quote:
Totdat je in de file staat daar, dan had je liever in de trein gezetenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wees er maar blij omauto is zo veel beter
Gaat ook om de gedachte he , Hoewel bij een bruiloft het wel lullig staatquote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, die ringetjes waren ook crappy spul
Ben ik dan echt de enige persoon in NL die het echt geen ruk interesseert als ik in de file sta?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Totdat je in de file staat daar, dan had je liever in de trein gezeten
Klein beetje maar johquote:Op maandag 9 maart 2009 17:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gaat ook om de gedachte he , Hoewel bij een bruiloft het wel lullig staat![]()
Nee hoor. Het interesseert de meeste mensen geen ruk als jij in de file staat.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige persoon in NL die het echt geen ruk interesseert als ik in de file sta?
Jij bent dan ook een beetje vaagquote:Op maandag 9 maart 2009 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige persoon in NL die het echt geen ruk interesseert als ik in de file sta?
Je pmbox is volquote:Op maandag 9 maart 2009 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
als een jongen mij zo'n ringetje zou geven van de tandarts dinges zou ik dat zooooo lief vinden
Te makkelijk inderdaad..quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Het interesseert de meeste mensen geen ruk als jij in de file staat.
te makkelijk.
Vaagheid is tofquote:Op maandag 9 maart 2009 17:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een beetje vaag
Ik rij liever lekker door in plaats van dat ik stilsta
die pmboxen hier kunnen niks hebbenquote:
Écht zoveel!! We waren zo inspiratieloos, dat we na vandaag 20 topics later, het topic maar hetzelfde hebben genoemdquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat bedoelde ik niet
En ik ga niet teruglezen en ik wilde roddels enzo
Hurrah voor makkelijke garpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:34 schreef Litpho het volgende:
Nee hoor. Het interesseert de meeste mensen geen ruk als jij in de file staat.
te makkelijk.
wat voor jurk is het?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Duimelot het volgende:
zo ik ben even weg en er wordt zowaar weer vanalles doorgeklept
JA ik heb een trouwjurk op zolder hangen
NEE niet voor de bruiloft met B
komop ik ga toch niet 2x in dezelfde jurk trouwen
en trouwens die jurk is veelste onpraktisch op een afgelegen strand in brazilië!
Hangt van je definitie af.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb jij nog iets spannends meegemaakt?
Lol dat stond er ook nietquote:Op maandag 9 maart 2009 17:55 schreef Duimelot het volgende:
zo ik ben even weg en er wordt zowaar weer vanalles doorgeklept
JA ik heb een trouwjurk op zolder hangen
NEE niet voor de bruiloft met B
komop ik ga toch niet 2x in dezelfde jurk trouwen
en trouwens die jurk is veelste onpraktisch op een afgelegen strand in brazilië!
Mwa hou er niet van omdat ik dan op de koppeling moet rijden, gaat de boel van naar de kloten. Sportauto, krijg je datquote:Op maandag 9 maart 2009 17:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vaagheid is tof
Ja ik ook, maar ik ga niet zeiken als ik wél in de file kom. Ik kan er niets aan veranderen, dus waarom zeiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |