hij was zo fokkin' irritant. Hij zei de he;le tijd: "Boehoehoeee".
Lit.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tenenkrommende vertaling.
Ik nog nooit maar ik geloof ook niet geesten enzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
Flesje draaien haha
Wie heeft er wel eens flesje gedraaid met een geest of met zo'n ouiha bord?
Inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tenenkrommende vertaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |