Testbeeld.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
De architect was geïnspireerd door het testbeeld.
qua mod?quote:
opvolgtquote:
Ja. Wentgebouw.quote:
Omroep(st)ersquote:Op zondag 8 maart 2009 21:43 schreef maril het volgende:
Puur jeugdsentiment, een omroepster als testbeeld![]()
[ afbeelding ]
Oef die is ook zo lelijk ja!quote:
Doe je topicspam even ergens anders ofzoquote:
doelgroepmarketingquote:Op zondag 8 maart 2009 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Doe je topicspam even ergens anders ofzo
voorslapen zekerquote:Op zondag 8 maart 2009 22:25 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik duik er maar eens in
Fijne avond nog!
Waait de zon dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
De deur waaide ook zomaar dicht hier26 graden
dank jequote:Op zondag 8 maart 2009 23:09 schreef dndiek het volgende:
Eendje, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
ruimte zatquote:
sorry ik had mijn voeten even moeten wassenquote:
Zit ik te googlene op Paulo Henrique, kom ik zijn knappere broertje tegenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sorry ik had mijn voeten even moeten wassen
Sinds wanneer zijn Brazilianen blank?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zit ik te googlene op Paulo Henrique, kom ik zijn knappere broertje tegen![]()
![]()
![]()
Brazilië is een groot land hè. In het noorden zijn het allemaal negers, in het zuiden meer mokka. En je hebt ook nog veel (vooral Europese) immigranten...quote:
Oh, altijd gedachte dat ze wel donkerder waren.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Brazilië is een groot land hè. In het noorden zijn het allemaal negers, in het zuiden meer mokka. En je hebt ook nog veel (vooral Europese) immigranten...
In het zuiden van Brazilië vriest het gewoon 's wintersquote:Op maandag 9 maart 2009 11:03 schreef sezten het volgende:
[..]
Oh, altijd gedachte dat ze wel donkerder waren.Niet zo blank iig, of het is een namaak.
Brrr Pinguïnsquote:Op maandag 9 maart 2009 11:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In het zuiden van Brazilië vriest het gewoon 's winters
Giselle Bündchenquote:
Ook echt een Braziliaanse naam.quote:
dat klinkt zo hard, het schijnt dat er een familielid rond 1946 een vakantie boekte inn Zuid Amerika en het daar zo mooi vond dat hij zich er permanent vestigde. Dat klint toch een stuk vriendelijkerquote:Op maandag 9 maart 2009 13:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook echt een Braziliaanse naam.![]()
Dochter van een gevluchte nazi?
Is dat niet het standaard verhaaltje van mensen met een Duitse achternaam daar?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat klinkt zo hard, het schijnt dat er een familielid rond 1946 een vakantie boekte inn Zuid Amerika en het daar zo mooi vond dat hij zich er permanent vestigde. Dat klint toch een stuk vriendelijker
Hij springt toch redelijk soepel over die boarding heen!quote:
Kluivert heeft tenminste wel een landstitel gewonnen met PSVquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef RayMania het volgende:
Toch wel jammer hoe het is gelopen met de twee beste spitsen ter wereld uit de periode 1995-1998.
Martin Drent heeft een eigen rubriek bij TV-Noordquote:Op maandag 9 maart 2009 14:51 schreef RayMania het volgende:
Toch wel jammer hoe het is gelopen met de twee beste spitsen ter wereld uit de periode 1995-1998.
Hij springt tegen het hek en het hek gaat kapot.quote:
Nee, het hek leunde bij voorbaat achteroverquote:Op maandag 9 maart 2009 15:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij springt tegen het hek en het hek gaat kapot.
Toeval?
Je kan ook gewoon brandhout gebruiken voor je open haard.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:45 schreef rubbereend het volgende:
ik heb jaren terug de jaargangen van 1987 en 1988 gekocht
Die had ik vanaf 1979.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
Ik heb nog wat oude VI's liggen (van rond 2000 tot nu). Best grappig om op z'n tijd doorheen te bladeren.
ik heb nog een hele reeks oude sport internationals liggen en die komen nu uitstekend van pas bij de specials voor FOK!sportquote:Op maandag 9 maart 2009 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had ik vanaf 1979.
Had plaatsgebrek en bood ze aan op marktplaats.
Helaas geen reacties en heb 25 jaargangen weggegooid. Had na een half uur al spijt
nou dank jequote:Op maandag 9 maart 2009 17:01 schreef tong80 het volgende:
Trouwens net Doc op MSN. En het leukste MSN-gesprek van het jaar gehad.
M zijn dochter nam het gesprek over en hebben een half uur geluld over Ajax The Ramones en Gitaren.
Af en toe nam Doc het gesprek over om te zeggen dat M in een deuk lag als ze me had gefopt of gepest.
Echt geweldig.
Jij hebt die tissues dus gejatquote:Op maandag 9 maart 2009 18:18 schreef Ole het volgende:
[..]
nou dank je![]()
zit hier overigens strontverkouden te zijn. Er is al een hele doos tissues aangegaan
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Jij hebt die tissues dus gejat. Ik heb ze nodig
deze is niet briljand (Tong-spelling) maar wel leuk !quote:
whehequote:Op maandag 9 maart 2009 18:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze is niet briljand (Tong-spelling) maar wel leuk !
Nou dank je wel hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik jullie aangestoken?
Ik ben het kwijt
gedeelde smart is halve smart...zo zit het boeltje hier toch in mekanderquote:Op maandag 9 maart 2009 18:56 schreef Bluezz het volgende:
Heb ik jullie aangestoken?
Ik ben het kwijt
Met dank aan Bluezz hier hetzelfde patroon.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:42 schreef Bjoro het volgende:
[..]
deze is niet briljand (Tong-spelling) maar wel leuk !
stomme bloesquote:Op maandag 9 maart 2009 19:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Met dank aan Bluezz hier hetzelfde patroon.
lijkt me een makkelijke keuzequote:Op maandag 9 maart 2009 21:16 schreef Bjoro het volgende:
wat een dilemma...na Holland Sport een half uurtje hardlopen of niet ?
Ik weet niet wie ik zieliger vind. Dat vrouwtje die voor geld uit de kleren gaat. Of de mensen die daar uiteindelijk voor betaald hebben (en niet doorhadden dat dit ging gebeurenquote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef rubbereend het volgende:ik zit die Hoezee Danny reeks te lezen
denk dat ik ook maar kies voor douchen en op tijd naar bedquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 19:13 schreef rubbereend het volgende:
ik zit die Hoezee Danny reeks te lezen
Helaasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:01 schreef golfer het volgende:
Gaat nog steeds goed met Oranje bij het baseball.
Werd tijd, kun je weer aan je werkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
Ik vlieg zo terug en ben morgenmiddag weer bij jullie
heerlijke temperaturen hier voor jequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
Wel flink doorfladderen, he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:52 schreef SCH het volgende:
De hemel huilt al om je.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heerlijke temperaturen hier voor je
hoeveel bladzijdes is het?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb het boekje van Bluezz binnen.
Daar ben ik wel een paar weken zoet mee.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
elke dag een bladzijde voor Tongquote:
Paar 100quote:
Boekje viel hier ook op de mat, ga ik van het weekend aan beginnen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Omdat iedereen (exclusief mijzelf) 'm gekocht heeft.quote:
Zal het daar aan liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat iedereen (exclusief mijzelf) 'm gekocht heeft.
Op naar de 100000quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
aha ik ben MM gepasseerd
#17 rubbereend 91167
#18 methodmich 91116
Ja, ik lees alleen maar avatars op Fok.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:05 schreef golfer het volgende:
Er staan geen plaatjes in het boek, dus voor de meeste posters hier is het dan te moeilijk om te lezen.
Gefeliciteerd?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:07 schreef rubbereend het volgende:
aha ik ben MM gepasseerd
#17 rubbereend 91167
#18 methodmich 91116
Daarom was je zo teleurgesteld toen de photoshoot niet doorging?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, ik lees alleen maar avatars op Fok.
Ja, al mijn 0 euro dus door het putje. Ik deed het niet voor SR, ik deed het voor SHEquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daarom was je zo teleurgesteld toen de photoshoot niet doorging?
geen ideequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Daarom was je zo teleurgesteld toen de photoshoot niet doorging?
Welke ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef Suijk het volgende:
Ben wel benieuwd naar de wedstrijd vanavond.
De inhaalwedstrijd tussen Buitenboys 4 en VV Unicum 3. Eindelijk kan het doorgaan hoor ik net!quote:
Ik vind de naam nou niet echt veel uitstraling hebbenquote:
Nee, sezten ademt ontzag uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:37 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik vind de naam nou niet echt veel uitstraling hebben
Kickenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef Suijk het volgende:
[..]
De inhaalwedstrijd tussen Buitenboys 4 en VV Unicum 3. Eindelijk kan het doorgaan hoor ik net!
setzen 3quote:
4 in de basisquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:23 schreef tong80 het volgende:
5 Nederlanders bij Liverpool - Real Madrid
En dan noemen ze ons soms een klein voetballand.
Ik ga ook naar bed. Wel de wedstrijd daar kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Bjoro het volgende:
Ik ga ff CL kijken met een half oog en met de rest van mijn ogen een boekje lezen.
Heb hier nog een bestseller liggen van ene TdJ...iets met Bluezz in het park ofzo.
Maar goed die zal vanavond wel op het boekenbal lopen
Tot zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga ook naar bed. Wel de wedstrijd daar kijken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:39 schreef Bjoro het volgende:
Maar goed die zal vanavond wel op het boekenbal lopen
Hugo borst schijnt er ook te zijn lijkt mij fijner om mee te dansen.quote:
Kijk dáár hebben we wat aanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:42 schreef maril het volgende:
Hugo borst schijnt er ook te zijn lijkt mij fijner om mee te dansen.
Ik ga het nu doen Het lukte gewoon niet.quote:
Nee, maar ik ben daarom ook geen voetbalclubquote:
Wat nouquote:
de pil is uit !quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk dáár hebben we wat aanKan ik hem ook even zwoel in het oor fluisteren dat zijn pakken leuk zijn, maar hij de lage V truitjes niet meer moet doen
Wat was het gezellig en spannend vannacht he Maril!!
Tnxxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:18 schreef Bjoro het volgende:
de pil is uit !
Heeeeeeeeel indrukwekkend ! Hulde
tuurlijk wel, maar pappie gaat gewoon mee natuurlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnxx
Enneh, Mudje mag NIET backpacken
Ja, dat hebben ze knap gedaan.quote:
quote:
Geen probleem! Morgen ben ik trouwens in de middag op de Leeuwenburg, jij ook?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Ole het volgende:
lekker met keelpijn en dichte oren stagebezoeken afleggen vandaag
Oh Suijk, kan jij die in Almere niet even doen voor mij?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]gelukkig niet
maandag de eerste echo
nee, ben op de F-sidequote:Op woensdag 11 maart 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Geen probleem! Morgen ben ik trouwens in de middag op de Leeuwenburg, jij ook?
Er mist een woord...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:44 schreef rubbereend het volgende:oi
over een paar jaar kan er een kinderen van VBL-plaatsvinden
JAAAAAAAAAAAAA HE'S BACKquote:
oneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
En mijn dilemma ingevuld.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Muziek luisteren op je Ipod op je werk is nu officieel verboden
omgquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)kvloer_kos.html#more
Geinig, dat is hier een steenworp vandaan.quote:
Heb helemaal niet het gevoel dat je weg was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekker geslapen eventjes, was wel nodig.
Ik was ook niet weg. Ik verzin steeds leuke projecten om mijn leven kleur te geven. Doe alsof ik in het buitenland zit en eet dan in die stijl en zo.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb helemaal niet het gevoel dat je weg was.
Ja niet op MSN. Maar die doet het al een jaar niet bij je.
als je VOM heet wel jaquote:
Nee shit helemaal vergeten.quote:
250.000 gewonnenquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee shit helemaal vergeten.
Veel gewonnen of veel verloren.
En het wordt niet meer herhaald
Men je niet vertel hoe het ging en gunde je het ?quote:
Uit dat bericht: 'Het is nog niet bekend wanneer deze uitzending wordt uitgezonden'?quote:
Jup iets te snel geweestquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Uit dat bericht: 'Het is nog niet bekend wanneer deze uitzending wordt uitgezonden'?
- 29%quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik was ook niet weg. Ik verzin steeds leuke projecten om mijn leven kleur te geven. Doe alsof ik in het buitenland zit en eet dan in die stijl en zo.
Vanaf maandag zit ik 2 weken in Japan
Die van Vucinicquote:
Is nog altijd de moeite waard. Er zijn dagen dat ik minder verdien.quote:
echt ???? Loserquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
Is nog altijd de moeite waard. Er zijn dagen dat ik minder verdien.
Dan krijgen de kleinere clubs nog minder inkomsten joh! Dan krijg je echt een dominantie van hier tot Tokyo.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:56 schreef rubbereend het volgende:
ze zouden dat saaie poule voetbal af moeten schaffen in de CL
nee joh, die poulewedstrijden sluiten juist de verrassingen uitquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:14 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan krijgen de kleinere clubs nog minder inkomsten joh! Dan krijg je echt een dominantie van hier tot Tokyo.
Liever zoals het nu is.
Alleen zou heel stiekem Sevilla er ook nog wel even bij gezet mogen worden
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef borisz het volgende:
Toch maar dat laatste college van deze periode meenemen
Ajuus
quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:37 schreef SCH het volgende:
Ik dacht dat ik alleen sliep maar wist niet dat ik naast Jet Lag
Als ik me echt beroerd had gevoeld welquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:09 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]je was toch niet eerst van plan het te gaan skippen?
toen was 100 gulden ook nog heel wat waardquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef tong80 het volgende:
Net in tussen kunst en kitch komt iemand met een echte Brueghel aanzetten.
Waarde......100000 euro.
Voor 100 gulden gekocht in de jaren 50.
Mooiquote:
hotelletje boeken in de buurt, doen er meer, verder is het een heel leuk festivalquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Deze ouwe lul overweegt weer eens naar Pinkpop te gaan: ouwe lul wil Springsteen zien, vriend van ouwe lul wil Depeche Mode zien, dag 3 kan me gestolen worden en ik ga natuurlijk ook voor geen goud kamperen.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:46 schreef SCH het volgende:
Deze ouwe lul overweegt weer eens naar Pinkpop te gaan: ouwe lul wil Springsteen zien, vriend van ouwe lul wil Depeche Mode zien, dag 3 kan me gestolen worden en ik ga natuurlijk ook voor geen goud kamperen.
Er zijn wel dagkaarten te koop toch? Het programma is wel erg goed dit jaar, kom ik jou dan tegen bij de dikke mannen borrel?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hotelletje boeken in de buurt, doen er meer, verder is het een heel leuk festival
Ik was net op tijd, ene meneer Springsteen wilde hem ook maar ik krijg voorrangquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Het Landgraaf Hiltonhotel heeft vast nog wel een suite voor jullie beschikbaar.
voor zaterdag zijn geen dagkaarten meer te koop volgens mijquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zijn wel dagkaarten te koop toch? Het programma is wel erg goed dit jaar, kom ik jou dan tegen bij de dikke mannen borrel?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor zaterdag zijn geen dagkaarten meer te koop volgens mij
bovendien 2 dagkaarten zijn duurder dan een kaartje voor het hele weekendquote:
Okay, kijk dat soort informatie wilde ik nou graag hebben. Is toch weer heel anders dan het concertgebouwquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien 2 dagkaarten zijn duurder dan een kaartje voor het hele weekend
staat gewoon in de OP van het topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, kijk dat soort informatie wilde ik nou graag hebben. Is toch weer heel anders dan het concertgebouw
Een huisjequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat gewoon in de OP van het topic
hotel in Landgraaf of Heerlen nemen ofzo. Of een huisje in de buurt en dan lekker op de fiets naar het festivalterrein. Voordeel is dat als je weekend kaarten hebt je ook eens over de camping kan wandelen en dat is alleen al een aardigheid om eens te zien
ik verwacht dat het festival opzich wel vrij snel uitverkocht zal zijn maar dat kan je misschien beter in het topic navragen hoe hard de verkoop loopt. Verder is Pascalheister een vaste Pinkpop bezoeker dus als je nog vragen hebtquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Een huisje
Goede info, nog meer tips? Raakt het snel uitverkocht denk je? Ga je ook?
Ja dat ik het niet meer aan kan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:49 schreef SCH het volgende:
Heb je dat ook tegen die man gezegd, hoe frustrerend dat is
Je hebt je goede daad voor vandaag weer gedaan. Namens Danny bedankt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:52 schreef tong80 het volgende:
Hebben samen naar Nederland Dominicaanse republiek gekeken via Fok.
Heb hem gelijk dat topic gemaild.
Hij zat vol kippenvel te kijken en zei dat ie Fok naar zijn zoon doorstuurt
Ik ga dat boekje vanavond lezenquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef SCH het volgende:
Het boekje van Bluezz is zo dun dat ik het nu al voor de 15e keer aan het lezen ben, dan lijkt het net een gewone roman
Als je het dan weer van achteren naar voren leest behelst het een boodschap van dequote:Op donderdag 12 maart 2009 17:05 schreef SCH het volgende:
Het boekje van Bluezz is zo dun dat ik het nu al voor de 15e keer aan het lezen ben, dan lijkt het net een gewone roman
Mooie naam bij een bommeldingquote:
Gelukkig hebben we de radio nog voor Ajaxquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
Komende 4 avonden live schaatsen op de buis, kom ik net achter. Heb ik die reis even goed gepland zeg
Je had hem nog beter gepland als je naar Vancouver was gevlogen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:24 schreef SCH het volgende:
Komende 4 avonden live schaatsen op de buis, kom ik net achter. Heb ik die reis even goed gepland zeg
En de live-stream op Internet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig hebben we de radio nog voor Ajax
Heb het maar één aflevering gevolgd dit jaar door het voetballen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:38 schreef appelsientje het volgende:
Oja... de ontknoping van "Wie is de mol"
Als hij/zij haar heeft lijkt hij/zij op de moederquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef appelsientje het volgende:
Spannend trouwens.. maandag de echo.. ben benieuwd op wie hij/zij lijkt
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het maar één aflevering gevolgd dit jaar door het voetballen.
Ik zei na aflevering één dat die tweederangs John Lanting het is.
Zit ie er nog in ?
Ja.. .dat geintje mocht ik niet uithalen van Appeldinnetje..quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij echo moet ik altijd denken aan wie is de koning van Wezel ?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef appelsientje het volgende:
Rob de Nijs wil een kindje maken op zijn 66ste.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:58 schreef borisz het volgende:
Rob de Nijs wil nog eens raak schieten. 66 is die
.
aaaa door komen ze dus vandaanquote:
Hoelang is ze nu?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef appelsientje het volgende:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef SCH het volgende:
Is sientje zwanger??????Wat leuk, gefeliciteerd.
Ik voorspel een echt gristelijk gezin met 5 kinderen:
[ afbeelding ]
9 weken..quote:
Als Evert er nog in zit haak ik af.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef borisz het volgende:
Evert, Frank, Jack en Theo zijn nog in de race om de overwinning.
[Tournament] Beste sportcommentator: Halve finale
Dat heb ik nou bij Frank Snoeksquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Als Evert er nog in zit haak ik af.
ja.. maar ik kan het nieuws niet langer voor me houdenquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
9 weken nog maar en iedereen weet het al??? Is dat niet wat vroeg?
Tot 3 maanden is toch meestal de twijfeltijd?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja.. maar ik kan het nieuws niet langer voor me houden
Okay, ik vind het wel erg vroeg om het al te vertellen, er kan zoveel mis gaan in de eerste 12 weken.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja.. maar ik kan het nieuws niet langer voor me houden
Het lijkt wel of jij ook een kind hebt gebaardquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Okay, ik vind het wel erg vroeg om het al te vertellen, er kan zoveel mis gaan in de eerste 12 weken.
Olé Renate !quote:
Onzin.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:20 schreef SCH het volgende:
Okay, ik vind het wel erg vroeg om het al te vertellen, er kan zoveel mis gaan in de eerste 12 weken.
Ik ben het niet met je eens, ik vind dat je ook best rekening mag houden met de negatieve kanten. Maar iedereen moet dat zelf weten, het is alleen wel goed om je te realiseren dat er nog veel risico's zijn in die eerste drie maanden, relatief meer dan in de rest van de zwangerschap. En als er iets misgaat is het misschien wel prettig dat je het aan iedereen hebt verteld, of juist helemaal niet. Het is meer de vraag of je je daar bewust van bent.quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Onzin.
Zwanger is zwanger, ik vind het nooit te vroeg om te vertellen.
Je moet altijd uitgaan van het positieve van een zwangerschap
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik wil niet dat je 'onzin' schrijft als ik iets post want dan ga ik je boekje verbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |