quote:
Dubbele controle, dat moet lukkenquote:Op maandag 9 maart 2009 16:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik lig dan ws al in bed hahaha
ik zal m wel smsen gheghe
Dan nog vind ik dat je moet gaan werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 16:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je moet gaan werkenGrapjurk. Ont-zet-tend leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Beetje dom ook om alleen maar in Den Helder te zoeken.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:29 schreef Rensjebree het volgende:
HELP!
DE LEUKE VROUWEN ZIJN OP (in den helder)
Vandaag is een extreem trage dag op fok inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
mensen ik ben teleurgesteld hoor! ben gaan zwemmen, college gevolgt, boodschappen en hij is nog niet vol!!
Ik lag te slapen!quote:Op maandag 9 maart 2009 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
mensen ik ben teleurgesteld hoor! ben gaan zwemmen, college gevolgt, boodschappen en hij is nog niet vol!!
ik zag hetquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 9 maart 2009 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]Op een verlaten tropisch strand ergens in Brazilie
quote:
Wat heb je gedaan dan, dat je half NL hebt gezien?quote:Op maandag 9 maart 2009 16:52 schreef mrbox het volgende:
Nou zo weer half Nederland gezienis wel vermoeiend ...
Crap!quote:
Ff geleerd en een college in Nijmegen gevolgd en daarna nog ff een tentame ingekeken in Eindhoven en toen weer terug naar apeldoornquote:Op maandag 9 maart 2009 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan, dat je half NL hebt gezien?
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap!
Ik moet nog een ring uitzoeken, sssst
Dat is inderdaad wel een aardig stukje.. Allemaal met de trein?quote:Op maandag 9 maart 2009 17:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ff geleerd en een college in Nijmegen gevolgd en daarna nog ff een tentame ingekeken in Eindhoven en toen weer terug naar apeldoorn
Nou dat wordt opschieten, Bels!quote:Op maandag 9 maart 2009 17:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ze heeft de bruidsjurk al klaar hangen
Jep 100% studentikoos gratis in de trein hangenquote:Op maandag 9 maart 2009 17:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aardig stukje.. Allemaal met de trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |