Dat is waar. Maar dat is je eigen schuld.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ach hierna 3 weken achter elkaar werken zonder weekenddus het mocht
Hoi :wquote:
Dan: Idee om nieuwe vrienden te maken`?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat een leuke Joey opmerking
Geloof het of niet, maar al mijn IRL vrienden hebben een relatie.
Ja, ééntje niet, maar die gaat met een schoolgenoot reizen door Europa
Zit je dan allemaal in een kringetje en dan ga je omstebeurt een letter opnoemen en er een woord bij bedenken?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
toen werd er een ABC'tje gedaan...
De F is van vrienden:
De V is van fiets:
Dus ik schreeuw door die zaal: "En de D is van Dyslect ! "
Iedereen:hahaha
Maar haar opa & oma en vader & moeder zaten er ook bij, zegt dat meisje die het ABC'tje deed:
"De P is van Piemels, daar kan jij geen genoeg van krijgen"
En daarna het spelletje 'spin the bottle'.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je dan allemaal in een kringetje en dan ga je omstebeurt een letter opnoemen en er een woord bij bedenken?
die ken ik dan weer welquote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarna het spelletje 'spin the bottle'.
Of doen, durf of de waarheid.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En daarna het spelletje 'spin the bottle'.
Singles zijn een bedreigde diersoort.quote:
Zeker. Het zou zelfs online kunnen als je een webcam hebt.quote:
Daar ben ik al een beetje mee bezigquote:Op maandag 9 maart 2009 13:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan: Idee om nieuwe vrienden te maken`?
Nee, het was gewoon in een zaal met statafels en een barquote:Op maandag 9 maart 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je dan allemaal in een kringetje en dan ga je omstebeurt een letter opnoemen en er een woord bij bedenken?
Je mag heul geen vrouwen slaan.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon in een zaal met statafels en een bar
Vanavond kickboxen met me ex haha
Jammer dat ik geen hekel aan haar heb
Inderdaadquote:
Wat een ontzettend tenenkrommende vertaling.quote:
Ik heb wel eens flesje gedraaid met een geest, maar hij was zo fokkin' irritant. Hij zei de he;le tijd: "Boehoehoeee".quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
Flesje draaien haha
Wie heeft er wel eens flesje gedraaid met een geest of met zo'n ouiha bord?
Hahahaquote:Op maandag 9 maart 2009 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb wel eens flesje gedraaid met een geest, maar hij was zo fokkin' irritant. Hij zei de he;le tijd: "Boehoehoeee".
Lit.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tenenkrommende vertaling.
Ik nog nooit maar ik geloof ook niet geesten enzo.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef KudFokker het volgende:
Flesje draaien haha
Wie heeft er wel eens flesje gedraaid met een geest of met zo'n ouiha bord?
Inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een ontzettend tenenkrommende vertaling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |