slotjequote:
prostitutie is toch sex in ruil voor geld? er komt geen geld aan te pas...quote:
Hoe wil je nou belasting betalen over iets dat in natura is betaald?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef ASroma het volgende:
het is illegaal omdat er bepaalt papierwerk niet wordt gedaan, belasting etc.
Aha, dus dan worden ze opgepakt voor belastingontduiking?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef ASroma het volgende:
Straks word je opgepakt voor vrijwilligerswerk. Geen belasting betaald, drie maanden cel.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wil je nou belasting betalen over iets dat in natura is betaald?
Wow een post met een goed punt!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prostitutie is toch sex in ruil voor geld? er komt geen geld aan te pas...
Wat voor type vrouwen zijn dit precies?..quote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Beide partijen zijn 18+, en de vrouwen die op de advertenties ingaan weten vantevoren dat de mannen seks willen in ruil voor de diensten.
iig handelingsbevoegde vrouwenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Wat voor type vrouwen zijn dit precies?..
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
pros·ti·tu·tie de; v betaalde seksquote:Op zondag 8 maart 2009 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
prostitutie is toch sex in ruil voor geld? er komt geen geld aan te pas...
ik neem aan dat betalingen in geld gedaan worden, maar weet niet hoe dat in de wet geregeld staatquote:Op zondag 8 maart 2009 22:41 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
pros·ti·tu·tie de; v betaalde seks
Dus hoeft niet per se geld te zijn.
Dus een breezer in ruil voor sex is dan ook illegaal?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef ASroma het volgende:
Dus maak een afspraak zou ik zeggenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Zojuist was er weer een aflevering van Undercover in Nederland op tv.
De aflevering ging over mannen die hun diensten (huis schilderen, rijlessen, klussen in huis etc.) via advertenties aanbieden voor seks. Vervolgens laat ons aller Alberto zijn vrouwelijke collega een afspraak met deze mannen maken.
Beide partijen zijn 18+, en de vrouwen die op de advertenties ingaan weten vantevoren dat de mannen seks willen in ruil voor de diensten.
Is dit nou illegaal of niet?
Het wetsvoorstel van december vorig jaar:quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat betalingen in geld gedaan worden, maar weet niet hoe dat in de wet geregeld staat
(het is uit het Wetboek v. Strafrecht gehaald in 2000)quote:In deze wet wordt verstaan onder:
a. prostitutie: het zich beschikbaar stellen tot het verrichten van seksuele handelingen met een ander tegen betaling;
b. prostituee: degene die zich beschikbaar stelt tot het verrichten van seksuele handelingen met een ander tegen betaling;
Nee, ik betaal al iemand anders in naturaquote:Op zondag 8 maart 2009 22:44 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Dus maak een afspraak zou ik zeggen
Als je vriend na de seks iets te eten voor je pakt moet je hem aangeven bij de belasting. Illegale prostitutiequote:Op zondag 8 maart 2009 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik betaal al iemand anders in natura
Misschien ben ik dus wel illegaal bezig
Toch blijft het raar...
en een betaling is automatisch geld?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het wetsvoorstel van december vorig jaar:
[..]
(het is uit het Wetboek v. Strafrecht gehaald in 2000)
ja dat vraag ik me ook af, maar alberto stegeman doet net alsof het heel erg illegaal is ofzo in zn programma...quote:Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef Five_Horizons het volgende:
Maarre: waarom zou het illegaal zijn?
Ik denk van niet. (dat is niet wettelijk omschreven, maar er is nog zoiets als de R&B van de rechtsgangquote:Op zondag 8 maart 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en een betaling is automatisch geld?
Prostitutie is niet illegaalquote:Op zondag 8 maart 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook af, maar alberto stegeman doet net alsof het heel erg illegaal is ofzo in zn programma...
hoe bepaal je dan de belasting voor een beloning in naturequote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Prostitutie is niet illegaal
Het niet afdragen van belasting i.v.m. beloning in natura is wél illegaal(en het zijn dus de dames die strafbaar zijn, niet de heren
)
Als ze honger heeft, dan pakt ze het maar zelf!quote:Op zondag 8 maart 2009 22:47 schreef TNA het volgende:
[..]
Als je vriend na de seks iets te eten voor je pakt moet je hem aangeven bij de belasting. Illegale prostitutie [ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bepaal je dan de belasting voor een beloning in naturemoet je de belasting pijpen dan ofzo
En dan kijkt ie of je goed bent, hoe beter hoe meer je moet betalenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe bepaal je dan de belasting voor een beloning in naturemoet je de belasting pijpen dan ofzo
[..]
ik moest voor jou nog kijken of je wat terug kon krijgen tochquote:Op zondag 8 maart 2009 22:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan kijkt ie of je goed bent, hoe beter hoe meer je moet betalen
kan je daar iets meer over vertellen ? alleen materiaalkosten, of ook arbeidskosten ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een dienst heeft een bepaalde waarde, daar mag je dan over afrekenen.
Alles uiteraardquote:Op zondag 8 maart 2009 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je daar iets meer over vertellen ? alleen materiaalkosten, of ook arbeidskosten ofzo?
Het gaat om de waarde van de reparatiequote:
Vrouwen die de ideale leeftijd voor loverboy 'slachtoffer' reeds gepasseerd zijn natuurlijk. Dan moet je je inkomsten toch ergens anders gaan zoeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik pleit dan ook voor taxateurs die netjes kunnen oordelen over de marktwaarde van de geleverde diensten.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:57 schreef MouseOver het volgende:
"Nee, meneer de belastinginspecteur, ik ben extreem lelijk.. die pijpbeurt bij die loodgieter, da's toch nooit 50 euro waard??"
edit: spuit 11, scherm stond al even open
Dat mag dus gewoon. Maar Alberto heeft gewoon weer een uitzending te vullen. En zoekt daarom vooral naar "Oooohhh" situaties.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:31 schreef kwiwi het volgende:
Zojuist was er weer een aflevering van Undercover in Nederland op tv.
De aflevering ging over mannen die hun diensten (huis schilderen, rijlessen, klussen in huis etc.) via advertenties aanbieden voor seks. Vervolgens laat ons aller Alberto zijn vrouwelijke collega een afspraak met deze mannen maken.
Is dit nou illegaal of niet?
Juist andersom.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
Het niet afdragen van belasting i.v.m. beloning in natura is wél illegaal(en het zijn dus de dames die strafbaar zijn, niet de heren
)
Te slechtquote:Op zondag 8 maart 2009 23:25 schreef zool22 het volgende:
Waarom hoeft een lul geen belasting te betalen? Is aftrekbaar
Waarom hoeft een kut geen belasting te betalen? Heeft een lullig inkomen
Volgens mij draaide het eigenlijk om die knakker met die rugzak die wel met die vrouwen naar bed ging en uiteindelijk niet betaalde. Over de schilder, de tuinier, de electriciën en de CV-monteur niets dan goeds.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:46 schreef pisnicht het volgende:
Had het ook gezien. Ik vond het ook nogal overdreven. Als iemand iets te ruil aanbiedt as in een bankstel voor een magnetron, is het toch ook ruilhandel? Als 2 mensen besluiten om op deze manier tot elkaar te komen, snap ik niet wat daar erg aan zou zijn.
Moest je in ruil daarvoor niet naakt schoonmaken?quote:Op maandag 9 maart 2009 01:53 schreef leolinedance het volgende:
tvp. Bestaan er studentenkamers die je tegen betaling in natura kunt huren ja? Zijn hier ook voorbeelden van?
Als de huurbasin een beetje goed te doen is...quote:Op maandag 9 maart 2009 01:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Moest je in ruil daarvoor niet naakt schoonmaken?
Normen en waarden.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:30 schreef wonderer het volgende:
Ik heb sowieso nooit begrepen waarom prostitutie illegaal is. Niet in Nederland en niet in de rest van de wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
[..]
Prostitutie is het oudste beroep ter wereld, schijnt.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik neem aan dat betalingen in geld gedaan worden, maar weet niet hoe dat in de wet geregeld staat
whehehe, zaadprogramma, goeiequote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef Mikkie het volgende:
Wat een zaadprogramma. Het is misschien niet helemaal chique in zijn ogen, maar ik zie niet in wat er verkeerd mee is als beide partijen akkoord gaan..
dat dus, in principe zouden de vrouwen de nieuw-waarde van die man moeten opgeven bij de belasting.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Prostitutie is niet illegaal
)
Morgen ga ik 8 uur gratis klussen in het huis van m'n zus. Hoeveel belasting moet ik nu afdragen?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Een dienst heeft een bepaalde waarde, daar mag je dan over afrekenen.
Niets want jij hebt geen inkomsten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Morgen ga ik 8 uur gratis klussen in het huis van m'n zus. Hoeveel belasting moet ik nu afdragen?
Ze moeten de man van de belastingen dus ook een beurt gevenquote:Op zondag 8 maart 2009 22:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe wil je nou belasting betalen over iets dat in natura is betaald?
Ja, maar dan maar voor een aantal procent he... dus bijvoorbeeld 20% over de eerste 20 pijpbeurten, en als je goed bent en heel vaak pijpt, dan moet je 52% doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:54 schreef iBolt het volgende:
[..]
Ze moeten de man van de belastingen dus ook een beurt geven
Die vriend van je, kan misschien die 140 euro terugbetalen in naturaquote:Op maandag 9 maart 2009 01:32 schreef nachtdier2 het volgende:
Komt er nog een herhaling:? Ik heb het gemist...
Lachwekkend dat er kennelijk een markt voor is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |