Zo'n ring om de ketting aan vast te maken bedoel je?quote:
Hoort erbij hèquote:Op maandag 9 maart 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep 100% studentikoos gratis in de trein hangen![]()
![]()
Oh shit, oh shit, oh shit.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze heeft de bruidsjurk al klaar hangen
Ja idd, je komt er altijd zo verrot uit alleenquote:
Nee, ik koester goede hoop dat dat bij Duim niet nodig is.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n ring om de ketting aan vast te maken bedoel je?
Jep ze laat er geen gras over groeienquote:
Je vriendje heeft daar geen moeite mee ?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
B ik offer me wel op om je laatste escapade te zijn voor het huwlijk![]()
Dat is afgesproken!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef rhubarbje het volgende:
B ik offer me wel op om je laatste escapade te zijn voor het huwlijk![]()
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, ik koester goede hoop dat dat bij Duim niet nodig is.
Die staat vrij hoog in de 'famous last words before marriage' top 10.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:15 schreef Belsezar het volgende:
Nee, ik koester goede hoop dat dat bij Duim niet nodig is.
dan kan hij ook mijn laatste escapade zijn voor ik me helemaal aan hem geef en zoquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep ze laat er geen gras over groeien
[..]
Je vriendje heeft daar geen moeite mee ?
* Belsezar begint met adressen van juweliers te zoekenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jep ze laat er geen gras over groeien
[..]
Je vriendje heeft daar geen moeite mee ?
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb geen idee. De stukjes naar mijn hogeschool doe ik nu met de auto en die daarvoor was "maar" naar Leiden, zo'n 30 minquote:Op maandag 9 maart 2009 17:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja idd, je komt er altijd zo verrot uit alleen
Goede smoesquote:Op maandag 9 maart 2009 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kan hij ook mijn laatste escapade zijn voor ik me helemaal aan hem geef en zo
Of vraag er één bij de tandarts de volgende keerquote:Op maandag 9 maart 2009 17:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
* Belsezar begint met adressen van juweliers te zoeken
Je bent toch geen 5 meerquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of vraag er één bij de tandarts de volgende keer![]()
Net zoals iedereen mocht ik speelgoed uitzoeken bij de tandarts vroeger en dat werd altijd een ringetje..
Wij hadden van die dichte balletjes waarbij je niet kon zien wat er in zat. Ik kreeg altijd crappy spulquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of vraag er één bij de tandarts de volgende keer![]()
Net zoals iedereen mocht ik speelgoed uitzoeken bij de tandarts vroeger en dat werd altijd een ringetje..
Ik zeg gewoon dat B een meisje isquote:Op maandag 9 maart 2009 17:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goede smoes* mrbox ziet Rhu al tegen haar vriendje zeggen "Jaaa nog 1tje dan
"
En dan wil hij meedoenquote:
Wees er maar blij omquote:Op maandag 9 maart 2009 17:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb geen idee. De stukjes naar mijn hogeschool doe ik nu met de auto en die daarvoor was "maar" naar Leiden, zo'n 30 min
Haha, die ringetjes waren ook crappy spulquote:Op maandag 9 maart 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wij hadden van die dichte balletjes waarbij je niet kon zien wat er in zat. Ik kreeg altijd crappy spul
Dat heb je goed opgemerkt, Sedan.quote:
dan zeg ik gewoon dat ik dat niet wilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |